بووووم

  • ۱۲:۲۴

ترکید اینجا اصن:)

نظر مثبتتون چیه🤤

فقط.. انتر دیوث بک گراندش مشخص نی اگه بدونین بک گراندش چجوری منو به گا داد.. خیلی وقت برد.. صفر تا صدش کار خودمع:/

هیچی دیگه بسه از خودم تعریف کردن.. خلاصه که دوران حکومت بد بوتلیس به پایان رسید:)

ع الان باز میشم همون پیرمرد غرغرو😐

  • ۱۱۳
Dark _Queen👑(판테온 A. )

واییییی هدرت چ قشنگههههه

با عرض پوزش
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

سلام آجی عطی، خخخخخ قالبت چ قشنگههههههه 

سلام
واقعا؟؟ خودم دوسش دارم😍
your devil angel...Helena★ ...

حالا تو کی ای؟؟:|

من بوتلیسم ننه😐
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

آره خیلی قشنگ شده قالبت😁

تنکس🤤
sana pater

جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر زیادی کیوتعععععع جرررررررر

چ عجب:)
your devil angel...Helena★ ...

این سرآغاز اضافیه خو برش دار......

کونشو ندارم😐
ro ma

سلام عطی عطی^^

توم ک دیگ حتماااااااااا میدونی چقد دوست دارممم^^

خیلییییییییییی از ته دلم دوست دارم^^

فعلا اگ باشم من نیستم :||

فعلا برم کار دارم ://

 

پ.ن: فاز ابراز علاقه برم داشته....

سلام
منم
الان چیشد؟
ژنرال چوی یونگ

جررررررر عالیییییی

مرسی
..Nika ..

به سلامتی:/

:)
V ♰ C111

عرر

وندامممم
sana pater

جررررررررررررررر چیطوریی؟؟

خوبم
تو خوبی؟؟ قرار بود سر بزنی😑
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

سبززز *----*

هیونگ خو شیشه ای کن این سفیدارو ک پیدا شه

عره
عااا راس میگی دونسنگ😂🤦
sana pater

جرررررررررررررررررر عررههههه وبت و پیداییدم جررررررررررررررررر بک خیلییی باحالهههه

عاو😂😐
عررر با کامی؟😍🤤
کلش کار خودمه بزنم به تخته خودمو کشتم این شد😭
ژنرال چوی یونگ

خوبه ک خودت هم تغییر کردی 

مگه چی بودم؟؟
sana pater

جررررررررررررر ارررررهههههه محکممم بزن ب تخته جررر خیلییی حرفه ای شدع جررررررررررررر شسیزبلادتئنوم.ک گریهههههههههههههه ب عارت بگو کارششش دارمممم گریهههههههههه

عررر🤤😂
گریه نکن عه
عارتم بش نگو
دونسنگ
sana pater

جرررررررررررررررررر حال میده بنویسم عارت حرصی شه جررر عررر ممناااااااااان

اذیت نکن داداشمو🙁
HαяƖєу Qυιηη

باکس هاتو سفید شفاف کنی حله 👌

اونییی فلا بیرونم حلش میکنم رسیدم خونه:)
خوبی؟؟
sana pater

جررررررررررررر اوااااا عموم هم هستی کهه جررررررررررررر

دروغ؟؟😐
من عمو بزرگتما
HαяƖєу Qυιηη

برا گوشی نمد چرا اینجوریع :/

فیکس هم میکنی بک رو بازم ع اون پایین تکون میخورع :/

مراقب خودت باش ستارع =)

بخوبیت ^^

اره خیلی داغونه😑
حس خوبی به این حرفت ندارم اونی..
نگو که میخوای بری؟؟؟؟
sana pater

جرررررررررررررررررررر عارت بابامهه

دونسنگم کی بابات شد:/
ro ma

هیچی نشد من اومدم گفتم دوست دارم ://

خوشحالم عطی عطی^^

عجیبه اخع🙁
HαяƖєу Qυιηη

همع جارو بستم =)

نمد.. 

اونی..
نرو دیگه
مگه نگفتی مثه خواهر واقعیتم اخه؟
جلو ملت داره اشکم در میاد
sana pater

جررررررررررررررر با اصرار های فراوان من برا بچه 4 عم

بچه چهارم باید کوچیکتر باشه
ro ma

عهههه

چیش عجیبه :((

من همرو دوس دارم خو... :((

نمیدونم
ro ma

باش باش^^

عب نداره....

دیگ چ خبرا عطی عطی؟

هیچی همه چی اوکی
sana pater

جررررررررررررررررر اوااا حالا من کوچیکترم مثلا جرررررررررررررر

😂😐کوچیکتر نمیتونه حرف بزنه
ro ma

عهههههه

خو پ خدا رو شکررررر

اوکی اوکی جوکی..0------0

ینی چی جدا؟

نه بابا همه چی خوبه روال
ro ma

هن؟

مگ من گفتم اوکی نی؟

عاها عاها...

خخخخخخ... ب خاطر دیوونگیم میگی اونو... خخخخخ

ن فهمیدم فهمیدم....

هعیییییییی دیگ چی 

امتحانا چ خبر؟

😂😂ن بابا
هیچی همشو مثه ادم میدم😐😂
sana pater

جرررررررررررررررررررررررررر بماند حالا ثناپاتر مقدس میتوناد جررررررررررر 

#اعتماد ب ناکجا اباااد

قرار بود برا بچم بردارم بچه چهارمو😭
sana pater

جرررررررررررررررررررررر چی؟

قرار بود زن بچم بشه😂😭😭
sana pater

جررررررررررررررررر من مغزم سوختتت جرررررررر نسبتای خانوادگی چیرا انقد سختههه جررررررررر چیرا من انقد نگمم جرررررررررر

نگووو منم نمیدونم فقط خودمو اطرافیامو میشناسم😂
HαяƖєу Qυιηη

فعلا حوصله بیان چسناله ارو نعرم ستارع :/

برا همین.. 

من یکاری میکنم دیگه کسی چسناله نکنه هر کیم بکنه از اینجا بلاک میشه😭
ولی تو بمون
sana pater

جررررررررررررررر من همونم نمیدونممممم جرررررررررررر کلا ظاهراxnfpها در این زمینه شلغم تشریف دارن جررررررررررر

😂😐خوبع زود فراموش کنی که
ro ma

عهههههه خوش ب حالت :((

من نمیدونم چرا امتحانامو مث خر میدم :((

ههیییییییییی

بیا کمکت کنم اخه😂
Chaklet ...mochi

سلووممممم#0#

 

چه خوشمله اینجااااا

⁦(づ ̄ ³ ̄)づ⁩

موووویییی موییییی*3*

 

اوع اوع0-0  کییی بیدی-.0؟؟؟

بوتلیسم😐
sana pater

جرررررررررررررر الزایمر میگیریم ب خادااا جررررررررر

بعضی وقتا خوبه😭
ro ma

مال فردا ریاضیه :((

اوکیش میکنی؟...0-----0

نه باو... شوخیدمه...

معلمای مام عقده ای....

عادمو میندازن تو... استغفرالله...

اصن دهن عادمو وا میکننااا

بیا خو من ریاضیم خوبع😂
sana pater

جرررررررررررررررر عرره خب...جررررررررررر

عوض نشدیا😍
HαяƖєу Qυιηη

بیخی ستارع اینا آدم بشو نیسن..

مث روح میگردم

😭وب من پاکه اونی
اینجا بیا
Chaklet ...mochi

@0@آآآآآآآآآآآآم...

 

>0<

 

>~<

 

0~0یادم نیمیاد

چن شب پیش اینجا بودی
마에데 😎(💖Hot angel)

عطی سیلام

قالبک خیلی عالی شیدههههه

سلام
مرسییی
HαяƖєу Qυιηη

میدونم.. ستارع وب تو خام شع الان فقط =)

بقیع موندن /:

عررر اونی😭 خ دوست دارممم
sana pater

جرررررررررررررررر عایم نور چنج جررررررررررررررررررررررررر چ کیوتی جرررر

نایص😍
کجام کیوته از نظر همه خ مغرورم😐
Chaklet ...mochi

😐 😐 .....من....اینجا 😐 ..!

 

=/ خاک تو سرم چرا یلذم نمیلذ@~@!!!!?

بزن نظرات در این سایت
sana pater

جررررررررررررررررررررر فاخ د تااااو جررررررررررررررر نهه گاهی ک لجت میگیره عرررره جررر ولی نه جررر ب حرفاشون گوش نکن

😂همه ریدن بم
ro ma

عطی عطی تعارف بگیر نگیر داره هااااا

من میگیرم همیشه :||

فردا عکسشو لینک میکنم برات....

انتاظارامم کم نیستااا.....

 

+ی نوع پرویی جدید اومده بازار..پیشنهاد میدم امتحانش کنین.. من خودم خریدم0--0

بد نبود.. فعلا ک راضیم :|||

😂😂نه بیا همشو جواب میدم فقط هشت و نیم تا نه و نیم امتحان دارم
sana pater

جرررررررررررررررررررر همه گوه نوش جان کردن

عاره منم ریدم😂
Chaklet ...mochi

رو چی بزن؟؟:|

 

ولی جدی کی=0/؟؟؟ یادم نییی:(

بزن رو اسم وبم تو پنلت بعد میاد نظرات در لین سایت
ro ma

عاها عاره خوبه خدا رو شکر...

مال ما ساعت یازده تا خلاصه ی ساعت وخ داره دیگ...

پس خدا رو شکر ریاضیمم حل شد....

فیزیکو ب کی بدم....؟؟ ://

😂😂حلع من ریاضی دوست
فیزیکو یادم نی😂😐
sana pater

جررررررررررررررر چیرا ریدی؟؟؟جررر البت...خب..بماند..گاهی واقعاااا عصبی میشی...خشک خشک میکنی:|جرررررررررررر

چونکه زر میزدن
اخ بابت اونرو ببخشید
sana pater

جرررررررررررررررر شاید خب واقعی بود..همونطور ک شاید واقعن نبود...جررررررررر

جرررررررررررر ن بابا جرررررررررررررر قربانت جررر

ها؟؟
فدا
ro ma

عاره حله....

منم ریاضی عاشق :((

ولی نبوداهه بلد :((

چیکا کنم باید؟ :((

من از خارجاهه... مثلناهه.....

عاره باو میدونم نمیشه ک همشم تو بگی... :///

باید ب یکی دیگ بدم اونو... :|||

😂😂اگه دهمه شاید یادم باشه
یادم نی چندم بودی
ژنرال چوی یونگ

دارک بودی 

روشن شدی 

عاو
ro ma

عطیییییییییی... گفتما تعارف بگیر نگیر داره...

الان هی بهانه پیدا کن قصر در بریXDD

دهمم.....خخخخخخخخخ

نههه منظورم فیزیک بود😂😂
حله بابا فقط یخورده تو الگو ها میمونم بقیش اوکیه
یه نفر

واو:/

عین ادم بیا
ژنرال چوی یونگ

اره

خوبه
Gloxinia M.R

واقعا بوووومممم داره انگار جعبه شادی پوکیده اینجا فضا روشن شده🎆😹

قالبش قشنگ و شیک👌👍

مرسیی خوشگل دیدی
ro ma

عاها برا فیزیک دهمو بلدی پ...

خو خدا رو شکر فیزیکمم حل شد....

شیمیرم میدم دخی خالم...

خدا رو شکر...

اگ خدا بخواد بقیه امتحانام دیگ ب خیر میگذرنXDD

راستی مگ فیزیک الگو داره؟

عاره😂💪🏻
الگو؟؟
منظورم ریاضی بود
یه نفر

عین ادم اومدم دیه:/

الان ادمی؟
یه نفر

ن پ حیوونم:/

با اکانت بیا
یه نفر

اکانت ندرم:|

پ کی؟
یه نفر

سیکرت:|

خب😑
میدونسی دعا میکنم کسی باشی که خوب میشناسمش
یه نفر

خو سیکرت نیسم درواقع:|

از یکی بپرس:|

پانی:|

فافا:|

هه ری:|

نیک:|

ریتا:|

رام:|

پری:|

پریا:|

لوک:|

الی:|

فاطی:|

ددیسا:|

روما:|

باران:|

نوشمک:|

حسین:|

سپهر:|

یوکی:|

ترسا:|

کویین هالزی:|

سبا:|

و و و:|

برو از یکیشون بپرس:|

خیلی عجیبه که تا انلاین میشم میای..
یه نفر

من همیشه انلاینم:|بغیر از وقتایی که خیلی قضیه مهمی باشه اونوق افلاینم:|

بعد اونوقت تو وب من؟
غلام لوک(ج ح)@-@

نه:|

من تو گفتینو اومام پلاسم:|

خ عجیبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan