کیوبر🤤

  • ۱۲:۰۴

 

با دستکش خیلی سخت بود😶🙁

  • ۶۴
LOVE 🐺‌

واو ازین استعدادام داریییییییی😍😂

نگو که بت نگفته بودم😐😐
LOVE 🐺‌

نگفتع بودییییییی ییعنیتیههیییتیمیکس

اععع😂😂😂
ایشالا یه رو همشو نشونت میدم🤤
LOVE 🐺‌

جونز😂

عررررررر

😂😂ولی هنو رامتین سه در سه رو زودتر تموم میکنه
🐺💌 گرگ تنهای شب

واووو چه باخالههه

ره
Paria- Chan

چه باحال (✪‿✪) 

ره
LOVE 🐺‌

عه رامتینو میشناسی:/

ودف لاو😂😂😂
LOVE 🐺‌

اولین بار ک دیدمت تو وبه ویستا بودی/:

فک میکردم از خودپ بزذگ تری و خیلی عاقلو بالغی⁦(◔‿◔)⁩😂

😂😂😂الان فمیدی خیلی اسکولم؟
My only love ♥️

😭😭😭😭😭😭لاو باهوش خودمیییییی

جانم:)♥️
LOVE 🐺‌

عخه رامتین...وب داره مگ؟:|

خو تو وب ویس ادمین بود😐 
اندازه ده بیس کامنت با هم زر زدیم
LOVE 🐺‌

نخیر عاقلو کیوتی*-*

انگار اول گوگولیَت بودی دستو پا دراوردی:/هم قیافت هم اخلاقت⁦ಡ ͜ ʖ ಡ⁩

 

😂😂😂ابهتم رف زیر تریلی
My only love ♥️

شهلااااااا

فاصله ات رو حفظ کن

😂😂😂
LOVE 🐺‌

اوکی 😬

😂🤧
LOVE 🐺‌

ابهتت کجا بود عخه🥺

قشنگ با خاک یکسانم کردی😐
LOVE 🐺‌

عیححح گوگول مگولویه کوشولوی توپولو ابهتش کجاس🥺😂

😂😂😂😂کوچولو نیسدم
LOVE 🐺‌

کوشولویی🥺🥺😭😭😭

خودتی🙁
LOVE 🐺‌

اون گوهو عدم بزن😭😂

زدم زدم
LOVE 🐺‌

من دو برابره توام پاندا کوشولو🥺🥺😂هرچند خودت منو زاییدی ولی اون ژنه گرگیه عاپام بیشتر روم تاثیر گذاشت گنده شدم یهو:|

نمخ😑من بزرگترممم😭
LOVE 🐺‌

عطیییی😂

تو عقلی هم گاهی ع من کوچیک تری😂

فقط گاهی😐😂

هلنا بمن میگ باورم نمیشه کنکوری ای😐😂

نخیر عقلی بزرگم🙁 خودت گفتی عاقلم..
😂😂😂وای راس میگه
LOVE 🐺‌

برم ناهار کوفت کنم میام

نه نه نوش جان کنم😌😂

چیز

لاویو

فلن

نوش😂😂
لاو یو.. زیاد بخوریا😑
منم یه ساعت دیه میرم🤧
My only love ♥️

:((((

من میرم...فلا

معجزهههه
کجا هوم؟؟؟؟
نمیذارم بری
My only love ♥️

توم سرت شلوغه

میرم..

نیمه من.. عشق من..
کجا سرم شلوغه..
من که اونور پیشتم:)
My only love ♥️

بیخیال

با دوستات صبت کنید....گوگولی و کیوت و فلان

عشق.. لوس شدی باز؟
بیا بغلم ببینم..
دعواش کردم گفتم عسل خوشش نمیاد:(
My only love ♥️

نخیرم

بغل کردنت

اره چقدم ک گوش دادین...

توم ک با خنده بش گفتی...جا دعوا

ناز کردن گونت
گوش داد دیه..
پنلی😂.. دیه نمیگه..
My only love ♥️

نیخام:(

این از اون لوس شدناس؟🤤
My only love ♥️

نیدونم:(

بیا اونور ببینم:)
LOVE 🐺‌

مگ من بی عقلم؟:|

نه😂
LOVE 🐺‌

عایش لوس:/میرم اصلن

لوس😐
LOVE 🐺‌

من لوس نیستم شماها لوسید:/

نخیرم.. اگه من ع عشقت تعریف کنم ناراحت نمیشی؟
LOVE 🐺‌

نچ:/

نخوردمت ک

اومامی‌...بودی:/

یجوری حرف میزنه انگار...

 

عاو.. حالا من نه.. بیا خصوصی مثل بزنم
انگار؟
LOVE 🐺‌

ولش کن مهم نبید

هیچی ببخشید باهات حرف زدم از عسل خانومم معذرت خواهی کن ع طرف من:|

لوس شد باز.. لاو من و تو اوکیم😐.. ولی خب مثلا اگه ... بیاد از .... تعریف کنه😐 خو ناراحت میشی با اینکه اونا خیلی صمیمین و عادیه شاید براشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan