99/1/20

  • ۲۱:۳۰

 

واقعا باید باور کنم یه سال گذشته؟؟

دقیقا هم تو همین ساعتا بود که کامنت گذاشتم

خیلی زود رف.. اوایل.. هعی.. خیلی خوب بوددد😭

شاید یخورده بزرگتر شدیم.. ولی هنوزم کنار هم همونیم:)

سالگرد دوستیمون مبارک

یه معذرت خواهی بت بدهکارم..

دوست دارم..:)♥️

 

+انتشاره پست.. امشب یا فردا صب زود میام🤦

++دارم عجله ای پستو مینویسم دیگه🤧 اره..😶 هیچوقت نشد تو این روزا کنارت باشم.. اون از تولدت اینم از یه سالگی😑

  • ۱۰۴
°~ 𝐊𝐞𝐯𝐢𝐧

واااااااای چه قشنگ‌و کیوتتت بودددد

اکلیلااااممممممم:"""

😂😂قرار بود قشنگ تر بشه عجله ای شد🙁
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

وای خادااا چه کیوت بووود😂

یاد آشنایی خودمون افتادم اونم خیلی کیوت وگوگول بود عر😭😂

😂😂😂😂عره
𝑨𝒚𝒌𝒂𝒏⃧ ‌‌

لنت.. انق کیوت نباش عاپا

انقد نگین کیوت عه😶
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

اوماااااا اوماییییمممم

این خیلی کیوتتت بوددددددد خداااایاااااااا 

شاید باورت نشه ولی دارم گریه میکنم 

خیلی دوستت دارممممممم 

واییی خدایااااااا🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

باز تو😑
گریه بی گریه
نکن منم گریه میکنما😑👊
:)))♥️
V

ذبایفس

😂😂
V
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** **** *** **** **** **** **** ** * **** ** 

 

***** **** ***** ****** *********** ***** ********** ***** ******

نه اونیکی😁
نادر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ****

😁♥️
دیدمشش

مرسییی :)))

کاری نکردم🤧😍
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

گریه کردم⁦(~‾▿‾)~⁩

بهترین اتفاق دیروزم این بود:_

کارت زشته
😭😭فمیدی اون قهوه ای کی بود
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

خودت زشتی(جررر)

اسکای؟

😂😂لطف داری بم
نه😶
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کایوت خری منی⁦(~‾▿‾)~⁩

******* ************

نیسم
دخترت😐😐😐
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** *** **** * *******

****** ***** * **** *** *** ******* ****** ********** ************

****** **********

**** ** **** *****

واییی😂😂😂 اینو نباید سان میکردم
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

هلیا؟/:

ره
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

خب پس سان نکن اگ کسی ناراحت شد مسئولیتش با خودت⁦(~‾▿‾)~⁩

نه بزا باشه😂😂😂
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

نه باو اولین فرزندم اسکای بود-_-

من اونو یادم نی.. ولی یادمه دست هلیا رو گرفتی گفتی بچمه😐
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

هاها⁦(~‾▿‾)~⁩حیف فوش دادن بلد نبیدم-_-وگرنه میشستمشون

😂😂چته تو
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

وای جر اوما خیلی کیوتی میخوام بگازمت⁦(~‾▿‾)~⁩

عهههه انقد نگو کیوت😶 خرسیم برا خودم
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ****

*** ******** **** ********* ****** *******

** ***** ****** ** ** ********** 

😂😂ع کجا میدونی
اینو که هیشکی نمیتونه
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

خرس چیه/:

کیوته خررررر

😐😐نیسممم
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

نمدونم حسم بهم میگه:/

بعله.-.

😂😂دیوونه
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

کیوتی:/

نیستم😐
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

اومایی دوس داری بیای وبم؟:/

بیام چیکار
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

یدقه تشریف محترمتو بیار وبم⁦ಥ_ಥ⁩

واسا من هنو گیجم😂
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

بیا دگ-_-

تشریف بردم😭🤧
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

تا کی بیدی؟

نمد
𝑨𝒚𝒌𝒂𝒏⃧ ‌‌

خب کیوته :) 

بش😂
Ana. j.chim

عطیههههههه این خیلی کیوت بود لنتیییییی

 T-----------T

ولم کنین میرم عر بزنممممم T-----T

عهههه😂😂
عر نزنیااا
توله تایگر گوگولی ‌‌

اوهوم

ی سوال..
ایایی؟
Gloxinia M.R

اوچااااااا

چه نمکیییییی

نمک میبینی😂
توله تایگر گوگولی ‌‌

خخ اوهوم

یه لحظه فک کردم اشتب گرفدم
توله تایگر گوگولی ‌‌

ج ح عس..

عا نه اکانتت کلا عوض شده
توله تایگر گوگولی ‌‌

اون ک اره.. دیه ت اون نمیرم.. 

خوبه اینجوری بهتره از اینکه کلا بری😍
توله تایگر گوگولی ‌‌

جر اون ایموجی عاخرت

😂چش بود مگه.. همه میذارن عب نداره من بزارم عحیبه🙁
توله تایگر گوگولی ‌‌

نح

ی لحظه تصورت کردم.. جرر

خاک😂😂😂
ایا ی لحظه میای خصوصی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan