اهوی فراری🦄💜

  • ۲۱:۱۷

 

+ایموجی عاهو نیافتم

  • ۶۷
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

فقط ذهنم پیش لوهان میره😂

لوهان آهوی فراری اکسو😭

😂😂عاو
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

🦌بیا گوزن😐✨

 

نه اهو میخواممم
اون تیکه که میگه اهو فراری زیرش نوشتم میدونم پیشیه😂
little kitten

دیوانه جان😁🌈

بیان باکس رید به نقشه هام😭😭
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

اوما یچی بگم ازم ناامید شی😶

تقریبن هف یا هشت سالم بود یدونه ازین کتاب داستانا داشتم که تصویرای برجسته داشت(میدونی کدومو میگم؟)

 

بعد توش همش نوشته بود گوزن...مثلن سوار گوزنا میشدنو اینا...

بعد من چند بار اول ک خوندمش همش میخوندمشون goozan😐😂💔بعدش ی بار داشتم میخوندمش هرچی فک میکردم  goozan معنی نمیداد...تهش فهمیدم گوزن بوده 

ینی ازونموقع تا حالا ع خودم ناامیدم

عره مید
واییییی😂😂😂😂😂😂😂
منم یبار سال هفتم همینجوری خوندم و رفتم پشت کتاب دنبال معنی😂😐
مویز رو هم moyz خوندم😂😐
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

عطی کیوتتتت⁦(ノ^_^)ノ⁩😂

خودتیییی
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

وای عطی پ به تو رفتم😂😂😂مویز😂😂😂😂شتت 

😂😂😂😂واقن دیگه داره باورم میشه بچمی
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

فلن تویی⁦ಠωಠ⁩

نههههه نمخ
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

⁦ಠ ͜ʖ ಠ⁩حالا شاید تو زندگی قبلی بودم

عرههه چرا به این فک نکرده بودممم
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

کیووووتتتتتتت

خودتیییی
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

جرررر خب اونوخ چرا باید با این سن تناسخ بشی؟

حداقل چن سال بزرگتر میبودی-_-

عیح ینی ننه ی خوبی بودی؟

یا نامادری شهدُرُلا؟

😂😂😂نمد که
احتمالا بد بودم الان قدرتو میدونم😂😐
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

تو کیوتییییی

نیسممم
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

شت جررر😂

شایدم عابجی بودیم یا دوزت😐♥️

اممم دیگ ایده ای ندارم

شاید یه نفر بودیم تیکه تیکمون کردن دوتا شدیم😂
(میدونم چرت میگم)
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

هستیییی کیوته خرررر

نع
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

وای جررر😂😂😂شاید

شایدم باهم دشمن خونی بودیم الان دوستیم درست شه😶😐

😂😂😂ادک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan