😁

  • ۱۸:۴۳

دلم هوای دورهمیای قدیمی کرده:)

  • ۹۲
brave guy :) ‌‌

هوم.. 

یو؟
Fluffy .jm

کی دلش هواشو نکرده؟؟

:)
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

چطوری هیونگ

خوبم دونسنگی تو خوبی
최영 장군 :|

هعی

:)
Silver moon..... .*

کیکش با من:/

تو جمعشون کن

اگه اومدن که خوبه🙁
𝘺𝘶𝘻𝘶𝘳𝘶 ‌‌

یور داتر.. 

اسمت و پروفت عوض شده🙁
خوبی؟؟
Silver moon..... .*

نیان

بعد میان:/

بیخیال

فایتینگگگگگگگگ:)

ها؟؟
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

مرسی هیونگ:) عسل چطوره 

:)جواب من این نی
خوبه حالش
𝘺𝘶𝘻𝘶𝘳𝘶 ‌‌

عاره

نات بد :) 

خوب شی:)
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

خوبم هیونگ

شکر

عاو.. فردا میام پیشت:)😑
Silver moon..... .*

ها؟

عااا....هیچ:/

😐
ro ma

عهههههه

خو بیااااااااااااااایینننن جم شیم بازم دیگ

فردا پس فردام دلتون برا امروز تنگگ میشه هااااااااا

از من گفنننن

پاشیییییییییینن بیایییییییییییننن جماااااااااااااعتتتت

 

+امتحان فیزیکو دادم امروز :///

نمیان زحمت نکش

عااا میگفتی بم
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

باش 

حال چرا پوکر :/

نمیبخشمت:)
ro ma

اواااااااااااااااا

چرااااااا خو بوگو بیان دیگ

 

چی میگفتم دیگ

نه بابا

توعم سر من زیاد اذیت شدی^^

هعچش کردم :/

همشون دلسرد شدن

عههه نه بابا😑😑
ro ma
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عهههههههه

خو بگو برن بذارن ی ذره رو گاز داغ شهXDD

 

نه دیگ واقعا زحمت بود برات

میگم نمرمو سان کن :/

فیزیک شدم **** 

😂🤦

چه زحمتی اخه😑
خوبه که
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan