ریلکس

  • ۰۱:۲۶

تنها خوبیه کرونا گرفتن روز عید اینه که دیگه دایی های مامانتو نمیبینی چه برسه به اینکه بری بغلشون..

نمیدونم چه صیغه ایه بغل میکنن.. تو حتی اسممو هم بلد نیسی اخه😐

دلم خوش بود بعد یه ماه و نیم باز رفیقامو میبینم یکم خوشحال میشم که اینم کرونای مادر مرده رید بش😑

اصنم چیز وحشتناکی نیس.. قرار باشه بمیریم میمیریم پس اینهمه ترس الکیه ولی رعایت شرط عقله

من تنها ترسم این بود به مامانبزرگم بدم که برعکس شد اون بهم داد😂😂

و بخاطر این فاکی عمه هامم شمارمو از بابام گرفتن🙄😑😬

دو هفتس بهتون نگفتم که عای هو کرونا.. الانم که یه هفته دیگه دارم و خداروشکر میتونم از اون فامیلایی که حتی نمیشناسمشون دور بمونم

 

یادش بخیر پارسال شب عید تا صبح تو یکی از وبا با چند تا از بچه ها حرف زدیم.. الان دوتاشون رو مطمئنم نیستن.. یکیشونم گه گاهی میاد و عام.. دیگه یادم نی کی بود😂 ولی یهو دلم برا اون روزا تنگ شد

 

+روز تولد داداشم میخوام ازش عیدی بگیرم😂💪🏻

++هنر دست پیرمرد ساعت 1:22 دقیقه شب

اولین عیدیه که فقط خودم به تنهایی دارم تو اشپزخونه جون میدم😂😂

برم سراغ بعدی🤐

 

بعدا نوشت: 7:03 صبه.. و اها.. عیدتون مبارک😂

  • ۹۶
Lobam🙄❤️

عطی:(

جون دلم
Lobam🙄❤️

امشب دل من هوس رطب کرده

مد ندوس😂😂
Lobam🙄❤️

عاشق شده از عشق تو تب کرده

وح کی عاشقم شدی بچه؟
Lobam🙄❤️

بقیشم بلد نیستم

 

 

 

 

ننه ای دارم خوشگله

میزنم زمین میشینه 

شبا تو جاش میرینه 

هر هر 

 

😂😂😂😂دیوونه شدی لاو
Lobam🙄❤️

رطب ندوس؟

منم ندوس 

من فق کنگ دوست😶
Lobam🙄❤️

ننه من عاشقت بودم از همون لحظه که چشم به اسم اکانتت گشودمممم

ودف😂😂😂😂😶
Lobam🙄❤️

چرا نخوابیدی هنو

چونکه شب عیده و من کلی کار سرم ریخته..
تازه ع حموم اومدم
تازه من کی شبا خابیدم؟
Lobam🙄❤️

دیوونه بودم چرا هردفعه بت ثابت میشه تعجب میکنی

نمد😂😂😂
Lobam🙄❤️

عیش 

رفتی تنهام گذاشتی

درد رو دردام گذاشتی‌ 

بت گفتم نرو بمون کنارم مرهم زخمام شو باز

رفتی و پشتتم نگا نکردی خدا میدونه که الان کجایی 

رفتی رفتی رفتی 

منو دوستم نداشتی 

رفتی رفتی رفتی 

تعصب رو من نداشتی‌ 

 

 

 

خب حالا یچی دیگه 

نداشتییی نداشتییی دوستم نداشتی 

منو تو خیالتت تنهام گذاشتیییییی 

اطلظاااساتیتتژتتسنیچژتمطپطنژغنژنیتیمبپابخب 

 

😂😂😂رفتم حموم الانم باس بشینم پا کار بعدی🙁
Lobam🙄❤️

کنگ چیه؟

عام نمد شما بش چی میگین😂😂😂
Lobam🙄❤️

عاهاو 

چیکار:/

من باز سردرد دارم:/البته همیشه دارم ولی شدید شده الان-_-

شیرینی المانی بدرستم.. میخ برم خونه عزیزم فردا ولی بسته خریدم😂😁
امروز خیلی نخوابیدی😑 بخواب زود.. قبلشم اب بخور
Lobam🙄❤️

خب مثلن چیه؟توضی بدههه

رطبی که هنو نرسیده و زرده.. بعد یه نوع خاصش هس خشکش میکنن انقد خوشمزس😶
Lobam🙄❤️

چقد فعالی تو /:

چرا خوابیدممم جا ندارمم دو لیوان خوردم 

خوابم نمیبره

خیلی😂😂
یه لیوان دیگه بخور😑
:((
Lobam🙄❤️

عاهاو خوردم ولی اسمشو نمدونسم

😁
Lobam🙄❤️

جا ندارم-_-

لا الـ😑
Lobam🙄❤️

اژغیتتیاای من گول خوردم می‌خوام برم سریال ببینم 

خیلی وخته ندیدمممم

چه گولی😶😶 چ شپ
Lobam🙄❤️

نمد وسوسه شدم

عاو.. من که هفته ای یه سریال میبینم😂
ناشناس

مدانیع فرقمون چیع؟😂😂

نچ چیه؟؟
ناشناس

اینکه من میتونم اینو درست کنم😂😂

تو اون بالاییو😂😂🙌🏻

حاجی حداقل اون خطایی که کشیدی یکم طرح میدادی بهشون😂😂😐

😶😶😶😶خدایا یکم از هنرای ایشون به من بیفزا🤐
این مدلش همینه اخه.. سرچ بزن دسر ابر و باد🙁🤧
ناشناس

مال خودمع نمیدم😂😂😂

طوفانه تا باد:/ مدانم چی میگی ولش😂😐🙌🏻

نده اصن.. یه پیرمرد چرا باید اشپزی بلد باشه والا😂😎
مامانم گف خیلیم خوب شده😭
ناشناس

من به عنوان یه آپا بزرگ بلدم خعلیم خوبع😌😌☝🏻

من نگفتم بد شده که😂😐🙌🏻

اخه تو اپا بزرگ بت میاد؟😶
چرا منظورت همین بود😬
ناشناس

بله چرا که نه

عاپا بزرگ یه آدم غرغروی گشاده لجبازه پیر و بداخلاقه که من همه ی گزینه ها رو دارم بم میگن عاپا بزرگ:///

نه من گفتم کمی سلیقه به خرج میدادی نگفتم بد شده😐💔🙌🏻

😂😂😂ولی بهت نمیاد عاقا
دیگه چه سلیقه ای به خرج بدما.. قرار نیس بدم شوورم بخوره که.. یه جمع کرونایی قراره بخورنش😂😶
🪄Li^ ^li

بوس کردنای عیدو دیدی😂😂😂

هوارو بوس می کردیم انگار

فقط گونه ها بهم می خورد😂😂😂

یه صدای ماچم در می اوردن که اره من دارم بوسش می کنم خواهرزادمو یا برادرزادمو😂😂😂

😂😂😂ما رابطه خوبی با بوس نداریم
ولی برا مسخره بازی صداشو در میارن😂🙄
🪄Li^ ^li

من مامانم یه عمه داره میاد جلو به اسم بوس صورتو تف مالی می کنه میره😂😂😂💔

خیلی بده😑😑

خدا این عمه هارو ازم دور کنه😂😂
🪄Li^ ^li

صورتو هم با دستاش می گیره که طرف عقب نشینی نکنخ😂😂💔

 

موقع کرونا من می گفتم این بوس می کنه میگه کرونا چیه

ولی بوس نکرد خیلی تعجب کردم و خوشحال😐😂

وای دلم بجوری شد😶😳

خوبه حداقل کرونا چند تا خوبی داش😂😂😂
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

اوو...

 

 

سلام لیدی

سلام چطوری؟؟
mae- Jk

سلااام بوتی

او.. توام کرونا گرفتی :(

سلاممم
عا اره ولی اوکیم یه هفته دیگه قرنطینم تمومه😁
mae- Jk

خب خوبه ک اوکیی ^^

امیدوارم زود زود بشی بوتی خودمون ( مورد داریم قرنطینش تموم شده ول هنوز بویایی شو بدست نیاورده هق T^T)

چخبر ؟

خوب میشم😁
عا من همون اولم چیزیم نشد زیاد
خبرا همین بود که تو پست گفدم فق😂
ناشناس

خیلی هم میاد اگه نمیومد که نمیگفتن😐😌☝🏻

اصن عالی شدع ولش😂🙌🏻

نمیاددد
😂😂😁
mae- Jk

آؤهه :)

عه! چ خوب خفیف گرفتی 

یس.. منو ضایع نکن خخ

اره
😂😂چ کنم خو
ناشناس

میاد:/

فک کردی با همه عین تو رفتار میکنم؟😑😒

والا😐🤷🏻‍♀️

با هر کی رفتار کنی پیرمرد نیسی
😂😶
Mõøņłįğhť~ ‌‌

تا الان داشتم فک میکردم مگه نوروز تموم نشده؟...کدوم عید....

خاک تو سرم ینی...خوبه کتاب دینی جلومه :/

😂😂😂خسته نباشی
ناشناس

آیم یک پدربزرگ:/

نچ
ناشناس

هستم:/

نچ
ناشناس

الان هستم:|~

اوکی ولی نیسی😂
ناشناس

چرا نیسم؟:/

نمیدونم
ناشناس

هسم😑☝🏻

بعششش
Mõøņłįğhť~ ‌‌

دیگه پیر شدم مغزم نمی کشه


دور از جون
ناشناس

میدونی هروز چند نفر بخاطر کرونا میمیرن بعد تو میگی وحشتناک نیست و اشکال نداره بگیرین

تو چی میدونی؟ فکر کردی من شاد و شنگول دارم راجب کرونا مینویسم؟؟
تو میفهمی مامانتو هر روز بیحال تر از دیروز ببینی یعنی چی؟؟ میفهمی دیدن بابات که قوی ترین مرد زندگیته در حالی که حتی نمیتونه روی پاهاش وایسه یعنی چی؟؟
میدونی دیدن مامانبزرگت رو تخت بیمارستان در حالی که داره واسه یذره اکسیژن جون میده یعنی چی؟؟؟؟
من از زندگیت خبر ندارم.. پس توم نداری.. حق نداری به همین راحتی حرف بزنی
من احمق بخاطر کسایی که دوسشون دارم این حرفو زدم.. فقط میخواستم بگم خوبم.. میخواستم بگم با اینکه کرونا گرفتم ولی همه چی رو به راهه
نمیدونم تو کی و نمیخوام هم بدونم.. ناشناس اومدنت باعث میشه راحت حرفمو بزنم
تو منو نمیشناسی.. پس خوشحال میشم نه من نه کس دیگه ای رو اینجوری قضاوت نکنی
ادم فضایی🧝‍♀️

دقیقننننن

منمهمینو میگمم

ادم بخواد بمیره میمیره:/م

موافقم باهات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan