گفت(4)

  • ۱۲:۴۹

گفت: بیا بریم چاله های ماهو نگاه کنیم

گفتم: چاله های ماهو بیخیال.. چال گونه‌ی ماه منو دیدی؟

My only love ♥️

یااااااااا عطیییی

ت منو خجالت میدی😄😄😄

😁😭🤤دوست
MiN. eLi

...:)

 

 

حالت چطوره؟

:)
خوببب تو چطوری؟
DARKLIGHT ‌‌

#در_معرض_عموم_لاس_نزنیم

#کوکان_ معصومند

 

کجا لاس زدم😂
My only love ♥️

مرض😂😂

لوس نشو

میدونم حسودیت میشه بهم که من میت انگشتمو ببرم توش تو از این مزیتا نداری😁😂
MiN. eLi

منم عالی

خداروشکر
چه خبر
DARKLIGHT ‌‌
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

************************

من بدبخت چرا باید همش شاهد تو حلق هم بودنتون باشم 

چشمای معصومممممممممممممممم

کجا تو حلق همیم اععع😵
My only love ♥️

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اولش ی برداش دیه کردم ع جملتتتت

وا😂😂😶
My only love ♥️

وا نع بسته😂😂😂😂

:|

هار هار

:/😂
MiN. eLi

سلامتیت😂😂😂

😂😂تشکر 
DARKLIGHT ‌‌

حرف نزن

پورن لایو راه انداختین-_-

باشع😂
s

عطیه من خوبم عزیزم

فقط وقت نمیشد به وب برسم برای همین حذفش کردم 

ولی.. بهم سر میزنی؟
ویس

عطی😑😐

گفتم عیدت مبارکاااا

تو نظرا بود ندیدم😶
خوبی ویسم؟!
ویس

ممنون عزیزم

تو خوبی؟

سال خوفی داشته باشی😊❤

ممنون جواب نشدا🙁
خوبم😁
توم همینطور.. هر لحظت پر از خوشی
ویستا

فدااااااااااااتتتتتتتتتتت😁

ویسسس😭😭😭 دوس داری عصبیم کنیاااا
ویستا

ناح 😁❤

عصبی نشو ...نمیگم

🙁اگه بگی قهر میکنم
ویستا

مرگ😁😐😑

خا بای:)❤

😂
کجا:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan