اهم..

  • ۱۲:۰۰

من هرروز از خواب بیدار میشم یه اکانت فیک جدید میبینم😐

چه سودی میبرین از این کارا..

ارع منم اینکارو کردم ولی الان خودمم.. همون عطیه ای که بود..

ولی تحمل اینو ندارم که اینجا پر بشه از دروغ..

حالا غیر این اکانتای فیک.. ادمای دروغگویی که فکر میکنن با دروغ دوستداشتنین.. و به این میبالن که دورشون پر از ادمه:////

عزیز من این بنده های خدا از سادگیشون.. توی جن.ده رو بخاطر دروغات دوست دارن

و اون توله سگایی که فقط بخاطر هرزگی و.. لا الــ...

حالا با همه اینا.. هر کی بخواد از بیان بره من بهش حق میدم.. ولی اهای ملتی باعث رفتن اون ادمای مهم زندگیم میشین.. ازتون نمیگذرم.. منتظر یه اتفاق تو زندگیتون باشین:)

 

+راه بازه جاده دراز.. انفالو کن:/

++این پست لازم بود..:)

+++تجویز پزشک: برو درس بخون رویا بباف💪🏼

++++منتظر روزای خوب بیان میمونم.. و مطمئنم قراره ببینمش:).. شاید بدون خیلیاتون

+++++یچیزیو رک بهتون بگم.. از رفتن خیلیاتون خیلی خوشحال میشم پس هی نیاین پست خدافظی بزارین که جلب توجه کنید.. حیف فالوتون ندارم.. وگرنه اگه همچین پستی ببینم یجوری میرینم بش که دیگه پاش به بیان باز نشه

 

بعدا نوشت: نظراتو بدون تایید میذارم که هر چی خواستین بگین چون ترسی ندارم:) و اینکه ناشناسم بازه البته

  • ۹۱
Jung fafa

های

خوبی؟

سلام
اره عالیم😂😂
کوکی هورنی🐰😁~|:

دقیقا🙂🙃

:)
Silver Kadmen

از رفتن منم خوشحال میشی؟؟😂

پروفشو😂
نه بابا.. بچه من تورو فالو دارم.. باید به خودت افتخار کنی🤤
Silver Kadmen

پروفم تقصیر بچه توعه😑😑

باش افتخار مینمایم

خیلیم کیوتع:)
تنک
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

موافق بودمممم0-0

یخوده خشن بود فقط

نمیزارن مثل ادم حرف بزنم
Silver Kadmen
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* *** *** *** *** ****

*** *** ***** *** ****

*** * *** ** ** *** **** *** ****** * ** ****

**** *** ********

از اونجایی که ادم رکیم.. از این کارت خوشم نیومد:/
 اگه میشد سیخ میکردم تو اون سه تا بترکن ایشالا
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

بنظر من خشن بودن تاثیری نداره

مث این میمونه تو گوش خر یاسین خوند

فرقی نداره اروم بخونی یا با میکروفون 

نمیفهمهXD

 

من خرم میتونم مسلمون کنم.. مسلمون نشد میکشمش😐
Silver Kadmen
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😂

باش بیا خودم بت سیخ میدم

**** **** *** *****

نمیخوام اصن برا سرگرمیم ازش استفاده نکن👊🏻
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

خواستی بکشی یا شمشیر گردنشو بزن0-0

نه باید زجر بکشه.. چون ادمارو زجر داده:)
Silver Kadmen

ترورم میکنی یا قراردادمو لغو مینمایی ای بوتلیس پیر:|؟؟!!

رای دخترمو میزنم😎
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

وای اخه لذتش بیشترههههه

 

یارو تا چند دقیقه دست و پا میزنههه خون فواره میزنههههه0-0

 

عقق حالم بد شد-_-

و من * *** *** ****.. یجوری زجرش میدم دق کنه بمیره
Silver Kadmen

غلط خوردم :|

نوش⁦¯\_(ツ)_/¯⁩
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اینم روش خوبیه اگه از *** *** ****

ابروم به گا رف.. من با چه انگیزه ای میخوام برم دانشگاه
Jung fafa

خاداراشکر❤️

 

غزل، عسل، عاریو خوبن؟؟

غزل خوبه.. عسلم خوبه.. ماه اخرشه🤧

تو خوبی؟
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

با همون انگیزه ای که من خون میبینم حالت تهوع میگیرم میخوام جراح شم-_-

از الان بهش فکر کن.. اخه خیلیا اینهمه درس میخونن.. بعد پزشکیم قبول میشن.. تهش انصراف میدن چون بدشون میاد
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

من بدم نمیاد فط حالم بد میشه 

یا غش میکنم 

یا  رنگم مث گچ میشه 

یا حالت تهوع میگیرم 

به مرور زمان باید درست شه دیگه

انتخاب رشته کردی؟؟
اگه نکردی بهش بیشتر فکر کن..
ایندس مهمع
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

نه نکردم 

اخه شغلایی که من دوست دارم مامان بابام نمیزارن 

 

مثلا باستان شناس 

میگن پسرونه است و اینا-_-

😂😂حالا بزار.. علایق ادما زود زود عوض میشه..
من هفتم بودم میگفتم مم دکتر میشم هم معلم..
هشتم افتاده بودم رو بینایی سنجی
نهمم میگفتم دندون پزشکی
دهم که رفتم شد گفتار درمانی😂
الان کلا بچی دیگس
●𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲 𝐦𝐨𝐨𝐧●

وی عصبانی سد

ارومم
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

تهش میدونم من خونه دار میشم-_-

شغل شریفیه
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

خیلیییییییییییییییی:|

D;
🐺💌 گرگ تنهای شب

عطییییییییییییییییییییییی

ماعدهههه😂😂😂
🐺💌 گرگ تنهای شب

چطور مطورییی

خوب
تو چطوری
🐺💌 گرگ تنهای شب

بوج خیداروشکر من نیز خیوبم

خداروشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan