ولی من میگم هنوز مردونگی هست

  • ۱۲:۳۳

اون اقا رو میبینین؟

یه پسر جوون بود شاید 22-23 ساله راننده بهش گفت صندلی کناری من بشینه..

ولی اون کلی بحث کرد باهاش تهش خیلی جمع و جور نشست سرشم انداخت پایین 

وقتی اتوبوس حرکت کرد و دید صندلی جلویی خالیه رفت اونجا نشست بغلشم دوتا مرد بودن..

نمیدونم دلیلش این بوده یا نه ولی حس خوبی بهم دست داد.. 

اینکه یه پسر جوون انقدر مردونگی داشته باشه که بخاطر راحتی دو تا دختر جوون کنارشون نشینه:))

قشنگ نیس؟؟

.ک. .ن.

نه.

تشکر😑
☆. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

سلااام وقتی ستاره اینجارو دیدم اول نفهمیدم کدوم وبه، ولی بعد کلیک کردن روش قلبم اکلیلی شد♡-♡

چخبرا خوبی؟ چقدر دلم واست تنگیده 

 

+چقدر عالی واقعا خوبه که هنوزم از این افراد هنوز هست منکه تو اتوبوس رو صندلیای وسط بودم یه پسره از ته شماره پرت کرد سمتم-_- 

سلام ماعده چطوری؟؟ دلم برات تنگ شده بود
دیگه اینجا خاک خورده گاهی میام یچی مینویسم میرم..

هول زیاده خودتو ناراحت نکن😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan