کیوبر2🤤

  • ۱۰:۰۵

 

+حس میکنم از قبلیه بهتر شد

  • ۸۷
💓 Maedeh💓

عطی عطییییی عطییییییی

جانمممم
Ana.j .chim

اخرین باری ک کیوبر درست کردم سال نهم بود ._.

هعیییی یادش بخیر ._.

 

+ بابا استاد.. بابا دست مریزاد ..برگام ریخت XD

* برگ های ریخته شده خود را جمع میکند *

اعععع بهت نمیاد روبیک کار کنی🤤

😂😂😂😂چیزی نبود کع.. قبلیه رو بیشتر دوست
ناشناس

سو واااااااااو @___@

سلام.. ع این طرفا
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹

خودت درست کردی؟؟ 😯

اره😂
.ک. .ن.

خوبه :)

نظر لطفتونه
ناشناس

من که همیشه میام :/

😂😂کلا یه رو هستی یه هفته یه ماه نیسی
ناشناس

جرررر خا چیکار کنم دیه🤦🏻‍♀️😂 

عاریو کی به دونیا میاد؟؟؟@___@

😂😂😂
امرو قرار بود بیاد نمیدونم چی شد😂😐
𝗔𝗥𝗠𝗬 𝗚𝗶𝗿𝗹

واو کارت عالیه😍🤩🤩

به من دوازده ساعتم وقت بدن نمیتونم😂🤣

من یک و نیم دیقه😂😂
ناشناس

🤦🏻‍♀️😂 

حتما خیلی درشته گیر کرده:/ 

عسل جر نخوره یوخت :/

یاااااا😂😂😂😂خاک تو سرم
💓 Maedeh💓

چطوریییی 

پروفتو خیلی دوست دارم قشنگه

خوبممم
خودمم دوسش دارم😂😂
Ana.j .chim

منم باور نمیشه =)

درهر صورت..یه قائده ی خاص دارن.. اول یه رنگو انتخاب میکنی برا درست کردن.. همون اولشم سعی میکنی اون شکل + درست کنی.. بعدش کم کم میاد * ینی توضیح دادنم فقد :/ *

 

+ ولی من دوسش داشتم *-*

😂😂😂عارع.. ولی بازم روشای مختلفی هست


مرسی🤤😁
Vanda GLeez

چرا لیندا نیست؟؟

+ ویس اومد کار داش وب گست ناین رو میدی بهش لطفا؟

 

خوبی؟

هستش امرو پست گذاشت..
اره حتما خوشحال میشه و اینکه گفتینو زده..


همیشه من جواب میدم تو نمیدی:((
Vanda GLeez

کجا؟کدوم وبش؟

مرسی

من خوبم ک

نه لینکش جداس
راس؟
Vanda GLeez

اره مامان ویس اومد وبم 

لیندا رو میگم :( 

 

اره بابا تا وقتی گست ناین هس چرا خوب نباشم XD 

تو خوبی کوچولو؟ نگفتیا :|

تو وب اصلیش که قالب ابی بود

😂😂خوشحالم خوبی
حالم یبار خوبه من نگم؟
میگم.. خوبم🤧
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan