چیا برامون موند!

  • ۱۲:۳۶

چه حسی داره وقتی استوری دوستاتو ببینی که با هم رفتن بیرون و حتی بهت نگفتن😬😭

عوضیا من تنها دلخوشیم بیرون رفتن با شماست..

درسته به خاطر کرونام نمیتونم برم ولی میمردن یه تعارف خشک و خالی بزنن🙄

الان عصبیم گیر ندین به پست غیر مفید گذاشتنم😑

عنوانم که نمیدونم از کجا اومد.. 

ولی قالب.. یجور دیگه باید میشد ولی اینم اوکیه🙄

بک گراند کاملشم بزارم..

(لازمه بگم باز کار خودمه حتی اون پرنده کوچولوش یا نه😂)

  • ۹۶
mae- Jk

سلاام بوتی 

بهتری؟

چ قالب نازی *-*

سلاممم
اره بابا من هیچیم نیس😂
ناز میبینی
ناشناس

مسخرس😏

Chi??
ناشناس

هیچی😏

حالت خوب نی تو
ناشناس

کله پرنده هه زیادی کج نی؟:/

کجه؟؟ نه کج نی فقط سرش یجا دستم لرزیده بالا پایین شده😂
ناشناس

واقعا ال میخوای خوب باشم؟:/

چیکار کنم خب
ناشناس

دعوام کن😐

دعوا کنم بدتره که
ناشناس

همونه دیگه یکم کج شدع پاکش میکردی خب😐🤷🏻‍♀️

😂😂چند بار زدم این از همه بهتر شد
ناشناس

آخه خوابم میادددددددد🥺🥺🥺🥺

خو بخواب😂😂
ناشناس

پس کلا گیر کرده بودی رو اون تیکه😂😂😐

نه بابا ولی من دستم به شدت لرزش داره یجا درست میشد یجا دیگه خراب بود
ناشناس

مرسی بابت راهکاری که دادی واقعا نمیدونستم چیکار کنم دگ خوابم نیاد😐😑

😂😂به قصد خواب نخواب به قصد اینکه فقط چشاتو رو هم بزاری اونوخ مغزت بعد یکی دوساعت بیدارت میکنه😂
ناشناس

پیری دگ😐😂🤷🏻‍♀️

اصنم پیر نیستم🙄
ناشناس

یکی دو ساعت؟:/

باید درس بخونم حتی یه ساعت هم نمت🥲😑

میبینم چقد درس میخونی😂😂
منم فردا ادبیات دارم ولی خو ادبیات سخ نیس
ناشناس

پیرمردی دگ😂😐

پیرمردا هم همه از دم لرزش دست دارن یو نو؟😏😏😏

نخیرم نیستم🙄
من از شیش سالگی اینجوریم😶
ناشناس

ایششششش😑😑😑

عره دگ مجازیه و اینا😒😒😒

😂😂
من پارسالم ادبیاتو بدون اینکه کتابو وا کنم رفتم دادم
ناشناس

از شیش سالگی هم پیرمردی بودی واسه خودت😂😂🤣😏😏🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

شیش سالم بودههه😂😶
ناشناس

ها؟😒😑

ادبیات هیچی نداره خدایی:/

خو همین دیگه😂 واقن نمت درک کنم چطو یه سریا میان معنی تک تک بیتارو حفظ میکنن🙄
ناشناس

بعضی بچه ها از بچگی یهو پیر میشن یو نو؟🤣😂😏😏🤷🏻‍♀️

نخیرم من اون موقع یه بچه لاغر مردنی ترسو بودم😐
ناشناس

من حفظ میکنم😐😐😐

خاک😂😂😶
ناشناس

و یه پیرمردم بودی😂😏😏

نبودمممم
ناشناس

چیه خا😶😶😶

هیچی ساری😂
ناشناس

بودی پیرمرد قبول کن😂😂😏😏

نبودممممم
ناشناس

بودی میگم😂😐😏

نبودم🙄
ناشناس

چرا ساری؟:/

خرفم زش بود😂😂
ناشناس

بودی😐

ندیدی که😂
ناشناس

کجاش زش بود؟:/

نمد😂😂
ناشناس

ببینم عط تو با کسی مشکلی خصومتی چیزی نداریع؟:///

اره با نصف بیان😂😂😂
به اکثرشونم ریدم
ناشناس

😐😐😐😐

هیچی تهش نموند ینی؟:/

ته چی؟؟😶
ناشناس

دانستن میدونم که😂😐😏😏

🙄نخیرممم
ناشناس

وا چرا یجوری ای:/

چق سریع ج میدی😐🤷🏻‍♀️

چجوری ام؟؟
عا چون فعلا کیلم کردن😂 ریست بشه دیر ج میدم
ناشناس

از اون آدما😐

چی تهش بمونه؟؟😂
ناشناس

میدونم میدونم😏😏😂

نمیدونی🙄
ناشناس

هیچی ولش:/

نه جدی گفتم مسخره نکردم خعلی سریع ج میدی:////

منم جدی بودم😶
ناشناس

آدما دیگه😐

اونایی که تر نزدی بشون😐

میگم که نصف بیان مشکلی باشون ندارم😂 البته تا وقتی سرشون تو کار خودشون باشه و نرینن به حال بقیه
ناشناس

میگم میدونم ینی میدونم دگ حاجی😂😏😏

کلا یه سال و نیمه با هم اشنا شدیما😐
ناشناس

پوف خوابم میاد قاط زدم مهم نی😐

تو مگه درس نداشتی😂😂
ناشناس

خب اون نصفه دگ چی؟:/

اونارو که میگم نصفشونو ریدم بشون.. کلا یا ازم متنفرن یا ازم میترسن
در هر صورت من دارم زندگیمو میکنم😂
ناشناس

من با یه آدم که یه ماهه بیشتر نمیشناسمش از خودش بهتر میشناسمش😏😏

درضمن تو یه سال و نیمه که منو میشناسی من دو ساله تو رو میشناسم😐💔

الان میخ بگی منو میشناسی؟؟
عا راس میگی🙄 سر اری میخواستم هم تو هم اون سحرو بکشم
ناشناس

حوصلش نی😐💔

😂😂نه میخوابی نه درس میخونی
ناشناس

خب اون یک چهارم باقی مانده اش چی؟:/

بقیشون هنو وقت نکردم برینم بشون ولی سمتم بیان اینم اوکی میشه😂
ناشناس

سگ در صد:/

من همیشه راس میگم فق نمد چرا هیچوق باور نمیکنی😒😒😒😒

به من هیچ ربطی نداش اصن😐💔

تر😐 شرط میبندم نمیشناسی منو🙄
در هر صورت رو مخ بودی😂🙄
ناشناس

در عوض درم میخورم که بیدار بمونم😂😂🤣🤣

فوقش فردا دو تا درس اضافه تر باید بخونم😐🥲🤷🏻‍♀️

بخوری بدتر خوابت میگیره😶
چه کاریه خب😂
ناشناس

میشه من برینم بشون؟:/

چرا اونوخ؟😂
ناشناس

چطور؟:/

لوسه چندشه خنک😐😒😒

یادمه گفتی من حتی خودمم خودمو نمیشناسم چه برسه به بقیه😂
خودتی کلپک سحار🙄
ناشناس

نه بیدار میمونم😐🤷🏻‍♀️

چیکار کنم پس؟:/

من خوابم میبره😂
حلقه کمر دارین؟😂 کتابو وردار حلقه بنداز دور کمرت بعد بوخون
ناشناس

چون خعلی دلم میخواد یکیو پاره کنم ال:/

کسی که باش خصومت شخصی دارم فعلا در دسترس نی گفتم شاید مال تو در دسترس باشه😐😑😒

😂😂بیا من هستم
عه بیا یکیشونو معرفی کنم ولی جلوش کم میاری بدون شک😂😂
ناشناس

هعی آره اونو که گفتم ول یه موضوع دیه هم هس که اونو نگفتم😐😏😏😏😏

هان؟چی؟:////

بازم منو نمیشناسی😂
کلپک همون خنک شماس😂 ادامشم ندونی به نفعته
ناشناس

سنگین میشی خوابت میگیره🤣😂😐🙌🏻

عره:/ تو واقعا اینجوری میتونی درس بخونی؟؟؟؟؟؟:/

لا الـ..😬
عره خیلی فاکه😂😂
ناشناس

تو که نمیشع😐😏😏

من کم بیارم؟زرشک😐😐

برین مشکلی نی جواب میدم من😂
فک کنم کم اورده بلاکم کرده😂 وبشو پیدا نمیکنم ‌ولی کم میاری
ناشناس

میشناسم😐😑😑😑😒

چرا ندونم؟:/

نمیشناسی🙄
حرف خوبی نی😂😂😂 البته اسم یه کارخونه تولید کاسترد و اینام هستا ولی معنی واقعیش😂🙄
ناشناس

چیه مگه دروغ میگم؟😂🤣🤣🤣😐🙌🏻

من عصبی میشم نمت😐

فوقش بخوابم و بخونم😐😏🤷🏻‍♀️

دو تا کارو با هم🤣🤣😂😂😐🤷🏻‍♀️

اره میگییی😂😂
وح تو کلا متفاوتی😶
ناشناس

جوابم میدی؟نمخ😐😐😂😐

خاب پس تو که قبلا اینکارو کردی😐😑

هعی حاجی خبر نداری چه ها که نمیکنم هه😏😏😐😐😑😑

اره😂😂😂
عا نه نشد یکی دیگه جاش جواب داد🙄
کم میاری😂
ناشناس

میشناسم😑😑

خیلی...لا اله الله😐😐

نمیشناسییی
😂😂😂برو یه جنوبی پیدا کن بت بگه
ناشناس

نمیگمممم همینههههه😂😂😂😐

بیفته اون حلقه عصبی نمیشی؟:/

بلی بلی بلی😐😏

نیستتتت😬😂👊
نمیوفته مگر اینکه خودم بندازمش
ناشناس

😐😐😐😐😐

چیو؟؟

میخ امتحان کنیم؟😏😏😏

برینم بش دیگع😂
او عره
ناشناس

میشناسممممممم

عه باوشششعععع

باشه اینطوری فک کن🙄
حیف با یکیشون قهرم یکیشونم نیست که بگم بهشون بیان بت بگن😂
ناشناس

هسسسسس😂😂😂

من تو درس خوندن حواسم دگ به هیچی نی واسه همین اگه بیفته عصبی میشم😐🤷🏻‍♀️

نیست🙄
😂😂میگن خانوما میتونن چهار تا کارو با هم انجام بدن تو در این مورد مشکل داری😂

انقد منو به حرف گرفتی سه بار ریست شد جا موندم
ناشناس

عاها😐

تو با فحش شروع میکنی؟؟؟😐🙄🙄

بده پس😏😏

نچ من اولش با ایموجی خنده شروع میکنم😂😂😂
اینجوری

😂😂😂😂😂😂😂😂

خیلیم یهویی🙄
ناشناس

😑😑😑😒😒😒

اونا بگن؟چرا خودت نمیگی؟:/

عام چونکه نمد😂😂
ناشناس

اوکی بابا نی:/

آخه من متاسفانه دارای یه عارضه ی بسی بامزم😐😐🤷🏻‍♀️

چطو شد؟😐😐

😂😂😂اوک
ها هیچ😂
ناشناس

ولش خدم جنوبی میشناسم از اون میپرسم اصن😑😒😒

بپرس😂
من بعد امتحانا میخ بیان استانتون یس😂
ناشناس

جررررر😂😂😂

بعد فحش میدی؟😂😂😂

 

 

بده دگ😐😐

نه بعدش یارو میگرخه میگه چی شده کاری کردم
منم سعی میکنم بدون اینکه خودمو پایین بکشم برینم بش

چی بدم؟😂
ناشناس

😐😐😐😐😐

😂😶
ناشناس

حاجی دوست خانوادگی ایم خیلی چیز بدیه؟اگه هس نپرسم زشتع😐😐

هان؟عین آدم میشه بحرفی؟:////

😂😂😂نه زیاد
میگم بعد امتحانا میخ سفر بیام یکی از روستاهای استانتون😶
ناشناس

چجوری دقیقا؟😐

 

 

 

 

 

آدرسشو😑

گفتیم امتحان کنم دگ😐😐

حالا یجوری😂😂


بیا خصوصی اسم بگم ادرسشو نمت پیدا کنم
ناشناس

هیچ حرفی ندارم😐😶

عاک😂😂
ناشناس

اوکیه😐🙌🏻🙌🏻

کجاش؟

ساردو میشناسی؟ یا درب بهشت؟ بعد دلفارده.. سالی یبار میریم اونجا بعد امتحانا هم زرد الو گیلاسا میرسن😍
ناشناس

ساردو؟؟؟درب بهشت؟؟؟

اونم اینجا؟؟؟

مطمئنی؟:///

وا مگه چشه؟؟
اره مطمئنم عکسم دارم از اونجا😍
ناشناس

نه از کجا بشناسم اخه😐🤷🏻‍♀️

ایش🙄
ناشناس

مطمئنی تو استان ماعه؟:/

اینجاس یا اطرافشه؟؟؟

😐🤷🏻‍♀️

از جیرفت تقریبا دو سه ساعت راهه از دلفارد که رد کنی بالاترش ساردوئیه است ما بش میگیم ساردو بعد راینم نزدیکشه اونجام میریم زیاد
ناشناس

عه عمومی شد😐😐

یکی دگ بوگو😐🤷🏻‍♀️

بزا فک کنم😂
ناشناس

عاها گرفتم

تا حالا نشنیده بودم اسمشو😐🤷🏻‍♀️

آبشار راین؟؟

عه چه عجیب😂😂 پر باغ و ایناس
عره عره انقد خوبع
ناشناس

فک کن😐🙌🏻🙌🏻

به نتیجه نرسیدم
ناشناس

نه من نه دوستام هیچکدوم نمیشناختیم😐🤷🏻‍♀️

نزدیک همونجاس؟؟نزدیک آبشار راین؟؟

راسی میدونستی من کرمونی نیسم؟😐🙌🏻

عه ینی انقد ناشناختس😂😂 جیرفتیا بهتر میشناسن
اره شاید یه ساعت تا راین راه باشه
عه نه پس کجایی هسی😶
ناشناس

هعی حسش رف دگ مهم نی😐🤷🏻‍♀️💔🙌🏻

اوک😂😂
ناشناس

بعد یه ساعت پرس و جو تازه فهمیدم کجا رو میگی:/

اونم خالم گف وگرنه کسی نمیدونس😂🤷🏻‍♀️

دوس داری اونجا رو؟:/

ایش جیرفتیا😂😶😶

اوهوم آی نو

 

 

 

هور هور هور هور این دگ یه رازه که تا ال من و اسما و آری تونستیم تو بیان محفوظ نگهش داریم😂😂🤣💪🏻💪🏻😁😁😶🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

😂😂😂
اره خیلی اونجارو دوس دارم
ولی بعدش با دلدرد بر میگردم😂😶
وا چشونه؟؟ توهین نکنا فامیل جیرفتی داریم


بالاخره میفهممش😂🙄
ولی نمد حس میکنم مشهدی هسی
ناشناس

دفعه دگ میرم از یکی دگ میگیرم😑😒😐🔪

برو🙄🙄😬
ناشناس

زشته اونجا دوسش ندارم😐🤷🏻‍♀️

فق بهشت خودم😑😔😌☝🏻

خیلی چجوری بگم بهت..خیلی خسیسو بدبختن میدونی اصن یه وضعی😂😐🤷🏻‍♀️

عه ببخشید پس😐😂🤷🏻‍♀️💔

 

 

 

 

 

نمیفهمی😏😏😏

یه سال و نیم نفهمیدی😏😏😏

مشهد؟میدونستی منو میخوان شکنجه بدن میگن میریم مشهد تا آخر عمرت همونجا میمونیم😐😐

نه اینکه بدم بیادا....اونجا زیادی آرامش دارع..

خیلیم قشنگه وسط تابستون بارون میاد😭
بهشت شما کجاس اونوخ😶
اصنم اینجوری نیستن.. خیلیم دست و دلبازن😐😐😐


میفهمم بالاخره🙄
برا من اصن ارامش نداره بدتر میترسم
ناشناس

میرم😐😑😒🙄🔪

برو🙄
Jamais Vu

قالب 

عکسا 

همش عالی 🤍

 

Tnx sis😍
ناشناس

بارون که میاد ول اونجا فق آبشار دارع چیز خاصی نی:/

ال بگم آدرس بدم میفهمی خدایی؟:/

من بیشتر از تو دیدمشون😑😒

 

 

 

 

 

😐🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

میترسی؟😂😂😂

همون ابشارش یخورده پایین ترش میشه بشینی پر دار و درخت و رود.. خیلیم خوبع🙄
نمیدونم😂😂
نه من بیشتر دیدمممم


اره😶
ناشناس

خوباشو ندیدی😏😏

😐🤷🏻‍♀️

بروووووو حاجی عمرا از من بیشتر دیده باشی:////

 

 

 

کجاش ترسناکه عخه؟😂😂😂😐

دیدممم تو همون ساردو😂😂 اصن جادش شبی جاده شماله
ایش🙄



این یه رازه😂 الان به مشهدیا بر میخوره
ناشناس

خیلی موده کوثافط😐😂🤷🏻‍♀️

چی؟؟؟😶 عها😂😂
ناشناس

میشه چند تا عکسایی که گرفتیو نشونم بدیع؟:/

والا😂😐🤷🏻‍♀️

 

 

 

 

نوبره😂😂

من هنو موندم بیبیم و ددیم چجوری اونجا زندگی میکنن لعنتی شکنجه روحه😐😐😂💔🙄

 

عا عره تو لپتاپه ظهر یا عصر نشونت میدم
🙄🙄



😂😂نه دیگه اینجوری نیس.. من کلا مشکل دارم با اونجا.. ولی خو یکی ع ادم مهما هم اونجایی عه😍
ناشناس

استیکره😐🙄🙌🏻

والا😂😐🤷🏻‍♀️

فهمیدم😂😂
ناشناس

حس میکنم چیزی که من میگم و چیزی که تو میگی خعلی فرق دارع:/

اوکی مرسی🙃

 

 

 

 

 

چم😐🤷🏻‍♀️

کی؟

من نمیخوام همه چی سبز باشه😶
درختایی که شبیه ارغوانن رو بیشتر دوست دارم.. حتی شمالو هم میخوام زمستون برم😂😂
سلیقه ایه دیگ


نمیگم😂😂😍
ناشناس

سبز خعلی خوبع که😐😶

هوم

 

 

 

 

 

اوکی:/

نگو😑😒

من سبز تیره دوست دارم.. مثه درختای زمستونی


😂😑نمیگم
ناشناس

درختای زمستونی زشتن:/

درختای بی میوه رو بیشتر دوست دارم:)

 

 

 

 

نگو خا😑😒🔪

خیلیم خوشگلن🙄🙄
من ندوس😂


😁😂
ناشناس

😐😐😐😐

نظره دگ😐🤷🏻‍♀️

 

 

 

 

 

لوس خنک😐😑😒🔪

Re😶


Khodetiii
ناشناس

توییع😐😑😒

نیستممم
ناشناس

هعی راس میگی خودمم🙄

😂😂
ناشناس

چق من حرف زدم:/

😂😂عادیه
ناشناس

پر حرفی من عادیه؟:/

هر کی با من باشه اینجوری میشه😂😂
ناشناس

چه حرفا😐😒

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan