رابطه من و فیک ترسناک:/

  • ۱۰:۰۱

من وقتی فیک ترسناک میخونم: اصنم ترسناک نیس:/

افکارم: خواهیم دید

 

...

 

شب موقع خواب یهو یادش میوفتم: ینی چی که همون اول هوپی مرد:/

افکارم: اون نمرد روح بقیه رفت توش بعدم اومد که دوستاشو بکشه

من: :/اصن فیکش باحال نبود کای بدبخ

افکارم: چانیولو چی میگی پس؟؟

من: بسه بسه بیا به چیزای خوب فکر کنیم

افکارم: یونگی زد رفیقاشو کشت زد جیمین عشقشو زخمی کرد

من: خفه شو کثافطططططط

افکارم: یادته اخر فقط جیمین زنده موند

من: امروز خیلی خوب بود با قلقلی حرف زدم کلی خندیدیم

افکارم: در حموم قفل شد

من: جین و نامجون داشتن خفه.. نههههههه

وی بالشو میذاره رو سرش و به چیزای خوب فکر میکنه

من: فردا شب مهمونیم قراره کلی خوش بگذرونم اره

افکارم: اونام از مهمونی فرار کردن و درگیر این بازی کثیف شدن

من: بهت میگم خفه شوووووو

یهو یه صدا تق میاد من با ترس سرک میکشم

افکارم: روح اون بچه مدرسه ای اومده بکشتت الان رفته اب بخوره تا انرژی داشته باشه

من: اینا همش توهمه اره توهمههههه... بستنی شکلاتی وسط تابستون اره این خیلی حال میده

افکارم: اخرش همشون مردن توهم میمیری

من: اون فقط توهم جیمین بود اونا همشون زنده بودن پایانش باز بود

افکارم: اره باز بود ولی امکانش هست همشون واقعی باشه یادت که میاد؟

من: کثافط عوضیییی بمیررررر خفه شو دیگههههه... ماماننننننننننننننننننن

 

#پیرمرد-ترسو

 

+کدومتون اینجورین بگین همو پیدا کنیم😂😂

  • ۱۳۱
⛓️...Old Bootlace

اگه میخواین برای این بیمار کاری کرده باشین به ددی بگین فیکای ترسناکشو بپاکه:/

ملتم میگن باشه:/
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂من اینجوری نیستم

پس من زیادی ترسوم😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

فیک ترسناک نخوندم /: 

ولی سر فیلم ترسناک همینه ‌😂💔 

اصن تاریک که میشه جرات ندارم دور و برم و ببینم 😂💔

حالا شانس بیارم خواب نبینم 😂

برو فیک GAME رو بخون این نتیجه همونه خداییش ترسناک نبودا😂
من فیلمو هنوز رابطه خوبی باش ندارم بزور اگه نگا کنم😂😂
یکی مثه خودمو پیدا کردم عررر😂😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

تازگیا توبه کردم دیگه فیک نمیخونم 😂💔 

فیلمممم ترسناک فقططط مستند پارانورمال اکتیویتیز 😍 اصن رنگ و پشم و برگت می‌ریزه اپیلاسیون میشی 😍👊

فیک داریم تا فیک😂😂
نه نه نمیخواممممم من زیادی ترسوعم😂
خاک پای مرتضی جونم |:

حالا هرچی 😂

وااااااااااااای من عین گااااااااااو میشینم میبینم ولی شب موقع خواب عین خررررر پشیمون میشم 😍😂

این جملت تاریخی بوددددد😂😂😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

کلا من سخنان گهربار زیاد میزنم 😎 در جریانید که 😎👊

بعله بعله چند باری مارو چیز فرمودید
 یادم نمیاد چی میگفتن:/
خاک پای مرتضی جونم |:

مستفیض :/؟😂

چجوری اینو یادم رفتتتتتت؟؟؟؟؟؟ اععععععع
خاک پای مرتضی جونم |:

عررررررررررررررر بابابزرگ دیگه عالزایمرم گرفتیییی😭😭💔

دارم پیر میشم دیگعععع گریههههههههه
خاک پای مرتضی جونم |:

نمیری یوخ 😭😭😂

نه بابا😂😂
خاک پای مرتضی جونم |:

خو اوک 😂💔

من دیگه برم پدرجان 💕/:

بای‌بای👋

بای بای فرزند😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

😂😂😂😂😂😂😂😂

اصن چقدر من بانمکم😂😂😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

خیلی 😁😂🖤

جرررر😂😂
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

به و به و به ماشالا

جر نخوری ایشالا

 

*کینگ شاعر میشود*

😂😂😂😂
نعععع بزار یبار منم جر بخورم یکی بدوزتمممم
𝐤𝐢𝐧𝐠_𝐚𝐫𝐦𝐲 ‌‌

عاهاااای یکی نخ سوزن بیارهههه

ملتتتتت😂😂😂
하니예 .이

😂😂

تو چقدر منی

عهههه یکی مثه خودمممم😂😂😂
Stupid Lion :|

😂😂😂😂😂

ازین درگیریا دارم ، ولی سر فن‌فیکشن ترسناک نه

حتما فیلم ترسناک😂😂
하니예 .이

😂😂😂

اره

من میرم چیزا ترسناک میخونمو میبینم زیادددد

بعد نصفه شبا میزنه ب سرم*-*

من خودم داوطلب نمیشم بخونم و ببینم بیشتر برا اینکه کم نیارم از این کارا میکنم😂😂😂
Stupid Lion :|

نه ، کلا ترسو نیستم ، یعنی هستم ولی زیاد نه 😐🤧😂

برای افکار روزمره و ایده‌هام و نوشته‌هام اینجوری با خودم درگیر میشم 😂😑👐🏻

 

ترسو نبودن ارزوستتتتتت عررررر😭😭
میفهمم چی میگی😂😂
하니예 .이

😂😂منم با دختر خالم نشستیم ی فیلم دیدیم هی ب من میگفت ترسو :/

منم نشستم تا تهش با ابهت دیدم *-*

ولی نصفه شب مردم ککک

توم خیلی منیییی😂😂😂
하니예 .이

😂😂😂♥

 

😂😂خلب ندالم بزالم بلات خودت بزالش علللل
حالم بد شد چقدر لوس:/
하니예 .이

چش خودم ب خودم خلب میدم ککک

♥♥♥♥♥♥

مرسی😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan