ایا از ازار دادن من لذت میبرین؟

  • ۱۹:۵۰

نمیخوام چسناله کنم😂😂😂

میخوام بگم فیک ترسناک معرفی کنین.. خون اشامی نه ها.. ترسناک😁

و قضیه ازار دادنم😂😂 با توجه به این پست میخوام با دیدن فیلم ترسناک یکم خودمو ادم کنم😂

البته این شبا که نمیخوابم درس میخونم.. ولی فکر کنم میخوام خودمو از درس خوندنم بندازم😶

 

خ.ن: فیک ترسناک سراغ دارین؟

(خ.ن مخفف خلاصه نوشت)

  • ۱۲۳
fafa (سکینه مردگان💀)

من فیک نمیخوانم برادر •~•

واقن؟؟😂
Mae -Jk

سلاام بوتیی

یکی +20سراغ دارم ..بگویم؟

سلاممم
بگو حالا ببینم میشه خوند یا نه😂
fafa (سکینه مردگان💀)

یس فقط یدونه هس که چندتا پارتشو خوندم تا الان،مال دوستمه...

چندتا فیک دان کردم...چندصفحه اولشونو خوندم دیگه حوصلم نکشید پاک کردم -__- 

میگم ما تو خانوادمون سابقه گشادیسم داشتیم؟

😂😂فیک داریم تا فیک منم خیلیارو نصفه ول میکنم
عره ارثیه😂
𝙇 𝙐 𝙆 𝙀 ;

:|

باور کنم خودتی؟؟:))
Mae -Jk

اینم هس 

این دیگه تهشه😱

پ ن : از من به شما نصیحت نخونشون 😂

😂😂😂ترسناک میخوام
𝙇 𝙐 𝙆 𝙀 ;

🥺💍:|

خودتی:)))
DARKLIGHT ‌‌

فیلم sinister 1&2

Baba dook 

It

Conjuring 1&2&3

کینه

شوم 

The hallow 

Wake up

Silence 

Mama

The shadow 

Paranormal activitys  سری

The forest

The nun

Oculus

Silent hill

Saw سری

The shining 

The exorcist 

 A quiet place 

It follows 

Hereditary 

The others

The ring

فیلم نه😂😂
fafa (سکینه مردگان💀)

اوهوم :/ 

تفففف تو این ارث 🔪 -___- 

بیا سرگذشتمو برات بگم خودش یه فیک ترسناکه 🙄💔🔪

😂😂
عههه این چ حرفیه
DARKLIGHT ‌‌

عاا چیزی شده ک دیه بم سر نمیزنی پدر؟ =)

اینایی ک دیدم تا جایی ک یادم بود گفتم من فیلم ترسناک زیاد میبینم سو ممکنه یسری ک دیدم خوشت نیاد و آها...اسم یسری فیلمارو یادم نی چی بود 

نه چیشده باشه
فیلمو ترجیح میدم نبینم😂
DARKLIGHT ‌‌

:/

خودت گفتی فیلم دد!

فیکترسناک گیم و چن تا دیه ک باید بگردم بگم

عا....قالب وبم خوب شده؟ 

گفتم فیک😂😂
اوهوم قشنگه
DARKLIGHT ‌‌

با توجه به اینپست میخوام با دیدن فیلم ترسناک یکم خودمو ادم کنم😂

پیر شدی :/

خا اخه کلا نمیای پیشم

اشتبا تایپیه😶
DARKLIGHT ‌‌

چن وخ رنگی شد روانم ریخ بهم منم زدم سیاه کردم جر :"/

 

رنگی قشنگ تره که
fafa (سکینه مردگان💀)

خواستم فاز بدم -___-🙄🔪💙

😂😂دیوونه
Mae -Jk

ترسناک نبود ؟:/

هنو نخوندم😂
Gloxinia M.R

سلاممممم

اوچ اوچ..... من زیاد با ژانر ترسناک کاری ندارم....این ( فیل..شکنت روشن باشه لینکش برای واتپده) رو خیلی وقت پیش خوندم...پارتاش کوتاهند ولی خب یه دو سه صحنه پشم ریزون داشت.

سلاممم
مرسی معصومه شه😍
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

من نمیخونم قربونت برم ننه😀

ولی مخوای برم ع نسی بپرسم😃😀

یا نمد هانیه اینا😑

😂😂😂تشکر
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

اوما یکی بود قبلن میخوندم..dirty choice... خیلی خشنه ولی-_-اونو بخون 

یکی معرفی کرد همینو😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan