بغلمون..

  • ۲۱:۲۶

چرا نمیتونیم خودمونو بغل کنیم؟!..

که اگه بغلمون خواب رفت..

تصور کنیم یکی دیگه رو بغل کردیم؟

 

 

+میدونم بهم نمیاد.. ولی فعلا رو مودشم😶

 

  • ۷۱
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

سیلام*-*

عام.. ماعده؟
سلام😁
ماعدههههه؟ همون؟
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **

************ ******* ** *** **

**** ** ** ******** ** *** **** ********************************

امرو که داشتیم راجب عقد میزریدیم همین پلی میشد میگفتم دیگع😂😂😂
منم که احساساتی هعی😭
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

آری همون که میگفت عطییییی عطییییییی عطییییییییی*-*

چطوریی

عاو خیلی وقت بود ندیده بودمت😶
خوبم😁
تو خوبی؟
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

آری چون من زیاد نمیام*-*

منم خوبم میسی^^

چیخبر

:(((
سلامتی
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

نشسته ام

به در نگاه میکنم

دریچه عاه میکشد

تو از کدام راه میرسی 

 

 

 

._.

نمد فازم چیع

😂😂😂بیا با هم نگا کنیم
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

من همیشه در تصوراتم بغل میکنم..😐🤧😂

 

هاییی

اینو همه میکنن😂

سلام
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

اخه هرکیو میخوام بغل کنم نی🚶‍♂️😂

هعی

 

 

 

چقد مثه من😶
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

نه میخوام تنهایی نگا کنم 😐

 

ولی هرچی فک میکنم پشت اون دریچه تو خونه همسایه یه خبراییع😐✨

عه نه منم میامممم


😂😂هیچی

+خاککک عمومیه😶😶😶😶
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

ارع دورن...خیلی دور

نکن دلم بیشتر تنگ شد
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

خخ ساری

 

خوبی؟

اره
یو؟
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

یه حسی بهم میگ تو و عسل تو اتاق کناری اید اونحا یه دریچه داره که به دریچه اتاق من را دارع😐✨

 

 

اعتراف کن😐🔪شمایین ن؟

 

 

 

 

هنو نمد به در نگاه میکنم که کی بیاد😐😐

 

 

 

 

دایییییی😂😂⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩⁦ಥ_ಥ⁩

 

😂😂😂😂اگه صدا عاه میاد ماییم


برو ببین😂😶
من که از خدامه ما باشیم


😂😂😂دایی امشب مهمونیه گوزو
𝐀𝐒; 𝘸𝘰𝘰𝘭𝘭𝘺 𝘱𝘢𝘱𝘪 ..

خداروشکر

 

خوبم مرسی

شکر
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

اوه لو دادی😐🤧

 

 

میترسم با صحنه های دلخراش و بدآموز مواجه شم😐💖

 

 

دایی رو میخوام⁦(。•̀ᴗ-)✧⁩

😂😂🤧🤧🤧🤧🤧

اه دایی چیه😐یاد فانتزیای مسخره ی تو فیکا افتادم😐😐😂

عشخم⁦(◕ᴗ◕✿)⁩اینطو صداش میکنم

😂عسل بیرون بود.. همین الان ویدیو کالو قط کرد رفت🙁 ینی ما نیسیم

😂😂😂نه اموزشیه


😂😂😂لیاقتتو نداره
خاک😶😐
خوبه ع لوس بازی خوشت نمیادا.. اونم مثه توعه😂
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

عه☹️خیلی وقتا صدا میاد ولی 

 

عاموزشی برای من؟😐من خودم الان شاگرد ممتاز شمام اون مدت که اصن مغزمو به چیز دادید😐✨

اه😐😂🔪

 

دارهههه عشخمممممم 

جونننن تفاهمم داریم دیگه چیییییی شمارشو رد کن بیاددددد😂🔪🔪🔪

قط نشد؟😂

واییی خیلی خوب بودددد😂😂😂😂😭🤧


نداره😐 عنسرده میشی
😂😂😂نچ دو رو دیگه میای میگی طلاقمو بگیر ازش
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

چرا شده😐🔪

 

 

چی خوب بوددددد😐😐😐🔪🔪🔪چشمان پاکم با چتاتون به گا ررررررففف😭😭😭

 

 

 

مهم نبید همینم غنیمته😂🔪جررررر 

اصلن هدف شومم ع دوست شدن باهات از اولم همون بودددد 

همون موقع که عکسشو نشونم دادی سعی کردم باهات صمیمی تر شم که شمارشو بهم بدییی😭😭😭😂(جر ی درصد فک کن من اینطو باشم😐✨)

خاک😂😂😂😶


😂😂یاد گرفدی به جاش


دلم شیکس😐💔
منم باید یه رازیو بت بگم فرزندم.. تو دختر واقعی من نیستی😭😭(یچیزی زدی؟ شایدم زدم؟ یا زدیم؟)
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

به چه دردم میخوره😐

نکنه توام داشتی منو برا داداشت نقشه میکشیدیو اینا هااا😂🔪🔪

 

نشکنه☹️

عرررر نگوووو هارتم پاره شد خااا😭😭😭😭

اشکال نداره شماره رو رد کن بیاااادددددد 

(زدیم...)

فعلا نه ایشالا در اینده
😂😂😂نه بابا


😂😂😂😂نچ نمیدم
بچم مطلقه میشه کسی نمیگیرتش بعد😂🤧
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ناح باو باید اون تیکه ع مغزمو بکَنم بندازم عاشغالی=|

عاره باو میدونم 

 

بده 😭😭😭😭من بی اون نمیتونم(شاید باورت نشه ولی اسمشم یادم نی😐💔****** ****** چیزی بود😐🔪)

بدرک بزار بشم😭🔪

این همه خودمونو کشتیم:(


😂😂😂😂میدونم
😐نمیذارم..
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

خودتونو نکشتین منو کشتین⁦(✯ᴗ✯)⁩

 

 

 

T^T

نخیرم
𝐿𝑜𝑣𝑒 ‌ ‌‌

بخیرم:|

😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan