قشنگ باختم😂

  • ۲۳:۱۹

 

به یه بچه باختم://// اونم چه باخت ریدمانی:///

 

 

 

دیگه عمرا بازی کنم ولی این ضربه رو کیف کنین عر😂😂

  • ۱۳۲
Maedeh ❤❤😇

اووو این چه بازی هست؟

آفرین بهش دلم خنک شد😂😂

کیرم
بدجنس😂😂
دیجی ادفا | مرجع نیازمندی های دیجیتال

سلام. سایت خوبی دارید ، 
سایت دیجی ادفا ( Digiadfa.com ) | مرجع نیازمندی های دیجیتال ، فعالیت خود را آغاز کرد وشما می توانید خدمات و محصولات دیجیتال و مجازی خود را اگهی کنید. همچنین علاوه بر این ، شما می توانید سایت / وبلاگ / فروشگاه اینترنتی و ... خود را نیز در این سایت بصورت رایگان معرفی کنید. 
ویژگی دیگر سایت ما ، امکان درج آگهی استخدام و کاریابی در زمینه های وبمستری ، ادمینی سایت و شبکه های اجتماعی ، کارشناس سئو ؛ محتوا نویس و ... می باشد.
پروسه درج آگهی نیز بسیار ساده و آسان بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اگهی خود را ثبت نمایید.

دوست عزیز لطفا خفه
من هیچ گهی نیستم:/
AJ deadshot

😂😂😂😂😂😂 خوبت شد😂😂😂😂😂😂

چرا همتون اینجوری شدین اخه😂😂
Maedeh ❤❤😇

کیرم؟😨😱😱😱

😂😂خب دیگه

گاددددد نهههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂جعررررر
کِیرَم 
منحرففففف😂😂😂
Maedeh ❤❤😇

ای بابا اون بنده خدا اون همه زحمت کشیده اون طومارو نوشته تو میگی خفه؟واقعا که خیلی باحالی😂😂😂

خو چه کنم؟؟😂😂
زیادی ک. میگن
King_Army ‌‌

اگ ب یه بچه باختی همون بهتر ک باختی 😂

کینگگگگگ☹
King_Army ‌‌

جانم

ناراحت شدم باختم😂
⛓️...Old Bootlace

بوتی قراره نتش بره:/

شب بخیر

Maedeh ❤❤😇

آها حله خب چیکارکنم عه من منحرف نبودم که😂😂😂

😂😂😂😂ولی حق میدم
خودم دقت نکرده بودممم😂
King_Army ‌‌

😂فدا سرت

خو تو خوشحال نباش نه😂😂
King_Army ‌‌

چشم 😂😐🤦🏻‍♂️

بی بلا😂
AJ deadshot

بالاخره اسم بازی چیه؟ کیرم؟ کیرت؟ کیرش؟ کیرمون؟ کیرتون؟ کیرشون؟

یااااا😂😂😂 وایسا انگلیش بنویسم
Cayram
Asal :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اسم بازی کیرمه؟....کیرت؟.....😨😨😨😨😨*** ** **** ** *** ** *** ** **** **😨😨😨💦💦💦

عسللللل😬😬😬😬😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan