شاید چالش..

  • ۲۱:۰۸

دیدین از این چالشا جدیدا تو توییتر مد شده؟

 

با یه جمله نشون بدین خیلی وقته بیانین

  • ۱۱۶
Jamais Vu(جیوو نوه‌ی سوییتمه🍭)

من خواهرت هستم :/

😂😂😂مورد قبوله
..saba 💔🚶🏻‍♀️

ج ح..

تنها چیزی ک به ذهنم رسید

شاید بشه😂 ولی جمله نبودا
..saba 💔🚶🏻‍♀️

اعع جمله محسوب نمیشه؟._.

خب..

ماجرا های ج ح...

درود به خلاقیتم😂

خیلی ممنونم😂😂😂
Jamais Vu(جیوو نوه‌ی سوییتمه🍭)

مورد قبول؟؟؟ 

فوق‌العاده ‌‌‌‌اس

پشتش کلی مفهوم خوابیده -___- 

😂 

😂😂تو اینو یجا بگی میفهمه بیانی؟
Jamais Vu(جیوو نوه‌ی سوییتمه🍭)

آهان...

😂 

مغزم قفله :/

😂😂😂اوکی
Princess of darkness

عامم ج ح و شجره نامه شصخر اعظم 

اینو قبول دارم
mae- Jk

یه جمله قدیمی وقتی اوما عاپام از بیان رفته بودن بهم گفتی:

+نگران نباش لوک و پریا زیاد میرن و میان عادیه !

00 (یه همچین جمله ای بود وقتی عضو خانوادشون شده بودم و اولین بارم بود رفتنشونو میدیدم :/ )

 

+ اینجا ماه بیان مینوبسد ... اینجا خورشید بیان می نویسد 

من گفتم؟؟😂😂


این که دیگه مخصوص خود این خراب شدس👍🏻
Mõøņłįğhť~ ‌‌

قدیمی ترین جمله بین من و تو فک کنم این بود

تو کونلیس بابامی؟ :/

طلاق اومامو ازت میگیرم

 

😂😂😂😂😂

یادش بخیر ول امیدوارم اون روزا هیچوقت برنگرده

بین ما که نه کلا.. ولی عره😂😂😂
خوب بود اونروزا:)
Mõøņłįğhť~ ‌‌

آره منظورم قدیمی ترین دیالوگ بین ما بود😂

نونونونونونونو

اره خب😂😂
چرا
Mõøņłįğhť~ ‌‌

😂💔

خاطرات خوبی ندارم :)

حماقت زیاد کردم خیلیا آدم نبودن آدم حساب کردمشون

شاید..
βιттɛя βɛяяʏ

من ک قدیمی نیسم

بات نگار و ممدش 👀🤏🏻

یه سال اینام خوبه باز
Eileen ...

ماجراهای نگارو ممد

همم همینو میگن😂
Eileen ...

اخه لعنتی خیلی ماندگاره 😂😂

دلم واسه نگار تنگ شده

نگو منم دلم تنگ میشه🙁
βιттɛя βɛяяʏ

در تلاشه خوب باشه نمیتونه بچم 🥺💔😂

بچت؟ ها؟؟
.ک. .ن.

چی بگیم آخه خدا رو خوش بیاد؟

راس میگین🙁
βιттɛя βɛяяʏ

تشبیه : در این نمونه وی مدت زمانی که در بیان بوده را به بچه ی خود تشبیه کرده 👀

مشبه : زمان

مشبه به : بچه

ادات تشبیه : ندارد

وجه شبه : نمیدانم

الان این شد؟؟😐 نشدا
βιттɛя βɛяяʏ

جررررر نمد

😂😂بعد اندی کامنت گذاشتی.. عا من وبتو انفالو کردم😐
Eileen ...

اها راستی در مورد این سوالت یه جواب دیگه عم میتونم بگم 

من نوت بودم😂😂

راس میگی؟؟😂
βιттɛя βɛяяʏ

جررر روم نمیشد کامنت بدم..

عه..نمیدونم

اگ وبی ک رو کامنتمه رو میگی ک ن..چون این ی وب دیگه س

وب اصلیم نیس این

چرا اخه؟؟
نه وب اصلیتو انفالو کردم ولی الان بالا نیاورد برام😶
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

جررر ب نظرم خوشت نمیاد ازم زیاد..

بیخی

اره درستشم همینه چون ادرسشو عوض کردم D:

روی این کامنتمه وب اصلی D;

نه اصلا.. اینجوری فک نکن.. فقط میدونی که سر اون داستانا یخورده چیز شد
اه اوکی خوبه😁
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

صمیمیت زیاد تو بیان

بیانی بدون کصشرو کصصردگی

موافقم😶
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

اره مید..امیدوارم مشکلی نباشه...اگ هس بم بگ..سو تفاهمی بوده برطرف شه ^^

جر بوس

نه هیچ مشکلی نیس.. اونموقع توم از من خوشت نمیومد بدون شک😂 شاید همین الانم نیاد😂😂
♥️😁
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑩𝒆𝒓𝒓𝒚

ازت بدم نمیومد..اتفاقن همش حرص میخوردم ک چرا از من بدت میاد مگ من چ گوهی خوردم 😂💔

اما خب منم اونموقه منم چیز زیادی نمیدونسم..

من ازت خوشم نیاد ؟ مثه اینه ک بگی روژینا عاشقه دروغه 😐😂💔

انی وی...هرچی بود گذشت👵🏻^^

الکی؟؟😂 پس دوتایی توهم زدیم چون منم بدم نمیومد😂
اوه نه بابا😂♥️
Eileen ...

اره والااا😂😂💔لعنتی یادت نیس 😂💔

نه دیگه حافظم به فاک رفته😂😂
Eileen ...

😂😂💔هعی لوله گاز

😂😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan