:)

  • ۲۱:۱۱

روزگاری شده که بعد یازده سال میبینی ادمایی که بهترین دوستت میدونستیشون حتی ادم حسابت نمیکنن..

و ادمایی که تو ادم حسابشون نمیکردی هنوز دوستت دارن ولی دلشکستن..

دنیا بی رحمه.. ادمای دورتو بشناس😁

  • ۱۳۴
Sŧεℓℓą =]

هی اینجا چه رنگ وارنگه *-*\

به لطف معجزم و دخترم😂
❄️. Levi

اونایی که دوستت دارن ولی دلشکستن ، دل خودشون شکسته یا دل تو رو؟ حس میکنم اولی درست تر باشه

 

قالبت فقط ، بو پاستیل میاد ~

دلشونو شکوندم:)


😂😂😍خودمم دوسش دارممم
cupcake ...

^^دقیقاا

 

دنیای بدی شده/:هعییی:|

چ میشه کرد
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **

** ******* *** *******

همونی که روز بعد عروسی حرفشو زدم؟!
باهاش که حرف میزدم میگف شخصیتت قبلت بدجوری منو شکست و بهم فهموند نباید به ادما دل ببندم و از این حرفا:)
cupcake ...

:)) زندگیی!!!

 

باید صبر کنم تا زندگی کنم😂
cupcake ...

ککخ^^

 

:| آره..ولی می تونی یه نیمچه ای قد مورچه زندگی رو خودت جلو ببری^^

البته.. با درس خوندن😭
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*****

اونیکی😂😂 یادته؟؟ گفتم دوتا از اینا داریم؟؟ 
همونی که گف لپام و موهام و اینا
cupcake ...

^^تا آخر این درس حتی تو دانشگاه هست پس فقط تحمل می طلبه^^و عادت کردن بهش^^نمیشه دور بزنی همه چیز رو :)!!

من برام مهم نیست که درس تو دانشگاه هست یا نه.. من درس میخونم که برم به سمت عشق🤤🤧
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** * **** **** *****

عره خودشه:)
میگف همش با خودش فکر میکنه همه میخوان بکشنش حتی شوورش
cupcake ...

:)))پس امیدوارم درست عشقو انتخاب کنی و پودر شده نبینمت^^!

*)*به بهه آفذینن*^*پس انگیزه هست درونت^^

درست انتخاب کردم و مطمئنم:)
اره💪🏻
Sana pater

✌😁😂😂

🤧چسرده شدم؟
My only love ♥️

پففف

درد کشیده...ولی ع طرف ت نع...خدتو سرزنش نکن

هنوز چتاش هس.. خودش گف..
واسا
م نادونوم دگه ب کسه اعتماد بکنم
 تو ب م یاد ادا وا کسه دوست نبشوم
چند سال پیش نافهمم ب چ پیش م ایکدک مهم هستری
نافهمم خا چ
بله بعد ک تو اونتو هستری
 دگه ک ب هیچ کس اهمیت نمدا
ب هیچ کس محبت نمکه

میفمی؟
cupcake ...

😁😂 جررررر پس موفق میشی چهلوان*^*

😁

امیدوارم🤧💪🏻
Sana pater

👎👎👎👎👎👎👎👎

 

 

😆😍😂

مرسی از حرفای قشنگت😶🤧
My only love ♥️

چ ربطی داره عاخه

تو چیکار کردی مگه

بهت که گفتم قبلا مزخرف بودم😂
اون تو ادامه حرفاش گفته بود واسه همین از ادما میترسم..
قبلشم گفته بود فکر میکنه همه میخوان بکشنش😶
Sana pater

😁😁

باشه منم حرف نمیزنم🙁
Sana pater

😖؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همش ایموجی😶
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** **

***** ************ ***

* ***** *** ****

 

***** ** ***** ***** ** ********

***

باشع.. ولی خو بابت قبلم متاسفم🤧

😂😂😂چشم..

وی پی ان؟
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تموم شده رفته..بیخی

 

*** **

** ***** ****************************

 

* ** ** ***** ** *****

عره


اروم باش.. نگران نشیا😑


خاب فک کردم رفتی مشکل حل کنی🤦
My only love ♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***

***** ******************* *** **** *** **** *************

***** *** * ** **** **************** ********** ***** *** **** ******** *********

 

**** **** ** * *** ** *****

چشمممم.. فردا بت میگم.. حواسم هه


ای جانم:)))
최영 장군 :|

الان من چیگرم خون شد .. ببین چطوری بگم.... مثثثثلللللللللللللللللللللل توعم دقیقا... چجوری حسمو ک این جمله بدجور روم تاثیر گذاشت و منو بازتاب کرد...

😂😂😂اوهه
My only love ♥️

بشه...یادت نره ها

 

😅😅😅😅😅😍😂خجالتم ندههه

چشم


😂😂😂
サバ=] دونسنگ اون یکی سبا

حس میکنم پریدم تو استخر مارشمالو D:

😂😂😂حس قشنگی داره
⚡⛄❄ ادم برفی صورتی با مماخ گوجه ای

اوخی چه گوگولی شده اینجاااا

عاره😂😂🤧
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan