تاک ناشناس

  • ۱۳:۱۸

کلیک

  • ۴۲۸
Kaskhol😁💗🐼

خز شد کونیا :/ من گذاشتم همتون تق تق تق پش بندم گذاشتین :/ عیح :/ تف ب زندگی :/

عاکی لوک://
تازه اول تو نذاشتی.. اولین نفر تو بیان فاکی من گذاشتم..
تو اونیکی اکانتم.. حالا باز تو بگو:/
Kaskhol😁💗🐼

عامممم...خا حرف زیادع..نمد چی بگم..ولی میخ بدونی ک همیشه کنارتم و میدوستمت و...مواظب خودت باش...تو.ی نفری..عطی ..انقد از خودت کار نکش..حواست ب خودت باشع ی نفر(: .نمد دیه..خا بزا یکم (ادامش به دستور فیلترینگ حذف شده:/)

عشقی:).....💓
Kaskhol😁💗🐼

ب ی ورم :/ مهم اینع ک تا من گذاشتم همتون شرو کردین :/

برو بینم انتر://
Kaskhol😁💗🐼

میخوام فحشت بدم😐 فحش،فحش،فحش،فحش،فحش،فحش

بنده پذیرای هرگونه فشی میباشم.. راحت باش عزیزدل
Kaskhol😁💗🐼

میخواستم یه چیز زشت بنویسم ولی ولش

عزیز بنویس

ملت بنویسین من عاشق چیزای زشتم والا
Kaskhol😁💗🐼

مستع مستم کن لباسو بزن بالا بیا و بشین رو تخت

چیز دیدنی زیرش نی:/
Kaskhol😁💗🐼

من خیلی دوستت دارم هم خودتو هم شهری که توش زندگی میکنی L. O. V. E. Y. O. U.

هعی منو اندازه شهرم دوس دارین؟
Kaskhol😁💗🐼

عط خر کیه گمشین آب دیک این ناشناس هم در اوردین کونیای عاشغال بمیرید کیری ها ی عوضی کصننتون ///:

عاو.. عزیز من میتونی انفالو کنی.. اگه فالو نکردی هم میتونی نیای اینجا.. اینجوری اصابتم ارومه عزیز:) مرسی از نظرت👍🏻
Kaskhol😁💗🐼

عط اخه؟:/ لا یو عطییییییمممممم😍😍😍😍😍😍😍 لاو منی^^

خدایی بین سه نفر موندم که کی:(
ولی در هر صورت میدوستمت❤😍
Kaskhol😁💗🐼

خب تو یه آدم خوب و مهربون و دلسوزی که بعضی وقتا کصخل میشی و فکر میکنی مارو اذیت میکنی ولی در کل خیلی خوب

نظر لطفته😂😂
ولی خا واقعا اونو بعضی وقتا میکنم..
Kaskhol😁💗🐼

عطییییییییییییییییییییی

جونمممم
Kaskhol😁💗🐼

گوه گوه گوه گوه گوه گوه گوه گوه گوه گوه

خوشمان امد😁
Kaskhol😁💗🐼

گوزو:| چون مید مشکل ارثی🔫😂😂😂😂

عسل؟؟؟ خاعککک😂🤦🏻‍♀️
Kaskhol😁💗🐼

من یه گنوکم😐

من نیز ماعده😁
Kaskhol😁💗🐼

وندا هم یکی از اکانتاته/:

خیلی عوضی که ای همه اکانت داری

جان؟؟؟؟ گفتم هر حرفی.. ولی نه دیگه زر مفت://
من و وندا اخه؟؟ یچیزی بگو حالیم شع
عاره رفیق من عوضیم.. ولی با اکانتام خودمو جا کسی نمیزنم.. به کسیم نزدیک نمیشم اوکی؟
Kaskhol😁💗🐼

دیگه یادگرفتم قالب بزنم ولی کاش هیچ وقت یاد نمیگرفتم ، یه بهونه بود برای نگه داشتن رفاقتمون ...

ما هنوزم رفیقیم:(
دلم برا حرف زدن باهات تنگ شده.. واقعا کاشکی یاد نمیگرفتی
Kaskhol😁💗🐼

عطی دوست،دارم همین بوس

نمیدونم کی ولی احتمالا منم دوست دارم
Kaskhol😁💗🐼

فک کنم تو و عسل دیگه مثل قبل دوسم ندارین...نه؟ اینطور فکر میکنم...

نمیدونم کی.. ولی اگه رفتارمون عوض شده بخاطر این نیس که عوضیم.. حتما طرف کاری کرده که اینجوری شده:)
Kaskhol😁💗🐼
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عطسه ***** **** *** ** ** *** *** **** *** **** ***** *** *** **** *** ** *** ** ** *** **** **** ** ** *** *****

ببین تو یکی بیا خصوصی حرفها داریم با هممممم
جرئتشو داری بیا
و حرف دهنتم بفهم دیوث
⛓...Old Bootlace
اضافه کاری من زیاد کردم زدم جلو روت صدبار با این و اون تیک تهش فهمیدم که دنیا من بدون تو هست برام خیلی کوچیک منتظر بودم من اسمتو ببینم دوباره بازم خب روی ‌گوشیم بگو پس چرا اون هودیه که من بت دادمو جدیداً نمیپوشی دوستات همه ازم متنفرن نمیخوان باشی نه تو طرف من تو میدونی که از ته دلم دیوونتم، میگی‌ بهتره برم قلبم تو دستته، نشکونش لاو بازم بیا بشو همخونه بام تو بدون هنو به #*&! ای کاش نیاد کسی بگیره جاموانگار همه‌ی حسا رو دارم صدا کن در گوش اسممو بازم تورو که دیدم رفت اِکسمو یادم بم بگو میکنی عشقمو باور با دستات میکنی دکممو بازش میترسم بگیری گرگه رو گازش میکشی دافای دورمو با چشم میکنم لبای غنچتو ماچش
:/ممنونم
ناشناس

ببینم عسل خانومتون که ناراحت نمیشم من اینجام؟:|~

توکی؟
ناشناس

من نه منم نه من منم-.-

کرم داری قشنگ معلومه
ناشناس

چرو شیش میزنی عطسه؟:/

فهمیدم فهمیدم😂😐
⛓...Old Bootlace

سلام:/ خو چی بگم؟ خوبی؟ سلامتی؟ خانواده خوبن؟ حوصلم سر رفت گفتم بیام سلام بدم خدمتت:/ اممم......تو عجیبی زن و بچت هم مث خودت عجیبن😁 و.... اهان از ناشناس خوشم نمیاد:/ # هلنا ..... بابای✋

تشکر فراوان عزیز😂😐
ناشناس

به سلامتی:/

خب جواب؟:\

نه اون به همه چی کنار میاد ع سمتم🙈
ناشناس

اوک

:)
⛓...Old Bootlace

خیلی خریع:|~

کجاشو دیدی من از خرم خرترم
ناشناس

وا:/

ببینم تو به خاطر اینکه بهت گفتم خیلی خریع اینکارو کردی؟

عاره عطسه؟؟؟؟:////

ها؟؟ منظورت؟؟
⛓...Old Bootlace

این است قدرت لوک:)

براوو بزن کف قشنگه رو👏🏻👏🏻😶
ناشناس

به خاطر همین میخواستی انتقام فحش دادنمو بگیری؟://////

ودف؟ نیکا؟!
ناشناس

ارع-.-

هممم بخاطر یه خیلی خری؟
نه:/ 
ادمایی که منو میشناسن میدونن ادمی نیستم که بخاطر همچین حرفی حتی یه کوچولو خودمو خسته کنم:)
ناشناس

پس چی؟

حتما یه چیز بزرگ بوده خب

چیه؟

دلیل نداره بخوام به کسی توضیح بدم
..Nika ..

هه....

دیگه اون کسی نیستی که قبلا میشناختم:)

بی احساسه بی احساس.......

ازت بدم میاد:)

من از اول اینجوری بودم فدا
منم همینطور:)
ناشناس

خیلی جالبع فکر نمیکردم انقدر آدم با ارزشی باشم که بخوای برای انتقام خودتو خسته کنی:)

😂😂😂😂ترجیح میدم بیشتر از این نخوام چیزی بت بگم
ناشناس

درضمن

کسی رو بترسون که حداقل یه بار توی زندگیش حس ترس رو تجربه کرده نه کسی رو که حتی نمی دونه ترس چیه:)

سعی کن کسی رو نابود کنی که یه نقطه ضعف هرچند کوچیک داشته باشه تا بتونی از اون استفاده کنی و همینجوری دلو نزنی به دریا:)

 

هکر بودن هنر نیست.....مخصوصا یه جوجه هکر بودن......قدرت آدما رو بالا نمیبره......بهشون شان و مقام نمیده......

عزیز
بهتره بفهمی چه زری میزنی:)
هر چی ممکنه از هر ادمی بربیاد
تا الان خفه شدم هیچی نگفتم گذاشتم گه بخورین دیگه نمیذارم پشت من و دوستام کص بگین
ناشناس

غیر از این بود تعجب میکردم:)

فکر کن کم اوردم😂
ناشناس

البته:)

کی؟من؟

من الان تقریبا دو ماهی هست که این با هیچکس جز روژی حرف نزدم:)

نمد چی میگی اصن :/

😂😂😂باشه باشه
ناشناس

تهمت زدن اصلا چیز قشنگی نیست:)

پارسال تقریبا همین موقع بهم تهمت زدی بهت ثابت کردم من نبودم:)

الان هم همین کارو میکنم:)

عاقا منظورم چیز دیگه ای بود فدا😂
ناشناس

-.-

:/~

:).....
ناشناس

تمام کامنت هامو پاک کن

ممنون

نمیخوام😂
⛓...Old Bootlace

سلام عسل چرا وبش حذفیده شده؟! کجاس؟؟؟ نکنه باهم بهم زدین؟؟ خوبین؟!؟ من نگرانتونم :/

سلام
یکی یکی عاقا
وبش سرجاشه
پیش منع
ن
بعله
تو کیستی که نگرانی
موتور برقی ۱۲۰۰a

سلام عزیزم

سلام جانم؟
پتاسیم هیدروکسید

سلام خوبید؟

دوبار😐
سلام
شما خوبی عزیزم؟؟
phati(نونای پانی...جاست پانی:/ ج ح://) ◕‿◕

آقا یه معرفی مینمایی که کی هستی؟*0*

بوتلیس پیر
در نزدیکی هیفده سالگی
جنوبی🤧
phati(نونای پانی...جاست پانی:/ ج ح://) ◕‿◕

آو

خوشبختم

اسمت چی؟😂💛

منم فاطمه 18*-*

😂اسمم عطیه
phati(نونای پانی...جاست پانی:/ ج ح://) ◕‿◕

*-*

خوشبختم باز😂✌

همچنین
MiN. eLi

چرا نمت فالوت کنم؟

عام نمیدونم😂😂
باکسشو برداشتم ولی مشکلی نداره
MiN. eLi

خو باکسشو بزار😂

😂😂خدایی از اینکه یسری ادما فالوم کنن بدم میاد
ولی تورو میشناسمت😁
باکسو میذارم ولی زود برش میدارم🤧
MiN. eLi

اوک

 

 

منو میشناسی؟

ز کجا؟😂

باکسو گذاشم


😂😂کم کم داره یه سال میشه که اومدی بیان انتظار داری نشناسم😂
رفیق هلیایی
بعد.. منو میشناسی؟؟
MiN. eLi

ممنون

فالوت کردم:)

 

 

اره...فروردین میشه یسال😂دیگه دارم پیر میشم

اوه...از کجا میدونی من دوست هلیام😂😂

 

هممم...نه متاسفانه

تو وب هلن دیدمت اومدم وبت

تو کی بیدی؟

بک دادم😁

من دو سال و یه ماهه اینجام پیرترم😂😂
اینو دیگه همه میدونن

اعع من عطسم.. عطسه میشناسی؟
MiN. eLi

تشکرات😂

 

 

اوه...چ زیاد

 

 

وااااااو

تو عطسه ای؟

اره...تو وب هلیا..اونموقع ها ک ادمین بودم میدیدمت...تعریفتم زیاد شنیده بودم

ولی تاحالا سعادت مستقیم حرفیدن باهاتو نداشتم:)

 

منو از وب هلی میشناسی؟(دیگه دارم زیادی سوال میپرسم ....میانه😂)

اره زیاده🤧

عره😂😂نه بابا ملت که بلد نیسن تعریف کنن اخه
چیزیو از دست ندادی🤦

عام یادم نی😂 ولی اونموقعا زیاد حرفتو میزدن الانم میشنوم اسمتو گاهی وختا
من سوال پرسیدن دوست
MiN. eLi

چرا تعریفم میکنن

 

 

اوه...پس نقل مجلس بودم😂چ میگفتن درموردم؟لابد درمورد افسردگیم حرف میزدن...

ب هرحال..من از اون فازا اومدم بیرون

من که نشنیدم😂


عاره😂😂 یادم نی فقط میدونم مثه هلیا بامزه بود.. نه اتفاقا افسردگیو یادم نی
بهتر🤧
MiN. eLi

من زیاد دیدم😂

 

 

اهان...بامزه؟واااو😂

 

 

من دوس داشتم باهات حرف بزنم ولی خیلی اطلاعاتی در موردتنداشتم...و راستش چون اون اوایل بود...برعکس هلیا من خیلی خجالت میکشیدم

😂😂چه عجب.. همه میگن مغرورم و فکر کردم کیم که همه ازم میترسن و از این زر مفتا😐

بامزه ای جدی میگم😂


بهت نمیومد.. انقدر راحت راجب هلی حرف میزدی😂 یادمه وقتی ادمین بودی.. فکر کنم یه کامنتم اون زمان گذاشتم
MiN. eLi

تو؟...خب...من اولین باره ک باهات حرف میزنم

ولی حاظرم قسم بخوم ک تو اصلا مغرور نیستی:)

 

 

واقعا؟😂اینو تاحالا کسی بم نگفته بود

 

راحت؟نه خیلی😂

اره...ولی خب چون وب هلی بود اکثرن منو میگرفتن ب یه ورشون همه😂

خداروشکر😂..


عههه ولی من از وقتی شناختمت همچین نظری داشتم😂


😂😂بمیرم
MiN. eLi

ینی از امروز؟😂

 

 

خدایی خیلی دردناک بود😂

بعد دوماه ادمین بودن طرف میومد میگف تو کی

میخواستم بگم ننت....خو دوست هلیام دیگه😂

 

حالا الان وب زدم هلیا روبعضی وقتا پست میزاره همه میگیرنش به یه ورشون دلم خنک میشه😂😂😎

نه همون تقریبا یه سال پیش😂😂

😂😂😂یادمه یبار با یکی اشتباهم میگرفتنت

تلافی میکنی؟😂
MiN. eLi

اره😂

 

 

منو؟با کی؟

صد تا النا تو این بیان کوفتی هس بخدا😂

 

شدیدا...تا اون باشه اعلام کنه فالوراش منو به یه ورشون نگیرن😂😎

نمیدونم😂😂یادم نی

😂😂توم اعلام نکن
MiN. eLi

نمیکنم تا ادم شه😂

 

 

اوپس...ساری

زیادی زر زر کردم مختو خوردم

میانه:)

😂😂🤧بمیرم برا قلقلیمون

نه بابا اتفاقا خوبه.. من از حرف زدن اینجوری خوشم میاد..
یسری حرف زدنا هست چهار ساعت فقط میگی چه خبر😐 اونا رو مخمه
MiN. eLi

یاااا

تو این بیان فقط منم ک قلقلیم😂جاست می

 

 

 

هوم...خیلی رومخن

تهشم میگن دسته تبر😂

متاسفانه من زود پسرخاله میشم

هلی قلقلی بودا😂😂


پسرخاله شدنت خوبه.. چون حرفات ازار دهنده نی😁
دروغم تو کارت نیس.. اینا خوبع
MiN. eLi

نوچ

اون خالی بود...من کوفته قلقلیم😂

 

 

هوم...بعضیا دوس ندارن...

اینو دوس ندارن ک من همش حالم خوبه و نیشم بازه و زود پسرخاله میشم

من بی ریام(چ خوشم تحویل میگیره😂)

باشه قبول😂😂


اونا عادت کردن به چسناله و فاز دپ و ازینا.. یه مشت تازه به دوران رسیده که فکر میکنن این کارا کلاس داره..من همشونو انفالو کردم و از وبمم بلاک میشن🙄
😂😂شک نکن خیلی بی ریایی
MiN. eLi

شرف بردرودت😂

 

 

 

نمیدونم چرا...ولی اوایل خودمم همینقد تو فاز چسناله بودم

شهلا اومد منو از عنسردگی خارج نمود...البته با کمک نگاسو اعظم😂

نفرمایید...بی ریایی از خودتونه

جان😂


اععع تو با اینا فرق داشتی.. اینا همشون ک.شره.. یسری ادم فیک دروغگو..
اعع شهلا دخترمه😂😂😂 براوو
لطف دارین بانو
MiN. eLi

بله😂

 

 

 

فیکو خوب اومدی

واااای

نگو ک تو ننه شهلایی😂

جررر..تو ننه ننه بزرگمی😂

من از نوادگان شهلا هستم...وااو

فاک لایف😂😂😂😂 نمردم و نتیجمم دیدم😂😂😂
MiN. eLi

دقیقن فاک لایف😂

 

من نتیجتم....اوه...خودم ریختم برگام موندن😂

چ تصادفی

فک نمیکردم از شهلا و اصخر بالاترم باشه

😂😂

قبل اینکه بچمو شوور بدم مامانش شدم.. اگه بدونی به چه جون کندنی بزرگش کردم😭😭🤧😂
تازه شهلا اپا هم داره ولی اپاش شوهر من نی😂
MiN. eLi

عاخخخ...بد دردیه...میدونم😂

 

 

اوه اوه...نی نی فاقد مشروع؟😂

حس خانم جلسه ای بودن بم دست داده

😂😂😂خودش بزرگ شد

با روش هاگ زایی به دنیا اومدع😂🤧
😂😂😂
MiN. eLi

مگه درخت بود ک خودش بزرگ بشه😂

 

اهان...منم ننم و بابام با عمل فتوسنتز تولید کردن😂

نه ولی ازم بزرگتره خا😂😂


نه بابا😂🤧
MiN. eLi

هوم...اره بابا😂

خوبع.. من دیگه برم تست بزنم😭 ریدم به کنکور فاکی
MiN. eLi

فایتینگ:)

💪🏻😁
هونیا موتور

میشه یاد بدی ناشناس بزارم منم؟

بدون اکانت نمیشه ناشناس گذاشت😶
یا منظورت لینک ناشناسه؟
اگه لینک ناشناسه که رو همون لینک کلیک کن پایینش نوشته چالش خودتو بساز یا یه همچین چیزی
اسید سیتریک

سلام تبادل دارید؟ هزینه اشم میدم

سلام.. لینکت میکنم:)
هزینه چیه اخه😐😑
ویستا

سلام عطییییی

تولدتتتتتت مبارکککککک عشقمممممممم

عرررر

سلاممم ویسسسس😭😭😭😭😭
مرسیییی😍💛
Vista ...

عطیم؟:)

ویسسسس
دلم برات تنگ شده بوددد😭😭😭
ز کجا عانده ام عامدنم بهر چ بود

عطی؟

قهرم
.. ꪑꫀᦔⅈꪗꪖ

سلاام عطییی

چخبرا

سلام خوبم تو چطوری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan