کمی هم اروم بشیم:)

  • ۱۸:۵۳

 

 

  • ۱۲۷
ro ma

اوهوم موسیقی قشنگیه

خ ملایمه :)

عطی عطییییییییییییییییی ><

خوبییییییییی؟

اوهوم:)
خوبم
Chaklet ...mochi

چه زیبا^^....حس کردم تو یه دشت سر سبز دارم راه میرم که نجوای باد و پرنده ها روحمو نوازش میکنهو دستم پزیرای دست مهربان برگ ها و سبزه زار های سبزی که راه میرم  هستش.^^ حس بارون نم نم که....وای بسه حسه خوبی بود^^ ممنونم ازت^^

من اینو هفت صب میگوشم.. خیلی خوبه:)
کاری نکردم
Chaklet ...mochi

:)..

اوهوم

 

ممنون:)

:)
Ana.j .chim

ای ملت بیان بکشین کنار من امدم :|

هعی نفس کشششش :|

من امده ام وای وای 0-0

دست و جیغ و هوراااا :"/

میخوام بزنم تو فاز رادیو جوان (؛ -_-)

بزنم؟..نزنم؟..هممممم 0---0

* فسفر سوزوندن *

امنه چشم تو خواب خرای منه.. :/.. پولم ز دستت اتیش گرفته.. بوی گندت از خونه بیرون نرفته :/ 

* میدونم گند زدم تو اهنگ ولی نمد چی زدم..مرغوب نبوده XD *

نکست موزیک پلیز :||

شلوار صورتی پول منو بردی.. بردی پولمو خونمو نبردی.. :/

خدایی چی زر میزنم؟ :/

 

عررررر..عطییییی.. چطوریییییی؟..

کنیچیواااااا ^-^

 

خوش امدییییی
اشناس ولی نمیدونم اهنگه چه کوفتیه😂😂

سلامممم خوبممم
تو خوبی؟؟؟
Ana.j .chim

مرسییییی بیا بغلمممممم

منم دقیق نمد چیه..تو ناخوداگاه ذهنم ثبت شده 😂😐

 

همیشه خوب باشششش..

منم خوبممممم * بعد از مدت ها XD *

اومدن تو بغلتتتت
😂فمیدی بم بگو


جدی جدی خوبی دیگه؟؟
Ana.j .chim

پیداش کردم 😂

 

بوخودا خوبم 0-0

تو جدی جدی خوبی دیگ؟ (؛ -_-)

اعععع چه فرض😂😂😂😂😂

خاب قبولع
عاره جدی جدی🤤
Ana.j .chim

مخلصیم 😐😎

 

^-^

 

قالب خیلی سافته و من میخوام برا این عکس نامجون با موهای طوسیش بمیرم.. :"

خدانکنه😂 چرا تو اطراف یه امنه نداریم من برم براش بخونم.. عاااا یکی داریم.. اونور شهرمون سوپر زنونه داره😂 برم اینو بخونم زنگ میزنه تیمارستان


خودمم دوسش دارم
نععع برا نامجون نمیر🤧😭
Ana.j .chim

وای 😂😂😂

وا چرا :/

خودش بره تیمارستان :/.. بگو ب افتخار اسمت دارم اهنگ میخونم بی ذوق :/

رابطه ی من و تو همینجا تمومه :/

* زیادی هندیش کردم XD *

 

خب من یه ارمیم.. نمت برا پسرای جیگر بنگتن بمیرم؟ TT

😂😂😂😂خودکشی میکنه یارو


نخیر من نمیذارم😑
Ana.j .chim

بعد تو سر جنازش :

چطور تونستی منو تنها بزاری ژولیت؟..:/

من بدون تو متعلق ب این دنیا نیستم :/

و پرت کردن خود از سخره ://///

* فیلم هندی ب توان 2 *

 

 :[

چ غیرتی..

میرم برا جیمین بمیرم..

اصن میرم برا تهسونگم بمیرم TT

* عضو گروه گست ناین *

😂😂😂اینکارو بکنم قبل اینکه خودمو بندازم یکی دیگه میکشتم


نع😐من نمیذارم تو بمیری😑
Ana.j .chim

کی کییییی؟ 0-0

مگ جرعت دارن ؟ (؛ -_-) 🔨

 

وای ..

هق..

بیا ماچت کنمممممممممممم T^T

نمیگم😂
عاره دارن

😂من ماچ گونه دوست😍
Ana.j .chim

ب من بوگو (؛ -_______-)

 

منم ماچ گونه میکنم دیگ 😐😂

نچ نمیگم(خنده دیوثانه)

پیشونیم داریم🤧
Ana.j .chim

:|||||||

میگی یا با چکش بزنم وبت خورد بشه؟ :| 🔨🔨🔨🔨🔨

 

عهههه راس میگییییااااا

* سردرگم شده XD *

در هر صورت ماچ رو گونه دوس XD

اگه تونستی میگم😂

منممم ولی نه هر کسی😂🤧 عمه بزرگم ببوسه میرم با وایتکس بشورم
Ana.j .chim

:||||||||||||||||||

بات قهر کنم؟ :|||||||

 

وای 😂😂😂😂

وایتکس 😂😂😂😂😂😂😂

منم دوس ندارم از خاله ها عمه ها بوسم کنن :/

نه نه نکنیا


عمه هام که کلا غیر بزرگه تو کار ماچ نیسن
خاله هامم وسطی که کلا هیچی
بزرگه هم احتمالا به عنوان عروس ماچ میکنه😂 که بدم نمیاد ازش
خاله کوچیکمم عاشقشم🤧
Ana.j .chim

پس بم بوگو T^T

 

من میشه عمه هامو بریزم تو کوره ادم پزی هیتلر ..جزغالشون کنم؟ ^-^🔥

عروس؟ (؛ -_______-)

منم یه خاله کوچیک دارمممم عر

نمیگم😂😂

عااا منم میخوام😑 تازه هربار که میگن شبی یکی از عمه هامم دلم میخواد خودمم باهاشون اتیش بزنم😑😑😑😑
اره😂
خاله کوچیکا خیلی عشقن🤧
Ana.j .chim

پس قهرم -.-

 

 وای چقد من 😂😂😂😐

 

عروسسسسسسس؟ (؛ -_________-)

پشمامممممم !!🔨

عههه ایناززز😭


😂توم شبی عمتی؟

خالمه دیگه😂🤧
Ana.j .chim

-.-

نگی قهر میمونم -.-

 

ن خدا نکنهههههههههههه :/

من شبیه هیچکس نیستم تو فامیل.. فقد ترکیبی جمع کردم از این و اون :/

یادم بنداز یه روز عکسمو بدم -.-

 

 

عههه انااا😭😭😭😭

😂😂😂باعشه
منم میدم.. نه واسا منو ندیدی؟
Ana.j .chim

قهرررر -.-

 

باعشههههه..

:/

ببخشید از کجا باید میدیدم؟ (؛ -_-)

انااا😭😭😭😭😭 قهر نباشششش

نمیدونم اخه یادم نی نشونت دادم یا نه😂
Ana.j .chim

میگی کیه یا ن؟ -.-

 

ندادی..هق :"

اینجا میدی یا وات؟ :"

نه😂🤦 اصن شاید نشناسی خو


همینجا😂🤦 
میخوای همین الان پست میکنم
Ana.j .chim

خب تو بگو..چیکا داری من میشناسم یا ن -.-

 

عه..عارهههههههههه

😂😂عه پس نمیگم.. پیدا کردنش راحته انا


خاب الان.. رمزشو دو رقم اول رمز اکانتمو که بهت دادم میذارم😂🤦
Ana.j .chim

قهر فور اور :/

 

0-------0

خدایی فک میکنی من یادمه اون رمزوووو؟

خداییییی؟ 0-0

گریم میگیره ها


😂😂😂😂نمیدونم
Ana.j .chim

منم گریم میگیره اگ نگی -.-

 

 

عاقاااا برف نشست رو زمیییین عرررررر

🙁🙁🙁انا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan