(:💜

  • ۱۸:۴۸

 

الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست
اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند❤️

بیست و هفت بهمن ماهی جان تولدت مبارک🥳💝

🎉 

تولدت مبارک زندگیم(:💜

  • ۱۰۰
ژنرال چویونگ

زندگیش تولدت مبارک 

(:
مرسی
Panda🐼

معجزههههه😭😭😭😭

ع همه طرف داری نشونم میدی😭♥️

خیلی دوست دارم نفس..

کاری نکردم عاخه😩
🎀💃 شفتالویی به نام مائده

عسللللللل

جانم
🎀💃 شفتالویی به نام مائده

میگم اونو نشونش دادی؟

بهلههههه
کلیم ذوقید
ژنرال چویونگ

من چرا احساس میکنم خدایی نکرده ... زبونم لال یکی از شما یچیزیش بشه اون یکی میمیره ؟

😂😂😂خدانکنه...نمد...درسته فک کنم
Ana.j .chim

عرررر TT

هپی مپییی TT

😭😭😭😭مرسیییی انایی
کوکی هورنی🐰😁~|:

تولدت مبارککککک عطیههههشیییییییی*-*

😭😭😭😭
عرررر
رایاااااا...تفلد لابمه
🎀💃 شفتالویی به نام مائده

اوخیییییییی خداروشکررر

عالهههه
ماهییی😭😭😭تفلد لابمهههههه
Panda🐼

عه ی هفته پیش پست گذاشی😑♥️

دیوونه.. باز فک میکنه کمع عاه..

میدونی که من غیر بودنت.. داشتنت.. عشقت.. چیزی نمیخوام:)

😂😂😂😂اونو ک فک کردم شک کردی...
خو کمه:(💔
میدونم جونی(:💜
ژنرال چویونگ

خدانکنه جررررررر

😭😭😭😭😭
کوکی هورنی🐰😁~|:

ارهههههههههه مبارکششش باشههههه*^*😭😭😭

مرسییییی😭😭😭😭اون قلب ها رو وردار🔫😠

بوتلیس:
عسل😐😂
🎀💃 شفتالویی به نام مائده

اوخی چه کیوت شدیییی 

تفلد لابتهههه بیا باهم قرررر بدیم💃

😨من ع ت بزرگترم...چطوری کیوتم؟
نهههه...من فق برا لابم میرقصم😂😂😂😍💦
Panda🐼

😂😂نه بابا

یبار دیگه بگی ع دیشب خشن تر میشم😑

:))♥️

 

+ببین چه ذوقیم میکنه😂😂😭😍

😂😂😍اوففف...جون بابا

عارهههه😭😭😭😭😭🐼
کوکی هورنی🐰😁~|:

برای تو گذاشتم بی محبت/:

شوهرم جرت میده بامحبت😂😂
🎀💃 شفتالویی به نام مائده

مگه ربطی به سن داره

اوخی باشی برا لابت قررر بدهه

نمد😂😂😂

بشه😂😍🐼
Gloxinia M.R

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄

⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄                                           ⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉تولدش مبارک🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊

👏👏👏👏👏👏👏👏👏🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇👏👏👏👏👏👏👏👏👏  

عاپااااااا
مرسییییی😭😭😭😭😭😭😍💜
کوکی هورنی🐰😁~|:

جررررر ینی خطاب ت ب شوهرت عند محبت////:

😂😂😂😂😂نفهمیدم چیشد ولی جر:|
Panda🐼

رایا با دیدن عسلم ذوق میکنی؟😶

رایا پاسخگو باش
LifeGaurd ◕‿◕

جینگووووول

مبارککککک🤩🤩🤩🤩

Merciiiii
Mishnasamet?
کوکی هورنی🐰😁~|:

#عطیه

واااااای من گوه خوردم /:

مثلا میخواستم...

عههه شوخی کردم:)
کوکی هورنی🐰😁~|:

من خودم رل دارم عسل و میخوام چ کار اخع/=

میدونم😂😂
CRYSTAL SNOW

تفلده ننه ی گوگولی و کیوتو ژذابم مبارک 🥺

ایشالا باهم پیر شید منم یه گوشه ای اونور باشم🥺😐

😂😂😂
نخیرم تو باس کنارم باشی..
어 눔 의 여 응 ㅏ

تولدش مبارک *_*

 

بوتیی اینم کادوی من ^^ فق داخل ی جعبه خاکستری با پاپیون صورتی تصورش کن کخخ

کادو هستم

امیدوارم خوشت بیاد 

مرسییی😂😂😂😂😭😍
تنک🤧🤤
CRYSTAL SNOW

نه دیه عسل نمیزاره من بت نزدیک شم😐👌

اوکیه:/

از این خبرا نی😂😂😶
어 눔 의 여 응 ㅏ

خواهش میشه ^^

:))😍
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(سکینه ی خفته😌)

اوووو تولد زنداداشمههههههه 

سینگیل چوکاهامنیدااا سینگیل چوکاهامنیداااااااا🎉🎂🎁🎊🎈💜💜💜💜💜💜💜

امیدوارم همیشه کنار داداش هویجم! 😒 

شادو سلامت باشییی و هر سال دوتا بچه بزایی :/

بوعسسس😘

 

😂😂😂😂😂
سلام سکینه جون ولی تولد داداشته راسش😂😂
kebejwjdkdlw

رفتم عط ... :))

🤤😍😭من گریم گرفتتتتتت
𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂(سکینه ی خفته😌)

عه؟؟؟🤔

خب مبارکه 🤦🏻‍♀️😂😂😂❤️❤️❤️

همون آرزوهای بالارو دارم براتون :/

😭😭😭😭😭😭😭😍😂merciiiii khahar shoarrrrr
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan