Question6

  • ۲۱:۳۶

قراره به مدت یک روز کسیو که عاشقشین رو ببینین.. و دیگه هیچوقت نبینیدش.. باهاش چیکار میکنین؟​​​

𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

فکرشم دیوونه کنندس

و جوابی داره؟
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

همون کاری که تو فیکا میکنن؟*-*

نمد😂

😂😂خاک
DARKLIGHT ‌‌

زندانیش میکنم که اون روز تا ابد طول بکشه ^-^

دیدی غیب شد
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

میکنمش😂😂😂

 

 

 

 

**** ****** **** **

😶😶😶تو که عمرا بتونی
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سگ محلش میکنم😂

یدونه هم میزنم تو گوشش جرررر

 

 

 

**** ***)

چرا اخه😐
Mae -Jk

الان این چالشه ؟

نه فقط سواله
little kitten

دیونگی

همین کلمه پشتش هزارتا حرف بود
.ک. .ن.

سلام :|

علیکم السلام😂
ناشناس

چیو نمیتونم؟

کردنو؟

میخوام رو کراشم امتحانش کنم چون اونم بیبیه:/عیح

😐😐😐فک کنم فهمیدن کی
ناشناس

چی چرا:/خو میزنمش دگ:/حرصم میگیره ازش تخمه سگ:/😂

😂😂براوو
ناشناس

میدونی کی رو میگم خب:/

رل داره ولی ب عنم...میگیرمش

جر

حالا اون لحظه هیچی نی بینتون
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ولی فوش دادن بهش حال میده/:

ولی گنا داره** *** ** * *** ****** ****

اصن گنا نداره:/
𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊

نه نداره

عاو:)
ناشناس

ینی چی هیچی نی بینمون؟

منظورم فاصلس یا کسی که مانع بشه😂
ناشناس

خودت میدونی چرا میگم گنا داره:/چون دوزش دارم:/

ن مثه قبل ولی دارم

ینی😑😑
ناشناس

منظورت چیع:/

ولش😂
ناشناس

یعنی چ⁦ಥ_ಥ⁩

اصلن نمیدونم 

توهم نمیدونی

اوهم نمیداند 

آح کراشه من کجایی😐

من نمیرم منت کشییی هع 

😂😂😂نکن یهو دیدی خودش از اینجا سر در اورد فهمید کی
little kitten

دیونگی تعریفش سادس....نترسیدن از عاشقی(:

این همون چیزیه که تازگیا بش رسیدیم:)
ناشناس

باید بگی منظورت چی بود/:

گیجی خا
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نه بابا نمیاد و نخواهد فهمید:/

 

*** ** ********* ****** ** * *** **** **** **** *************** **** 

**** **** **** *** ******** *** * ***** ******** *** *****

** *** ** ******** **** ******* *** *** ***********

مثه ادم ازش بپرس منو بیشتر دوس داری یا اون یارو رو😶
little kitten

ما خیلی وخته بش رسیدیم ولی...تازگیا راجبش صحبت میکنیم(:

عام.. اره:)))
ناشناس

خا درست توضیح بده گیج نشم:/

ولش
ناشناس

خو وقتی رل زده دیگ معلومه چ مرگشه:/

 

هوم
ناشناس

عطسه خانوم😬

:/ خودتی؟
ناشناس

نه باباتم:/

ناشناس قبلی ام دگ:/

فمیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan