اگه فراموشی بگیرم:/// چیکار میکنه..

  • ۱۳:۵۶

اصل چالش اینه به رفیق صمیمیمون بگیم «اگه فراموشی بگیرم چیکار میکنی؟»

.

.

.

عام خب از اونجایی که صمیمی ترین دوستم که حتی از دوستم برام بالاتره مجازیه.. رفتم سراغ بست فرند واقعیم که خب.. بهتره نگم راجبش چیزی:)

 

 

-رزی

+جانم

-اگه فراموشی بگیرم چیکار میکنی؟😂

+چ😴

-👊🏻😂

+من هیوخ بیدار شدم (هیوخ=همین الان)

-خب بگو😂😐

+الان باید بگم؟

+اخاو بیدار شدم ن نمیکشه (اخاو= از خواب)

-بهتر.. بگو😐

​​+😂گر میکنم (گر=گریه)

-😂😂😐بعد؟

+خا چ سوالیه، بغلت میکنم، 😂یکتا ا کلت میزنم، شاید ک برگرده

-مرسی😂😐😐😶

(اینجا یه نمونه از شما نشونش دادم گفتم بقیه رو ببین)

+😂اینا الکی زر میزنن، ​​​​​​مال من بحتره

 

 

 

 

اینم از این😐😐 من که میدونسم چیز خوبی در نمیاد

ایشون ته بی احساسیه و البته که من بست فرندش نیسم

  • ۱۲۶
Silver Kadmen

چالش کیه؟

برو وب انا😂🤧
Silver Kadmen

انا کیه؟!

ننم😐😐
انا یه کیوتی گرلع😭
انقد جذاب و گوگولیه
واسا این چالشه ع اینجا شرو شد که من نمیشناسم
Silver Kadmen

ننت ک منم

نامصن این آنا بود؟؟:|

نععع😂😂😂😂
عههه واسا
این وب جاذابمونه😂
Silver Kadmen

عطیهههههه خیلی بدییییییی😭😭😭😭😭

چ کردم اع😂😂😐
Ana.j .chim

وای واییییییییی XDDD

خیلی فکر خوبیه یدونه از کله بزنیااا XD

کجا فکر خوبیه اخه🤧 احساس نداره یخورده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan