نتیجه درس خوندن نصف شب

  • ۰۱:۱۵

اگه کامنتی این موقع شب از من دریافت کردین جدیش نگیرین😂

  • ۹۸
mae- Jk

جررر

منم بیدار موندم بخونم مثلا XD

من دیگه بیخیال شدم فایده نداشت😂😂
mae- Jk

جرر فک کنم منم کتابمو ببندم سنگین تره !

😂😂ینی هر کاری میکنم غیر درس خوندن
ناشناس

جررررر سلیطه چیع؟😂😂

شبا درس میخونین؟:/

به زنایی که چل متر زبون دارن میگن😂😂
عره فقط اونوقت میفهمم چ خبره.. البته نصفشو کف اتاق دراز میکشم فکر میکنم ولی خب درسم میخونم😂
ناشناس

چه ربطی به منها مجموع اشتراک دارع؟😂😐

 

من واقعا نمت😐

اصن خواب نمیزاره😂😂😐🤷🏻‍♀️

مگه هنو درس اشتراک و اجتماع نخوندین؟😶

😂😂😂من خوابم پنج ساعته.. همون ده نه صب تا دو میخوابم حله
ناشناس

خوندیم ولی چه ربطی به سلیطه دارع؟:/

 

 

 

 

 

پنج ساعت زندع میمونی؟:/

اجتماع من و اون میشه ع ط ی ه ل س
اشتراکمون میشه ع
منها که بکنی میشه سلیطه😂😂



اره بابا ولی خو بعضی وقتا دیگه رو کتاب خوابم میبره😂
ناشناس

اوکی

 

 

 

 

 

 

من که نمت😐

خواب مهم ترع😂😐🤷🏻‍♀️

نه درس مهمتره من باید حداقلش رتبه هشت هزار بشم😶
ناشناس

خواب مهم ترع😶😐🔪

نیست😐 من اگه سال دیگه این رتبه رو نیارم خودمو میکشم
ناشناس

هس:/

هشت هزار کم نی؟😶😶

نیس
کم باشه؟ ینی رتبه بهتر یا بدتر از این؟
ناشناس

هس:/

بالا تر از این پایین تر که کلا لفت بدع از زندگی😂😂😐🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

وح😐😐😐 من هشت هزار بیارم چیزی که میخوامو قبول میشم
ناشناس

من اول رتبه برام مهمه بعد اون چیزی که میخوام قبول شم😐🤷🏻‍♀️

رتبه ارزشی نداره.. الان تو میری دکتر میپرسی رتبش چنده؟ یا میپرسی خوبه یا نه؟
رتبه فقط برا پز دادنه😐
ناشناس

چی چیو واسه پز دادنع دانشگاه ها با هم فرق دارن:/

هرچی رتبه بالاتر شهر هایی که میتونی انتخاب کنیع بهتر😐🤷🏻‍♀️

ولی من میخوام پایین ترین دانشگاه رو برم:)
ناشناس

چرا؟:/

چون میخوام زندگی کنم:)
ناشناس

عاو یعس😂👌🏻

دیدی چجوری قانعت کردم😂
ناشناس

ولی بعدش زندگی خیلی سخت میشه:)

نه اصلا.. شغلی که قراره داشته باشم اصلا اینش مهم نی که کجا درس خوندم.. تازه زندگی من توی همونجاییه که میخوام درس بخونم:)
ناشناس

اوهوم 

عه کجا میخوای بری حالا؟

رازه😂😂
ناشناس

چه رازی بگو خا:/

نچ نمیگم😂😂
ناشناس

من که مدانم..

Koja??
ناشناس

مهم نی:)

Chet shod
ناشناس

هیچی گفم مهم نی:)

Sorry age man narahatet kardam
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan