نگین من اینجوری نیستم

  • ۱۵:۱۴

هممون.. همه ما وقتی یجایی بهتر از این خراب شده پیدا کنیم کم کم از اینجا دل میکنیم.. نگین نه شاید هنوز واسه شما اتفاق نیوفتاده باشه ولی میوفته:)

من یه زمانی معتاد اینجا بودم.. اره دروغ نگم معتاد بودم.. ولی الان شاید شما نفهمیده باشینش ولی دل کندم.. خیلی وقته

ماها حتی از ادمای اینجاهم دل میکنیم.. بتون قول میدم..

همه روزای خوب و بدش کمرنگ میشه و خاطره های دیگه ای با ادمای جدید میاد..

من زندگیمو در حال حاضر غرق جایی کردم که فقط باعث حال خوبمه..

من یه مدت وقتی بیرون میرفتم هم کل تایم بغض داشتم.. فقط دلم میخواست بخوابم.. همش گریه.. استرس شدید.. قلب نااروم.. شاید یکی از دلیلای اصلیش بیان بود..

ولی الان همه چی خوبه.. حتی وقتی میرم بیرون هم میتونم برم اونجا و همه حال بدو از بالا و پایین خارج کنم😐

میخوام بگم این روزاهم تموم میشه.. نخواستین جای خوبی باهم بسازیم پس بشینین و منتظر رفتن تک تک ادمای اینجا بمونین..

من هستم:) هنوز خیلیا اینجا هستن که یه تیکه از زندگیمن..

ولی فکر فکنم دارم پازل زندگیمو بزرگتر میکنم.. اوکی چیز بدی نی

میدونم حوصله خوندن حرفامو ندارین ولی دستتون رو روی اون لایک لنتی بکوبین حتی اگر مخالفین😂

  • ۹۵
Sakura ...

دقیق دقیق

و این ی حقیقتیه ک نمیشه انکارش کرد

خوشحالم ت پیداش کردی

ولی فعلن اون جای کوفتیو پیدا نکردم😂🤏🏻

یه موافق یافتم😂😂😍
پیدا میشه به زودی
Gloxinia M.R

اوچا

سلام علیکم....خوبی؟

چجوری همیشه حرف دل منو میزنی؟

بوتلیس پیر هم باغ و بوستان یافته 😀خوش باشی ⁦✌️⁩

 

سلاممم خوبم تو چطوری؟؟
تلپاتی دارم با پدرزنم😂
اره تقریبا😁توم♥️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan