Book History 📚

  • ۱۰:۱۰

و وقتی به مرور میرسیم..

انقدر تمیز😂😬

 

پ.ن: لا به لای کتابا از دو سال پیش یچیزایی پیدا کردم..

نمیدونم چرا نوشته بودم یا حتی کشیده بودم..

ولی میدونم حس خوبی داشتم اونموقع،

از بودن کنار یسری ادما:)

 

-بماند به یادگار از اخرین هفته-

ناشناس

ماشالا چقدر تمیز😂😂😂🤌🏻

من تصمیم گرفتم از امسال که میرم یازدهم جزوه های خوشگلی بنویسم😂🗿🗿🤞🏻

باورت میشه من الان یازدهمم؟ خودم که گفتم باورم نشد سه ماه دیگه واقعا میرم یازدهم😐💔

 

 

 

پشمام چه چیزایی پیدا کردی؟🗿🤌🏻

این تصمیم بیشتر از یه ماه دووم نمیاره😂
نه خدایی.. حالا باورت میشه من دیگه کلا مدرسه نمیرم؟😁 چقد زود پیر شدیم

یه رازه.. ولی یجاهایی اسمت بود خلاصه🙄😂
ناشناس

چرا همه همینو بهم میگن😐😐 من کاریو بخوام انجام بدم میدم🗿🤌🏻

نه😂😂😐چقدر اخه همه چی سریع داره میگذره...هعی!!

 

 

عجب😐 من که همه چیو نابود کردم چیزی نمونده...ولی یه سری چیزارو نگه داشتم واسه آینده ای که معلوم نیست چجوری پیش بره

اونا قراره از من به ارث برسه به کسی که نمیدونم کیه😂😂😐🤌🏻

خوبیش اینه که حس خوب داشتی اون موقع

میدونی انقد درسا رو هم میوفتن اصلا وقت جزوه نوشتن پیدا نمیکنی، تجربی بودی؟؟ زیست یازدهم انقدر درهم برهمه😥 من خودمم همون تو کتاب نوشتنو ترجیح دادم میشه قشنگ فلش زد😂


قشنگیش اینه یهو یچیزایی پیدا کنی که نمیدونستی وجود داشتن😁
ناشناس

به هر حال من تصمیمشو گرفتم تا جایی هم که بتونم مینویسم😂😂😐

بله🗿🗿🤌🏻

زیست رو که کلا توی کتاب باید نوشت ولی ریاضی و فیزیک و فارسی و این درسای نوشتنی رو من منظورم بود😂

 

 

 

 

جون بابا😂😂😐

یه سوال یه بنده خدایی ناراحت نمیشه که تو این چیزارو یهویی پیدا میکنی و بعد اعلامش میکنی؟؟

فیزیک که من کلا کلاسای بیرون شرکت کردم جزوه داشت تنها درسیه که جزوه دارم😂 ولی فارسیو اگه تونستی جزوه بنویسی روشتو به منم بگو پدر ادم در میاد.. و برا ریاضی هم عههه برا ریاضی جزوه نوشتم😌


فکر کنم هنوز پست رو ندیده😁
ولی نه بهم اعتماد داره میدونه زیاد حرف میزنم ولی منظور بدی ندارم😂😬
بزار یکم چیزش کنم
ناشناس

آره فیزیک جزوه ی زیادی دارع

خب معنی شعرا و متنا نوشتنش یه جزوه میشه دیگه البته تو فک نکنم معنیارو بنویسی

بیا دیدی😂😂

 

 

 

هوم

جون بابا خوبه

چیزش کنی؟:////

سر کلاس ادبیات کلا خواب بودم😂 امسالم دبیرمون مرد بود هیچی نمیگفت بنده خدا
ولی خدایی معنی هم بخوای بنویسی نمیشه ها یعنی بیت تو کتاب معنی تو جزوه؟ ماتحتت میکشه از رو هردو نگا کنی😶
باشه تسلیم😬


چیزش کردم😂 بخاطر اوشون نبودا بخاطر بقیه بیننده ها بود
Gloxinia M.R

این جزوه کتابی ها😂

یعنی اینقدر که معلم می‌گفت کتاباتون هیچی نگفتم فقط یه اشاره کردن و نکته می‌گفت و ما ریز ریز گوشه های کتاب و بین سطرها و هر نقطه سفیدی پیدا میکردیم مینوشتیم و کاغذ برچسبی میچسبوندیم دیگه اسم کتاب براشون جایز نبود. تازه من با خودکار می‌نوشتم اون وسطم هی باید خط به خط کتاب رو هم خط می‌کشیدیم آخرشم میموندیم بلاخره کتابا چیزی جان یا نگفتن😂😂فلج می‌شدیم سر هر کلاس

😂😂ولی من سرکلاسا هیچی نمینوشتم یا نگاشون میکردم یا چرت میزدم یادمه یکی از دبیرا بهم میگفت عین منگلا زل نزنین به من کتاباتونو نگا کنین😂😂دقیقا هم داشت منو نگا میکرد.. خو مرد حسابی لابد بلدم دیگه
این جزوه هارو تو خونه نوشتم.. ولی درسایی مثه شیمی و زیستو باید سر کلاس مینوشتم الان پشیمونم چرا ننوشتم خوش به حالت بچه درسخون بودی😢
Gloxinia M.R

😂😂😂😂بله استاد....بله معلم.....میدونم منظورت منم چشمات الان چپ میشه با این زوری که میخوای منو مخاطب قرار بدی

بچه درس خون......من اون وسط مسطای لیست بودم چون حال نداشتم خونه بخونم....با تمام علم و تعلیم دریافتی سر کلاس می رفتم امتحان پس باید سر کلاس از جون مایه میداشتن یه چیزی یادم بمونه....😂😂

😂😂خوب درس میداد بنده خدا
من دقیقا برعکس بودم چرا😢
ناشناس

خوبه دبیرتون مرده واسه ی ماها که اجازه نمیدن😂😑😑

آره اخه چون ارایه و اینا هم هس دیگه جا نمیشه تو کتاب چاره ای نیس😂😂😐💔

 

 

 

 

من که نفهمیدم ولی باشه😂🗿

خوبه دبیرمون مرده؟ استغـ.. بخدا یه سوتیهایی میدادیم بنده خدا سرخ و سفید میشد😂
بچه های ما جاش میکنن💪


یه تغییری تو متن دادم خو عه
ناشناس

آره حاجی خیییلی حال میده

من که آرزومه🥲🥲

ماشالا به بچه های شما🤣🤣🤣

 

 

 

عه آره الان دیدم من😂😂🗿

دبیرای مرد خوبیش اینه نمره میدن ولی یکیشون پیرمرد خرفت رفته بود گفته بود دانش اموزا بد میشینن رو صندلی همه جاشون معلومه🙄 هیزززز
هممون گشادیم😂😂 صب میرفتیم مدرسه میگفتیم کی تمرینارو نوشته شایددد یه نفر پیدا میشد کتابشو برمیداشتن از روش مینوشتن من فقط سیاه میکردم.. خدایا ببخش


هعی😂
ناشناس

اوه اوه اوه اوه😐💔

وای ما هم😂😂😂

دبیرمون توضیح میده درس رو هممون دهنمون بازه داریم نگاش میکنیم😂😐

میگه سوالی ندارین؟ بازم نگاش میکنیم😂😂😂

یبار گفت حداقل کله هاتونو تکون بدین همتون منو نگاه میکنین 

همیشه هم میگن کلاس شما شلوغ ترین و بدترین کلاسیه که من تو عمرم تا حالا داشتم😂😂😂😂

 

 

 

 

ساری😂🗿🤌🏻

عادتشونه سر همه کلاسا همینو میگن😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan