Question4

  • ۱۳:۱۵

اگه قرار باشه شما یه قانونی رو تغییر بدین، چه قانونی رو تغییر میدین؟

𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)

چه سوال تفکر برانگیزی!

خیلی
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)

قانون اینکه اگه دزد بیاد توی خونه و بهش اسیب بزنی باید دیه شو بدی :/

اینو راس میگی😐
yuki's KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:

هوم...

قانونای ازدواج ..

و کلی چیزای دیگه..

یه قانون😂
ولی به شدت با دوتاش موافقم.. ولی اگه قانون اولی هم تغیر کنه.. خانواده ها
ناشناس

نه به حجاب اجباری😐✊

هر دین و پوششی تو همه کشورا عازاد باشه...

برا سفر به کشور دیگ به چیز نیاز نباشع:/اسمش چی بود...هااا پاسپورت😐

 

و.... نمد:/

اینم موافقم
ولی فقط یه قانون😂
yuki's KIM kooki سکینه کیوتی سکشی|:

خانواده ها به تبعیت قانون اینجوری میکنن اگه از اول قانون اینجوری بود مشکلی هم نبود(:..

شاید:)
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(♕سکینه ی خفته)
اوهوم :/
میدونستم😶 واقعا احمقانس
ناشناس

نمیشه فقط یدونه رو عوض کرد...خیلی چیزا هستن که باید عوض بشن

⁦(⊙_ʖ⊙)

همون یه دونه خودش خیلیه😂😂😂
ویستا

کل قوانین😁💜😐

مرسی واقن😂
ویستا

عطی خعررررر بیا دیه فق ۴۰ دقیقه تا پایان نتم😁😂😐💔

ویسسسس😭😭😭😭😭 کلاسم تموم شد خابیدم ببخشیدد😭😭😭😭
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

هیچ قانونی :"""

راضی الان:/
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

هوم راضیم

با هیچ قانونی مسکل ندارم:|

:///
ویستا

مرگ ببخشید😂💔

نت گرفتم مجدد🤦‍♀️😌

خوبی؟😁💜

اع خوبه😂😂😍
اره😁
دو خوبی؟
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **

***** *** **** ** * **

:(((♥️
این قانونه؟
Gloxinia M.R

آخه جای غم انگیزمون اینجاست دنیامون دنیای درستی نیست

حالا من یه قانون رو عوض کنم...اون درصد خاصی که باید پایبند باشن نیستن😑😂

 

تو بگو بوتلیس جون...کدوم قانون رو پاک میکردی؟

این که اره😶

خودم بش فکر نکرده بودم😂
قانون پیروی کردن از قانونای سوئد😂😐
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********** **** ********* ********** ******

قانع شدم:))♥️
My only love ♥️

قانون سوئد؟

:|~

😂😂این قانون رو میاوردم تو ایران که همه باید از قوانین سوئد پیروی کنن به همین راحتی😂
My only love ♥️

قانون سوئد ازدواج خواهر برادر مجازه |:

دروغ؟😂😂😂 عب نداره چ کنیم😂😐
My only love ♥️

:|💔

😁
.ک. .ن.

اون قانونی که میگه آهنگایی مثل رپ یا کیپاپ تو ایران ممنوعه :|

اینم موافقم😂
MiN. eLi

قانون اعدام خانواده ال جی بی تی تو این مملکتو

اینو موافقم😐😐😐😐
ویستا

شکر

خوبم عزیز دلم‌...

لاو میترکونی عطی بی خبر😂😉😁

خداروشکر
😂😂نه بابا عادیه اینا ولی.. خیلی دوسش دارم😭😭 الان فقط رب ساعته نیس من دلم تنگههه😭♥️
ویستا

ع من اجازه گرفتی که دوسش داری؟😁

عه ویس اذیتم نکن🙁
... vista

عه عطی😁

مراقب خودت باش😌🌻

مراقبم.. ولی باید بم سر بزنیا😁♥️
توم مراقب باش
راسی.. همه چی خوبه؟
ویستا

چشم

آره عزیزم💜🌻

بی بلا:))
ویستا

سلاممممممم عیدت موبارکککککک

سلام🤦😂😂
عیدو قبول ندارم..
سال نوت مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan