حال و روز نهمیا در این روزها:/

  • ۱۹:۴۶

والدین در حالی که گوشیو ازش میگیرن میگن: یه هفته تا امتحانا مونده و هیچی نخوندی، گوشی تا بعد امتحانا تعطیل

نهمی عزیز: حالا که دیگه وقت نمیشه تموم کنم درسارو هیچی نخوندم

والدین گرامی: اگه نمیخوای درس بخونی میخوای چیکار کنی

نهمی: ترک تحصیل میکنم بعد میشینم صب تا شب با گوشی بازی میکنم

والدین: فکر کردی ترک تحصیل کنی خبری از گوشی هس

نهمی در حالی که میخنده میگه: پس شوور میکنم بعد بازی میکنم

والدین واقعا دیگه حرفی برای گفتن ندارن🙄

ما یه همچین موجودیو داریم و هرکاری میکنه غیر درس خوندن..

البته یه مدت به طرز افتضاحی میدیدم داره ویدیو اموزشی میبینه ولی مچش گرفته شد و فهمیدیم صدا ویدیو رو قطع کرده و از اون طرف موزیک داره تو هندزفری پلی میشه

+الانم اومده بهم میگه تو که نهمو یادته بیا عینک و ماسک بزن به جام امتحان بده😂😐

ناموسا ودف🙄

اعتصاب غذام کرده تا گوشیشو ندن هیچی نمیخوره

چرا هر سال که میگذره ادما عجیب تر میشن

الان به نهمیا برنخوره بیاین یقه منو بچسبین😶

  • ۸۳
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

مرض داری لاو؟

 

 

داغ دلمو تازه کردی باید برم در غم خودم بمیرم

بده از الان به فکر باشی؟؟😂😂
عههه نه نه اونوری نرو بیا اینور غمت بریزه
اصن چیز خاصی نداره درسای حفظی روز قبلش میخونی..
درسایی مثه ریاضی و علوم خصوصا بخش فیزیکشو الان میخونی
بعد مطالعاتم یسری سوال خاص داره اون سوالارو بخونی حتما بیست میشی
علومم اکثرا سوالا تکراریه هر سال
فقط کافیه نمونه سوالای مطالعات و علوم سالای قبلو دانلود کنی
چقد زر زدم😐
پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|

جدن شانس اوردم نهم نیسدم ایح-___-

 

دلم واس نهمیا میسوزه:"")

 

وجدان: خود بدبختتم سال بعد نهمی:|

در این یه مورد اره بهت تبریک میگم😂

سال بعد میری مدرسه اونجا یاد میگیری و البته مجبوری که بخونی😂
پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|

خوش شانسممم:"

 

رعهه..

از درس خوندن متنفرم-_-

😂😂👍

انگیزش که بیاد درس خوندنم لذت بخشه😂😶
من الان از درس خوندن اصن بدم نمیاد🤐
پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|

اره خب...

ولی تا دانشگاه من انگیزه ای ندرم=-=

زوری باید بخونم:"

منم تو این سن انگیزه نداشتم🤧
Princess of darkness

دلم براشون سوخت خداروشکر من امسال دهمم پارسالم امتحانامون بخاطر شرایط گند شهرمون مجازی بود

خوش بحالت
mochi ^-^

یک عدد نهمی بدبخت هستم که این جند وقته دارم مثلا خر میزنم برای امتحانا:/

خیلیم خودتو اذیت نکن
ناشناس

دوازدهمیا چی:/

شما دیگه خرتون از پل گذشته پاس بشین کافیه😂
ناشناس

پاس چیه:/پس کنکور چی 

من خرم ک هیچ خودمم تو گل گیر کردم

من راجب امتحانای فاکی میگم.. کنکورو باید از قبل میخوندی خو🙁
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

علومو بکن تو اونجای خر بیب

ما ب جای اون فیزیک و شیمی و زیست و زمین داریم

عه مدرسه شمام😂😂 بهتره که
ناشناس

گوه بگیرن همشونو-_-

میدونم کی ها😂
ناشناس

مهم نی تو بدونی یا ن 

بقیه هم بدونن مهم نی:|

اصن نمد چرا ناشناس اومدم⁦ಥ‿ಥ⁩

😂😂😂همه فهمیدن دیگه
ناشناس

خا حالا کانتو جم کن بیا وبم جواب کامنتتو دادم جوابمو بده

اومدم بابا
ناشناس

نخیر من مدل حرف زدنم خاصه الا مشخص نی من چ خری ام هار هار

 

اره اصلا مشخص نی🙄
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** 

*** ** ** *** *** *** **** * ***** *** * ** ******* ******** ****

با این وجود بازم معلومه😂😂
ناشناس

نو عایم اسپشل بوتی جون 

اه اصن هرکی فهمید من کیم بگههههه

بزا بفهمن چ میشه مگه😂😂
ناشناس

نمد باو

راستش اون اول گقتی اسمم بوتلیسه...من کلن داشتم به یه چیز منحرفانه فک میکردم😐💔

Noch noch az to entezar nadashtam😂😂😂
ناشناس

من الان منحرف ترینم😐💔همه میگن چقد منحرف شدم بمن چههههه 

 

 

ولی خاب زمینشو داشتم😐

Butt لیس😐😶😶😶😶🍑👅

خاکککک بهش فک نکن😶😶😐😐😐 بوتلیس ینی بند چکمه اوکی😂😂🙄
ناشناس

به چی فک نکنم؟ کونلیس؟😶😐

میدونی که حق زدنتو دارم و نمیتونی شکایت کنی؟؟
کونلیس؟؟😶
ناشناس

خو بزن😶

#نه به خشونت علیه کودکان تنها 

 

خب این برداشتیه ک من قبلن از اسمت داشتم😶

میزنما😐

و الان بم میگی😂😂🙄
ناشناس

خب بزن من سادوخیسم دارم نمیدونی؟😶

 

 

اوهوم ترجیح میدادم سکوت کنم😌😔

😐😐الان اسمتو میگمااا


😂😂😶
ناشناس

اسمم چرا😶😶😶

سادوخیسم خیلی خوبه-_-

چون داری بد میگی😶
ناشناس

چیو بد میگم😐😶

هیش مرگ من
ناشناس

مرگ منو کوفت:/درد:/زهرمار 

از هرچی نفهمن من کی هستم قطعن از فوش دادنم میفهمن😐🤝

اره بخدا کیه که من فش بده من بخندم؟😂
ناشناس

جاست می😐😶

کیه که حرص میخوره همه خوشحال میشن؟

مهلقا خانوووممم 

کیه که بچه هاش عاشق حرص دادنشن-_-

و کیه ک وبه تو پلاسه میچسنالع-_-

😂😂😂بابا همه فهمیدن دیگه
ناشناس

عره دگ هرکی نفهمه نفهم بید 😐🤝

😂😂👍
Shahla khanoom🙄🇮🇷

عط پرچم ایرانو ع کنار اسمم بردار😐💔

شهلا خانوم چیه مگه تو بمن میگی شهلا😐💔بعدم میدونی بدم میاد-.-از شهلا

😂😂😂ok baba vasa
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan