Question3

  • ۱۵:۲۸

تصور کنید توی یه اتاق تاریک بدون پنجره و در حبس‌شدین و هیچ نوری(تاکید میکنم.. هیچ نوری) وجود نداره.. تو این لحظه میخواین کی کنارتون باشه؟

+درصورت تمایل با ذکر دلیل😐

;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌

گوشیم... چون زندگیمه🚶🏻

😂😂قشنگ مفهوم سوالمو داغون کردی
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌

خواهشمندم🚶🏻

وظیفس

ت و اوما پست بزارین من نرینم بش؟ عجیبه..

😂😂😂بلع همیشه مستفیضمون میکنی
;𝘼𝙮𝙖𝙨𝙤 ‌‌

سپاسگرازم🚶🏻

🤧
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹

فقط سوسک نباشه🥺

هیچی به فکرم نمیرسه چون نمیخوام کس دیگه ای بخاطر من به سر نوشت من دچار شه

 

و به این فکر کردی اگه بیست و چهار ساعت توی تاریکی مطلق باشی کور میشی؟
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

هومم 

ترجیح میدم تنها باشم 

چون اگه خودم باشم یه فکری به حال خودبدبختم میکنم ولی اینجوری یه نفر بهم چسبیده دیگه:""

 برای کسی که همیشه تنهایی همه کار میکنه سخته یکی دیگه ام ور دلش باشه😐😶☺🖤

ولی شاید اخرین لحظات زندگیت باشه؟
Gloxinia M.R

یه سوال فنی:این چراکوییز۳ است؟پس کوییز۲ کو؟😶

2منتشر نشد😂😂😂ایول به دقت
Gloxinia M.R

داشتم با 🔎دنبالش میگشتم😂

 

در جواب پرسش۳:یه ذره غیر طبیعیه ولی با یه غریبه اندکی عصبی^^«تاکید ویژه ای هم رو خوش خواب بودنش دارم»....که مشکلی هم با بغل شدن نداشته باشه😳

 

 

😂😂😂

😂😂اینجوری خوبع
Gloxinia M.R

👌👌

خودت چی؟

من که دخترت😂😂
فقط صداشو بشنوم دستشو بگیرم بغلش کنم حاضرم یه ماهم بمونم اونجا😂
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

خب لحظات اخر زندگیم باشه بازم میگم تنها بودن بهتر است 🤐🤧☝️

حالا تو بگو ولی ادما به یه نفر تو زندگی نیاز دارنا
,, Sr

ترجیح میدم هیشکی نباشه 

اکسیژن کم میشه خفه میشم ~

اول که دور از جون😑
دوم خودم میام اونجا مگه الکیه
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

اینکه میگیو قبول دارم ولی من نمیتونم تو اینجور شرایط یا یه نفر دیگه ام باشه ام 

تنها بودن بهتره :""

بزار یه سوال دیگه😂 فکر کن تو اونجایی و یکی هیچ خبری ازت نداره و داره از نگرانی میمیره:/
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

هممم سخت شد😂💔

اومم

خب.. راستش نمیدونم :"""

ولی اون شخص بخت برگشته میتونه یکی از دوستام باشه...

 

😂😂قشنگ دارم کرم میریزم
همه همچین ادمی تو زندگیشون دارن
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

هومم😂😂

 

اوهوم...

خوشم میاد ملتو قانع میکنم😂🤧
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

😂❤️

ولی خدایی اگه اون تو بمونی که کور میشی کسی حاضر نیست باهات بیاد:""

اگه چشاتو ببندی شاید همچین اتفاقی نیوفته😂
Gloxinia M.R

الهی دخترم😍😍

یه قرآنم میگیری دستت هرچی سوره حفظی میخونی✌

من یه سوال دارم.....ملت اون تو از بی آبی ...بی هوایی....بی غذایی تلف نمیشن؟«سوال علوم پایه دوم......موجودات زنده بدون کدام یک از موارد فوق زود تر میمیرن؟»

 

:(اینجوری نشو حسودیم میشع
حالا قران از کجا بیارم😂
من فقط به غذاش فکر کرده بودم😂 ولی نه هوا و غذا خودش ظاهر میشه😂😂
پاستیل خرسی*-* دونسنگ اون یکی سبا:)

همم اینم حرف قشنگیه هاا 😂✌🏻🚶🏻‍♀️

عه😁
Gloxinia M.R

اینجوری😍؟«💣رابطه پدرانه منو وارد خط حسادت نکنید»

بشین سوره حفظ کن عطی«من به جن معتقدم....از اون بیشتر به خواب آرام معتقدم....شرایط خواب آسوده رو باید فراهم کرد💃

💥💥💥💥ظاهر شدن هوا«کی تا کنون به چنین مسئله ای اندیشیده بود؟»

میدونی دارم تصور میکنم غذا خوردن در تاریکی چه حسی داره؟«درد .... چسبناکی....خیسی...چندش شدن»بعد از رد این مراحل یه قاشق غذا به معده آدمی میرسه

اره😂😂😂
بلدم.‌. من چیز میخونم.. چیز😂🤦
دوتایی میخوابیم میگذره دیگه
😂😂😂😂😂
ما بلدیم چطو غذا بخوریم نمیمیریم واییی خاک😂
Gloxinia M.R

عجبببببب😑

چیز؟خداییی؟گسترش علم امر بس مثبتانه ایه من میخوام چیز بیاموزم😂

گادددددددد«عسل کجایی ؟»

مگه به بلد بودنه؟توی اون سیاهی قیر برانگیز خوب بس قابل حدسه قاشق بره تو چشمت😟😟

😂😂
نمیتونم بگم.. بفهمش دیه.. ترجیح میدم داد نزنم😂
نمیدونم:(((( قرار بود باشه ولی نی
😂😂اگه قاشق نباشه؟
Gloxinia M.R

😹😹😹

🔇نه دیگه نیاز نیست داد بزنی....اوکیه📧

اوچاااااا

این ظلم در حق بشریته...منو وادار نکن به غذای بدون قاشق فکر کنم.....این مثل آبگوشت بدون پیازه 😹😹😹😹😹

اع حله پس😂🤦🤧
😂😂😂وا شاید غذا فست فود دادن😂
Gloxinia M.R

عطی آخر میخوای منو تسلیم کنی؟من تسلیم نمیشم

اگه فست فود بدن انگشت میره تو چشم آدم😹

تازه اگه بخوان همش فست فود بدن ملت چاق میشن.....داری منو یاد هانسل و گرتل و آدم خواری میندازی.

 

اره😂😂
هر چی بدن تو شاید خودتو پیدا نکنی ولی لبای اونی که پیشته رو پیدا میکنی که😂😂😂
Gloxinia M.R

نمیزارم😑

😊😊😊😊😊الان دلم میخواد 🔪بکشم بگم -آیییی نفس کشششش-

 

 

😂😂😂😂تسلیم شو دیگه
Gloxinia M.R

نمیخوام😋😋

 

اصلا من ذهنم دگیر یه چیز دیگه شد......الان اونجا خاکیه؟یا استریل شده است؟«بهداشت مسئله مهمیه به شرطی که به مواد ضد عفونیشون آلرژی نداشته باشی»

 

دارم چرت و پرت میگم ولی تو داماد خوبی باش همراهی کن

😂😂خب

خاک نیست نمیدونم چیه😂 فقط مشکی تصور کردم.. یچیز اهنی طور
حتما😂
Gloxinia M.R

خخخخخخ

 

مکعب آهنی سیاه......در آخر به این نتیجه میرسم من توش گیر بیوفتم یه بلایی سرش میارم از هم بپاشه 😹😹😹😹

 

بعد از ده تا کامنت میبخوام بگم

سلام👋👋

خوبی؟

خودشه😂😂😂😂 نکن عه


عه سلام نکردیم؟
سلام پدر زن😂
خوبم.. تو خوبی؟
Gloxinia M.R

چرا نکنم؟ ...... فقط دعاگو باشید معکبش معلق نباشه والا من میوفتم با زمین پایینش یکی میشم هیچ مدله هم نمیشه جدام کرد دیگه

 

 

نکردیم✌

😹😹😹😹😹😹داماد

من عالیم👌

جاذبه چی میشه؟؟😂


خوبع😂🤧
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹

نه من کور نمیشم من تاریکی می دوست

😶دست تو نیس که
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹

😂

اصلا ببینم سوال سختر از این پیدا نکردی؟؟؟؟ 

اصلا میدونی اگه کور بشم دیگه نمیتونم بیام بیاااان

عرررررررررر

😂😂😂
من فقط برا نشون دادن اینکه همه به یکی نیاز داریم سوال پرسیدم🤧
Gloxinia M.R

وقتی غذا خودش ظاهر میشه....دیگه جاذبه چیه این وسط؟😹😹😹😹

اجنه رو جاذبه تاثیر ندارن😂 ولی غذا میتونن بیارن
Gloxinia M.R

اگه به اجنه است زورشون زیاده.....میکاشتنشون میگفتن باید اینا رو معلق کنید😸😸😸

 

😂😂😂عخی
Gloxinia M.R

عطیه ای

🎆عیدت مبارک جانا🎆

عید توم مبارک معصومه شه😍♥️
youtube.com/watch?v=WtYnxxZ6EVE استریم بزنین
بلد نیستم باورت میشه😂
اصن یوتیوبو وا نمیکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan