:) موقت

  • ۱۳:۲۰

میخوام فقط مشکل فاکیتون رو بگین

میخوام توهین ببینما:)

کلیک

  • ۱۱۳
..your angel...Helena... .*

هم میهن#

 

ودف؟توآدمی؟0-0

عره
⛓...Old Bootlace

مشکل فاکیم اینه حوصله خودمو ندارم تو هم بعضی وقتا به طرز عجیبی میری رو مخم

انفالو کن فدا
بهم بگو منم مزاحمت نشم

+گفتم توهین میخوام
V ♰ C111

عطم؟؟باز گو خوری کردن؟؟

نه فقط میخوام ببینم کدوم ترسوهایی هستن که جلوم چیزی نمیگن میرن پشتم میگن..
تازه برگشتن بهم میگن دوستام گفتن
وات د ف.ک😐
عاخه من کلا فقط چند تا دوست دارم:) تو و دوستامم که ازتون مطمئنم:)
Panda🐼

مشکل فاکی باهات ندارم ولی دیگه خیلی وقته نمیشناسمت عطسه عوض شدی یا عوضت کردن ولی خب من همون عطسه چند سال پیشو میخوام نه اینی که ... میترسم ازش از حرف زدن باهاش ازم فاصلع گرفته هی...

من هنوز همونم:)
Panda🐼

کلا بدم میاد ازت از زمانی که دیدمت و خب کاریش نمیشه کرد نه ؟ پس تحملت میکنم

مجبور نیستی تحملم کنی فداتشم

+بقیه رو نمیذارم..
ولی دونسنگی عاشقتم😂😂
ro ma

عههههههه

عغااااااااا

چ خبره ما بی خبرییییییییییییماااا کلااااااا😂

هیچی نی😂😐
ro ma

عی بابااااااا

عطییییییییی دعوا معوا هس صدام کنیاااااااXDD

خودم میام جورش میکنمممم

چشم😂😂
ro ma

عرههههههههه

دعوااااااااااهه

دعواااااااااه هس؟

نه بابا الان هیچی نی😂
وقتی بود فقط لیندا اونی ازم دفاع کرد:)
ro ma

عهههههههه :((

کی دعواه بود؟ :((

من ندیدم کهههههه

ایییییییییییشش :(

ببخشیددد

فداسرت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan