با ک**م بازی کردیم😐😐😐😐😐

  • ۱۳:۰۷

قرار شد تو مشق نوشتن پسر خالم کمکش کنم😐

اول گف بیا بازی بعد

خب باهاش بازی کردم (این بازیو کلیک)

بعد نوبت مشقش شد

قرار بود هر کاری در طول روز انجام داده رو بنویسه

نوشت نوشت نوشت

حالا برداشتم که چک کنم ببینم چیه

خوندم

خوندم

یجا نوشته بود

من و دختر خاله ام با ک*رم بازی کردیم

من:😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

بعد کمی دقت فهمیدم عاقا اسم بازیه کِیرَمه😂😂 جر خوردمممم

بعد گفتم این چیه نوشتی؟؟؟ گفت خب بازی کردیم دیگه

پاکش کردم گفتم ننویس😂 بعد قهر کرد که چرا پاکش کردی؟؟؟😂😂😂

خا شما فکر کنین معلمشون اینو ببینه چه فکری میکنه؟؟؟😂

  • ۹۹
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

خو بچه هم دل دارع دیگه میخا دخترخالشم بش دس بزنع عهه

یاااا دونسنگگگگ😂
KIANA .QUEEN

😂😂😂

ایی جعر خوردم

معلمش احتمالا بگه برو با دختر خالت بیا

تا بگم براتون 🧐

😂

😂😂
اگه نمیدیدم پسر خالم مردود میشد😂
~( dismoond)~

خخخخخخ جرررر نپرسید چرا؟‌

نه نپرسید 

 

حالا خوانواده ما ینی پسرخالم اینا میرن به ماماناشون میگن اینو حسین گفته ننویسم این چیه؟هعییی 

فقط قهر کرد😂😂😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جرررررررررررررررررررررررررررررر

خب براش اعراب گذاری کن معلم فکر بد نکنه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ابرفررررررررررررررررررررض خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پاره شدم پشت سیستم خخخخخخخخخخخخخخ جررررررررررررررررررررررررر الانه لپ تاپو بجوعم خخخخخخخخ آجییییییییییییییییییییی عررررررررر خخخخخخخخخخخخخخخخخ

آجی عطی خب پسر خالت دوست داره باهاش بازیای +18 کنی عیبش چیه؟ خخخخخخخخخخخخخ

😂😂😂😂😂😂😂وای ای جیییی
~( dismoond)~

ای جی عب نداره فق عسل یکم دهنشو سرویس میکنه 

 

هوم فق قهر

😂😂
Saba ♡~♡

جعرررررررررررررررررررررر

 

 

 

😂😂😁
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

#حسین، عا راس میگی خخخخخخخخخخخخ

 

آجی عطی هنو دارم میخندم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ روزمو ساختی آجی خخخخخخخخخخخخخخ جرررررررررررررررررررررررررررررررر

واقعا؟؟😂😂😂😂😂😂😂
Saba ♡~♡

من تو فامیل مادریم کلا دوتا پسر بیشتر نداریم 

 

یکی بزرگترین نوه فامیله اون یکی هم که اصن ادم حسابش نمیکنیم جعرررر


بقیه دختر یمم

جعرررررررررررررررر

ما نصف نصفیم😂😂
|: 밈.모비

واعیییییی

گادددد

جعررررررر 

🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂
T

خخخخخ عجبا 🤙😂😂😂😂😂😂

عجب تر😂
Little kitten

:|

پسر خالت ب کینگ چیکا دارعععععععع:|

کینگ مقدسه..غزل حتی لمسشم نکردع...بعد پسر خالت؟

بالا بردن انگشت فاکم:|

کینگ خودش😂😂😂
.ک. .ن.

لا اله الا الله😂

😂
Maedeh 💗😇

خب َ و ِ  رو میذاشتی چرا زدی تو ذوق بچه😐😂

نع نع زشت بو,lد😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

عره واقعا خخخخخخخخخ 

خداروشکر😂😂
Little kitten

عطیه

جونم
Maedeh 💗😇

جعررررر خو باید بریم سازنده اون بازیو به چوخ بدیم آخه این چه اسمیه:/

😂😂انگلیشه خا
Maedeh 💗😇

اون باید به چنبه معنایی در تمام کشور ها توجه میکرد مخصوصا ایران که منحرفانش رکورد دار بیدن جعررررر

😂😂😂بدبخ
Saba ♡~♡

نصف نصفید؟؟

 

جعررررررررر

ما خانواده پدری دختر کمیم 

 

خاوانده مادری پسر 

 

جعررررررررررررررررررررررررررررررررر

تا حالا نصف نصف نبودیممممم

😂😂😂حالا نصف نصفم که نه
Maedeh 💗😇

عطی

جون دلم ماعده
your spatial angel ...HELENA...

هیچی میگه درود بر تو فرزندم:/

😂صحیح
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan