یه قسمتی از حرفای بوتلیس

  • ۱۸:۱۲

...⁦⛓️⁩

  • ۴۵۸
하니예 .이

*-*

سلام

جدید امدی

 

سلام
اره
하니예 .이

خوش امدی*-*

ممنون
چرا پروفایلت رفت؟
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

بوتلیس نمیدونم کی ای ولی منم هرکاری کنم نمیمیرم بیا یه راهی بدههه :| حتمن خودت تاالان خشکیدی دیگه مگ ن ؟ عاره من میدونم ⚰:|

روزی دوتاقرص از یخچال کش برو با دوز بالا شاید یه فرجی شد برا من که تاثیری نداشت ولی دیوونه ای میخوای خودتو بکشی؟؟ هنوز زندگی هست
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

ایقد خوردم اثر نکرد تا اینکه نامید شدم دس کشیدم :/

بعدشم . قرصارو از دس رسم خارج کردن 

نه دگ گزاشتم کنار این بچه بازیو فق اگ ماشین خاس ع روم ناخاااسته رد شه سر جام وایمیستم کارشو درس انجام بده 😐😂😂😂

اینم خوبه ولی نکن:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

یا خدا . . 

نت ضعیفه یه نظرو چنبار فرستاد :| 🤦🏻‍♂️

درک میکنم😂 نت منم تعریفی نداره فکر کنم برا قطعی برقه که ریده شده بش:/
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

🤦🏻‍♂️:(

 

ناراحت نباش عه
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

باشه :) واست لبخن مستطیلی میزنم بیا 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

😂

😂😂😂این مستطیلیه؟؟ جرر
Stupid Lion :|

هی هی این کتاب سریر شیشه‌ای نیست؟ 😶

بیکارم ، دارم تو وبت میچرخم :|💥

نه کتاب فرالزه
Stupid Lion :|

اها . . اشتبا شد 🤦🏻‍♀️😑

اونی که گفتی قشنگه؟؟ برم بخونم؟
Stupid Lion :|

از نظر من آره خیلی ، داستانِ خیلی جالبی داره و چند جلده

سریر شیشه‌ای ، نویسنده : سارا جی.ماس ، انتشارات باژ  :)

اوکی حتما میخونمش مرسیع
Stupid Lion :|

خواهش میکنم 👐🏻♡

^^
Van

سلام مبارک تولدت

مرسییییی😭😭😭😭😭♥️
بیا زیر اون پست.. لطفااااا
و

کجا؟

پست خصوصیه😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan