:))

  • ۲۰:۳۸

هرسال این روزا هشتگ میزدم ولنتاین-تنهایی

امسال تنها هشتگی که قراره بره تو صفحم روز-عشق عه

و قشنگترش اینه افتاده یه رو بعد شیشمین ماهگردمون🤧

 

(اون پایینو نخونین😐)

 

 

 

 

 

عشق.. یه پست وب کتاب.. قراره پسفردا منتشرش کنی:)

خوشحالم شیش ماهه تو زندگیمی.. خوشحالم دارمت.. بیشتر از تموم این شیش ماه عاشقتم معجزه:)♥️

 

عسل:  ((: پست وب کتاب..منتشر شده...کلیک

  • ۱۰۱
MiN. eLi

واااو

🤧
My only love ♥️

لاو(:

د

ی

و

ن

ت

م

:)

:)♥️
فکر کنم مستقیم ترین پستی بود که برات گذاشتم:)
Ana.j .chim

من پایینو خوندم..ببخشیدددددد TT

من میدونستم همه میخونن😐 جهت این گفتم کسی بهم گف این لوس بازیا جاش عمومی نیس.. بهش بگم من که گفتم نخونین😂
Ana.j .chim

خاک ب سرم..تبریک نگفتممممممممم T^T

صد سال ب این سالااااااا..ایشالا همیشه شاد باشینننن

* وی تسبیح خود را در دست میچرخاند*

سلامت باشین الهی ننه

مرسیییی😭😭😁
😂😂نمیتونم با تسبیح تصورت کنم
My only love ♥️

😂😂

دیونه

تا چن وخ باس یکم جدی بشم😭😂
My only love ♥️

😂😂چرا خا

خیلی لوس شدم😂
My only love ♥️

:(

نمخخخخ

بوصم کن

لوس من😂♥️
اینجا که نمیتونم عاخه نیمه🦄:)
My only love ♥️

کجا میتونی پس:(

وختی رفتیم بیرون😂
عام یجا دیگم دارم اینکارو میکنم البته
My only love ♥️

😂😂بعله..

ت خصوصی وب من😂💔

خاک😂
ولی هنو منتظرم🤧 هفتاد و هف هفته دیه
My only love ♥️

😂😂😂میگذره ..

غصه نخور(:

از این به بعد امار هفته ای میدم😂 ولی فک کنم باز بیشتر ع این بشه دوازده رو اونجا.. دوتا نوزده روزم ع این ور
هشتاد و چار هفته و یه روز😂
My only love ♥️

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

شعت...

اونوخ چند روز و چند ساعت مونده؟😶😶😶😶😶😶😶😶

پونصد هشتاد و نه روز.. ساعتشو نمد ولی احتمالا عصر باشه پس میشه اععع این دیه ذهنی سخته😂😂 بزا ببینم یک چهار صفر پنج شیش.. چهارده هزار و پنجاه و شیش.. اگه عصر باشه میشه چهارده هزار و شصت و هف ساعت دیگه😐
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** *** *****

یاااا
My only love ♥️

😶😶😶😶😶😶😶😶ای پرود اف یو

*صدای دست زدن حضار

ساعتشو سخت بود حساب کنی😭
😂😂♥️
,𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 ‌

ولنتاین کیه؟ 

برم گوشی و هدفونو بزنم شارژ اینا عشقامنننننن 

😂😂😂یکم احساس..
اگه بخوام به ایران بگم میشه بیست و پنجم
ولی توی خارج میشه از نیمه روز بیست و پنجم تا نیمه روز بیست و شیشم..
و من کلا اشتب زدم یه روز😂
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

چه احساسی@_@

 

ماهگردتون مبارک●~●

تشکر😂 خوبه گفتم نخونینا
サバ =] دونسنگ اون یکی سبا

من فقط خط اولو خوندم○~○

بقیه شو نخوندم._.

ایول😂
,𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 ‌

وح.. هیچوخ ع ولنتاین خوشم نیومد 

منم😂 ولی خو امسال برام فرق داره دیگه
,𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 ‌

ت و عسل اگ دس خودتون بود ک هررو ولنتاین میگرفتین خخ

اینکه بعله😂 برا ما هررو ولنتاینه.. چه صیغه ایه میزارن اسمشو روز عشق.. انگار بقیه روزا عاشق نبودیم
,𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 ‌

ایتس بورینگ 

:))
تو در چه حالی؟؟
,𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 ‌

مث همیشه 

دراز کشیدی تو اتاق به سقف زل زدی؟😐
,𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 ‌

ن فلن سرم تو گوشیه ظاهرن :/

راس میگی😐
خنگ شدم
,𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 ‌

:/

پوکر:(
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

ولن + تا+ین 

تا حرف اضافس حذف میشه

ین متمم

نهاد این کلمه رو مشخص کنید :|

😐😐😐درس و مدرسه بهت فشار اورده
تجویز پزشک:
بادوم بخور✌🏻
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

همیش ت پیدا کردن نهاد مشکل داشم

مثال معلم علی شیر است بود

ت امت.. ب نام خداوند جان و خرد... :/

همیشم نهاد حذف بود نمیفهمیدم:|

😂😂😂من کلا تو این چیزای جمله مشکل دارم.. ولی ارایه رو فولم💪🏻😂
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

تشبیه .. تشبیه.. 🚶🏻

حالا بزار برین جلوتر این تشبیهه دو قسمت میشه ادم گاییده میشه باهاش😂😂
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

وتف..

ناح🚶🏻💔

پنج صب خابیدم :|

انق عاهنگ گوشیدم هعیی

همسایمون آرمیه.. جر

😂😂😐خوبی
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

ناحح

میخوای حرف بزنی
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

درمورد چی..

 

+ چیپس میخام وتف :/

هرچی:/


حتما مامان توم با چیپس مشکل داره ولی با پفک اوکیه؟
من هر وخ میخوام تو این پیک انلاینا چیپس بزنم نمیذاره😬
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

نم..

 

ن من خ میخورم عاخه🚶🏻الان میخام 

😂😂مریض میشی.. (عسل باس اینو بگه)
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

😂🤦🏻‍♂️

بستنی :/ واتف

بستنی بخور تپل تر میشی😍😂
,ꋬꌦꋬꇙꄲ ‌‌

من هرچی بخورم چاق و تپل نمیشم خیالت تخت😂🚶🏻

😶نگران شدم.. حتما برو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan