ینی من چی بتون بگم😐

  • ۰۵:۲۸

شیش نفرتون زبون ندارین بگین پستت رمز نداره😐😐😐😐😐

دهنتون اقا😶

اگه گوش کرده باشین که دیگه😑😑😑😑😑

  • ۱۱۴
ناشناس

هیهی

کیستی؟؟ گوشیدی؟؟؟😐😐
الان باید یقه کیو بگیرم😐
چرا انقد حواس پرتممم
ناشناس

به اون وویس میدی؟

عجب 

کاش زودتر اومده بودم

اون به جونور میگن.. اره من به وندام وویس میدم مشکل داری؟
😐😐😐خب شکر انگار ندیدی
ناشناس

اوهوع 

گمرو بهم رمز بده

ودف؟😐
ناشناس

وندات

 بَه 

نه بده ما که بخیل و ندیده نیستیم🤝

تو فک کن دیدم

حدس میزنم کی😂
ناشناس

ودف به خودت

بعد بمن میگن چرا بیترعدب شدی

خودتی دیگه😂😂😂
ناشناس

حدست درسته من یه بزرگواره مقدسی ام که تو دگ دوسش نداری😐

دوسش که دارم
ناشناس

من بیترعدب نبیدم 

خنگ و گیج بودنمم قطعن به نته خرم رفته

همش به ننت رفته😂😂
ناشناس

نه نداری😐

دارم🙄
ناشناس

آره خر بودنمم به ننم رفته

بیشورو نگا کنا😂😶
ناشناس

میخواسم نیام وبتا:/

عره میدونم منم قهر بودم🙄
ناشناس

با اون ایموجیت ملوم شد نداری 

برووو ع دروغ بدم میادد🤝

کی بود میگف دوس داشتنمو باور داره؟؟
ناشناس

اوهوم وقتی ننم یه سیبو بمن ترجیح داد منم بیشور شدم

سیب؟؟😐
ناشناس

تو چرا قهر بودی عنتر خانوم:/

عیش اصن میرم

چونکه ناراحت بودم🙄
نه نرووو
ناشناس

نمد کی بود؟

ادمی ک هم اکنون با شما میزرد هیچ باوری بر دوست داشتن ندارد 

 

حتی اگ من انقد بی احساس باشم قطعن بقیع ع من بدترن..💁🏻‍♀️

نمیبینی چیکارت کنم دیگه
🙄🙄😑
ناشناس

سیب!!!

توهم زدی
ناشناس

منم که سنگم💁🏻‍♀️

یکم پگ باید حاضر شم برم امت فاکی بدم

🙄🙄نگو اینجوری..
برو برات دعا کردم
ناشناس

دیدنی نیس💁🏻‍♀️وقتی نشونش ندی ینی چیزی نیس 

همه چی ک به حرف نی داداچ

لا الـ.. من چی بت بگم؟😐
ناشناس

آقا مدرک هست!!!

خودم دیدم منو ول کردی سیبو گرفتی ازون خانومه

😂😂😂oona tavahom bood
ناشناس

نه دگ هستم خب بقیم همین فکرو کردن ک م اینطو شدم💁🏻‍♀️

 

فک کنم دعا کردی ایزی برینم تمام تمام

Baghye goh khordan

Shayad😂
ناشناس

هیچی نگو💁🏻‍♀️

😑😑😑😑😑
ناشناس

دروغ نگو پاندا شیکمو

من سیب ندوس ولی هندونه اوکیه😂😂
عاه دلم خواست.. یکی منو ببره جلو یخچال پیاده کنه
ناشناس

بقیه ینی همه!

 

 

عاها لطف مادر گونت نابودم کرد

همه گوه خوردن

نه بابا دعا کردم نیوفتی کنکورتم خوب بدی.. دعای ننت پشتته
Jamais Vu

من کلا پستایی که یه نفر دیگه رو صدا میکنن نمیرم ببینم...وگرنه میگفتم

پس احتمالا یه عده فضول دیدن پستو🙁
Jamais Vu

بخی 💙

😁♥️
ناشناس

قهرم مردک قهر میفهمی؟ قهرم اههههه 

دلم گرفته زیر این نم نم بارون...

فک کنم ندونی من کیم

فقط یکی هس که بهم میگه مردک😂🙄
ناشناس

پس فک کنم نمی شناسی چون اولین باره میگم مردک...من کیم؟

دخترمی
.ک. .ن.

خب جناب میگفت عمومی نیست

حالا من اینترنتم نکشید اونجا گوش کنم دانلود کردم😐😂

من که نوشتم رمز همیشگی😂😂😂
پاک کنیاااا
ناشناس

اونکه گف مردک من نبودم:/دوتا ناشناس قبلی 

تا اونکه راجب کنکور بود من بودم

من یه دختر دیگم دارم😶 منظورم تو نبودی
mae- Jk

جررر یادت رفت رمز بزاری ! 

کاش زودتر میمودم زیر پستت یه کامنت میدادم ریکشنت دیدنی بود خخ

خوبی؟

اره برای هزارمین بار😂😂
نههه عههه
اری خوبم
mae- Jk

بزرگ شی یادت میره جرر

باوشه باشهه 

خداروشکر :)

🙁🤧
ناشناس

صدتا دختر داری مرتیکه😑

(ینی آی پیم همون قبلیه...؟)

دوتا فقط
نه بدون ای پی میفهمم که😂😂
mae- Jk

عم چرا نالاحت شدی ؟:/

چون همش سوتی میدم😂😂
Mõøņłįğhť~ ‌‌

چیشششششش جیجنینینبحفند😑🗡

میخواستم رمزآلود بمونم

دد بیا وبم پست جدید ببینم حدس تو چیه

من تورو نشناسم که بوتلیس نیستم😂😂
اوکی الان
ناشناس

چنتا دختر داری://////

عیش خوشم نیومد

پنج تا داشتم که یکیش لفت داد😂 یکیشم ازم خوشش نمیاد.. یکیشم تا اون نباشه بچمم نیس:) فق دوتا موند😂😂
ناشناس

منظورت چیه یکی تا اون نباشه بچمم نیس؟

 

ناامید شدم ازت 

همون آپا که فقط آپای خودمه و بهم خیانت نمیکنه خوبه اصن-.-

تا عسل نباشه غزلم نیس.. اوکی؟؟

برو پیش همون😑😑😑😑
ناشناس

هوم 

 

پیش هیچکس نمیرم💁🏻‍♀️

😁


لوس
ناشناس

ایم نات لوس

هستی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan