منم یکی از این پستا

  • ۲۲:۰۰

کسی هست؟

😂💪🏻

  • ۱۲۸
V ♰ C111

اریــی من عانـــــــــــــــــــــــــم

وندامممم
لنت خ لوس شدم:)..
FI LTER

سلام*-*

سلام^-^
چطوری؟؟
Chaklet ...mochi

من هستم

✌🏻
V ♰ C111

تو شبیه جین وو شی مکنه گست ناینمی 😂 کیوتو گوگول تپلی لپ لپی [چی زدی نادر :/ ]

عاقا پشمام چ قالبی!

باورت میشه ندیدمش😂😐 فقط تپلشو قبول دارم😂
خودمم میدوستمششش
خیلی دلم میخواد منم با لقب صدات کنم🙁
Chaklet ...mochi

✌🏻

خب من هیچ شناختی ازت ندارم
FI LTER

خوبم تو چطوری:)

خوبم اگه بزارن:)
باز دلم دلش برا قبلا تنگ شده
Chaklet ...mochi

منم^^

 

چی دوست داری بدونی^^؟

بیوگرافی بدی حله😐😂
Chaklet ...mochi

ظاهری؟ ^^

نه اخلاقی
FI LTER

دلت دلش؟

اونا خاطره شدن بیب رفتن دیگه تکرار شدنی نیست:)

کدوم اتفاق خوب دنیارو دیدی که دوباره تکرار شه؟

همش خاطره میشه:)

اره
تکرار نشد.. بهترشو میسازم
어 눔 의 여 응 ㅏ

سلاممم بوتییی:")

خوبی ؟

سلام
بعله تو خوبی؟
V ♰ C111

ایناش بچممم کلیک کلیک کلیک

کلیک تر

ازت کوچیکتره خخ متولد 83 عه عررر

خا من ونداتم دیه توئم عطممم اینا لقبامون XD

این خ خوشگلع😂😂😍
دروغ؟؟😐 
ها ا راس میگی
V ♰ C111

عره عین توعه XD

ها ب جان نادر...خیلی بیبی عه :(( میترسم وسط اجراها بره لا دستو پا له شه خخ :/

نه بابا😂 این خیلی خوردنیه
😂😂وای راس میگی
V ♰ C111
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** **** *** *** ** *** **

***** ******** ********** ****** *** ****** ** **** **** *** **** **** *** ***** :/

چرا واقعا همچین فکری میکنی اخه😂😐
نه بابا..
V ♰ C111

چون دارم دیوونه میشم :(

میبینم😭
V ♰ C111
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** *** ***** *** ***

***** ****** ** ***** ***** ***** * *** ** ****** * *** ** **** ***

*** *** ** *** **** *** ***** ******** *** **** ** **** ***** *** * *** ******

*** ** *** ***** ** ****** *** ***

*** ** ****

منم.. خیلی خوب بود قبلا😭
اره😂😂😂واییی از اول بهت اعتماد داشتم
موافقم خیلی رو مخمه😐😐
نیس؟؟😞
V ♰ C111

هعیم بیخی خخ

🙁
وندا ببین همه فک میکنن من توعم ودف
ژنرال چوی یونگ

وندا الد بوتلیسه ؟

الد بوتلیس منم😐😐😐😐😐😐😐
V ♰ C111

چرا دقیقن :/؟

جم کنین بابا کونیا

وندا الان اینجاس😂😐
ژنرال چوی یونگ

وندا همان الد بوتلیس است یا خیر؟

😐خیر
V ♰ C111

#مرتیکه یونگ

دقیقا چرا منو با عطیه اشتب میگیرین؟!اخلاقامون عین همه یا چی؟!

😂😂فدا حرف زدنتم
ولی هیچیمون مثه هم نی😐
V ♰ C111

بخدا ک عصاب نمیذارن واس من! دوما وندا ن و نادر! از کی تاحالا ملت انقد گرم گرفتن با من!؟ اخلاق گوهمو باید حتمن رو کنم؟! :/

اونی ک دفه پیش میگف من توـم کی بود نفمیدی؟ :/

😂😂والا همینو بگو
اخلاقتم گه نی😐
نه ناشناس بود دیگ نیومد
ژنرال چوی یونگ

مرتیکه وندا :|

 

فک کردم یه نفرید اخه پست رو عطی گذاشت 

تو ج کامنت اولو دادی :|

مرتیکه نگو‌بش😑

کجا وندا جواب داد😐
ژنرال چوی یونگ

اریــی من عانـــــــــــــــــــــــــم

وندامممم

لنت خ لوس شدم:)..


 

:|

😐😐 من برا وندا میم گذاشتم😐
اون کامنتو نادر(وندا) دادع
V ♰ C111

#دایی یونگ

من اینجا ادمین نیستم ک! وب ناموسن مال من بود جاست!فقد تو همون بودم + گست ناین!

دیوونه شدم😐😂
ژنرال چوی یونگ

اوهوم باشه 

 

نادر بهم بگو ژنرال :|

😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan