خدایی من چه فکری باید بکنم؟؟

  • ۱۸:۳۴

امروز برای مسابقه استانی فرم فرستادن که پرش کنید..

بازش کردم توی فرم یچیز عجیب دیدم😂😐

خدایی تو فکر این بودم بنویسم ندارم؟😐😐

اینم چیزی که باهاش مواجه شدم😐

  • ۱۰۴
Silver Kadmen

frog اخه؟

کدوم بدبختیه ایشون؟

دوسمه😂 خودشم خیلی ع اسمش راضی بود
ro ma

😂😂😂😂😂😂😂

عجبببب

راستی عطییی مائده وبشو پاخیده از بیانم رفته🙁

واقعا؟؟😐
ro ma

والا ب منم دوک گف ب لوکم جناب ای جی گفته بودن😂😂

دیگ نمیدونم کی ب ای جی گفته بود 😐

ولی فک کنم اینجوریه دیه

داشتیم حرف میزدیم چن رو پیش.. اخرشم نفهمیدم چی شد
ناشناس

چشم خودته؟؟

چشم؟؟ عاااا فراموشش کنننننن
ro ma

با کی؟

راج ب چی؟😐

از چی؟

برا چی؟

وااااااا

من میگم خنگ میزنم شمام هعی ناواضح صبت کنین😐

با ماعده راحب یه قضیه ای که نفهمیدم چی شد
마에데💖 Queen crown💢

عه چه جلب حالا چیکار دارن باهاش؟😐

منظورشون یچی دیگست و من هنوز نفهمیدم😐
ro ma

عاها انگار داشتی با مائده راجع ب ی چی حرف میزدین ک نامعلوم بود

بعد نفهمیدی چی شد اونم یهو رف؟

😂😂نمیدونم فکر کنم همین بود
ناشناس

خودت بودی

نمیگم
ro ma

عاها پ همینه ایشالا 

خدا خیر بده 

هم من راضی هم تو راضی دیگ😂😂

😂😂ایشالا.. ولی هنو نگرانم.. قضیه خ پیچیده بود.. ب منم مربوط بود
Sŧεℓℓą =]

وا :|

:))
Silver Kadmen

دقیقا اون تیکه بنفش تو بکگراند وات چیه؟:/

عا دقت کردی اون اول نبود؟😂
چشم بود اولش.. بعد حواسم نبود پست کردم.. بعد یه ناشناس گفت بهم.. فهمیدم رفتم سانسورش کردم😂
phati ◕‿◕

جررررررررررررر😂

😂😁
Silver Kadmen

عااا بدجنس

 

خودتی😂
Sŧεℓℓą =]

حتما پرش کن :/

بنویس همون گرایشی که تو داری:/

یا به تو چه :/

یا بنویس آیا جنبه ش رو داری بگم ؟ :/

ع مسابقات حذفم میکنن😂😐
Silver Kadmen

من عکسمو سان نمیکنم

خودم نبودم😂
Sŧεℓℓą =]

وقتی می نویسن باید جنبه ش رو هم داشته باشن !!!

منظورش چیز دیگس اخه😂😐
Gloxinia M.R

مگه مسابقه چیه این تو فرمشه؟😂

 

مسابقات ادبی هنری استانمون😂
Sŧεℓℓą =]

میدونم ولی حال میده یه چیز دیگه نوشت :/ D:

😂عابروی بابام بر باد میره
.ک. .ن.

گرایش؟؟چشه؟؟؟

نفهمیدین؟😂
.ک. .ن.

منظورش همون چیز مورد دارست؟

من نمیدونم منظورش چیه😂
ولی من مورد دار گرفتمش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan