Question1

  • ۱۴:۴۱

اگه قرار بود 24 ساعت جای یکی از بیانیا باشی.. کیو انتخاب میکردی؟

 

 

+جواب بدین خودمم میگم😂

cupcake ...

جای خودم:)

:)اینم حرفیه
*سکینه کیوتی سکشی*KIM kooki

نمید ...

ثنا ...

البت دلیل دارم ..

خوشحال میشوم بشنوم
*سکینه کیوتی سکشی*KIM kooki

چون اکثر اوقات هیت میگیره ع بچه ها و ناراحته...

میخوام دلیلش و بدونم...چرا اذیتش میکنن ...با ی روز مث خودم با دوستاش رفتار کنم ببینم ع رو حسودیه با چی ...یا بدونم چرا ناراخته ..بیشتر چون درکش نمیکنم ..

اوه چقدر قانع شدم..
و میبینم دلیل خودم چقدر خود خواهیه😂😭
💓 Maedeh💓

خب فکرمیکتم جای خودم راحته

فکرت محترمه؛)
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺
اومام
واسا اومات کی بود؟
عاممم اهاااا خوبه😍🤧
*سکینه کیوتی سکشی*KIM kooki

(:

تو دوست داری جای کی باشی؟

من.. خب عسل
دلیلاش.. زیاده اونایی که میشه گفتو میگم😂
اولش که براش نامه مینویسم.. 
بعدم میرم جواب یسری لات بی سر و بی پا که مزاحمشنو میدم.. میرینم بهشون
کسایی که اذیتش میکنن رو برای همیشه بلاک میکنم ع زندگیش
بعد عام توی جزوه هاش مینویسم دوست دارم😂
گوش داداششم میپیچونم ادم بشه
بقیش قابل گفتن نی😂 ولی انقدر کار هس باید بکنم
Gloxinia M.R

پرسش بس نیکویی بود

آقا به جمله است که میگه:

کاش آدما میتونستن حس و رفتارشون رو به همدیگه قرض بدن

شاید درک حال همدیگر رو بهتر میفهمیدند

شاید قضاوت ها کمتر میشد.

​​​​​​من بیست و چهار ساعتم نه.....چند دقیقه جای آدمایی میبودم که برام مهم بودن بلکه یه خورده بیشتر میفهمیدمشون .... آدم وقتی از نگاه یه نفر دیگه به زندگی نگاه کنه این فرصتو داره که براش بهتر بشه. 

 

 

اره اینو به شدت موافقم.. تا به جاشون زندگی نکنیم نمیفهمیم
*سکینه کیوتی سکشی*KIM kooki

جررررر چ جذابببب🌈😐😂🤦

بله🤤😂
⚥︎ ℳ𝒾𝓃...𝒩ℴℴ𝓇𝒶𓂺

صحر

اره بادم اومد اونی بود:)
My only love ♥️

لات بی سر و پا😂

داداشم😂😂یاااا

 

 

منم ک گفتم جای کی و چرا😂😂💔

نیستن؟؟😑😑😑😑
حقشه😶
باید به خودت میگفتما.. 


عره😭😭🤤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan