همه برام شاخ شدن

  • ۲۱:۴۲

اولن کوچولو و گوه خور جدتونه

فکر نکنید من همچنان میشینم و هیچی نمیگم

مراقب باشین چی از اون دهن گشادتون در میاد

  • ۱۵۸
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

کدوم کص کش جنده ای به آجی من کصشر گفته؟ مادر جنده ها

داداش اروم باش شاید طرف خواهرت شد
...AYAN... jk

یکی منم ازت هیچ ترسی ندارم اوکی

خودت امدی وبم زرزر میکنی بعد حرف دهنتم نمی فهمی کوچولو

ببین کی بهم کوچولو😂😂😂😂😂
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

فاک😐😐😐

الان وسط دعوای آجیام چ شتی بخورم من؟😐

من عین ادم باهاش حرف میزنم:)
اونه که منو کوچولو میبینه
منم ادمی نیستم که همیشه ساکت بمونم
دست این اجیتو بگیر برو ای جی:)
ro ma

اوا0-------0

یا ابرفرض :||||||

چیزی شده؟؟؟

از اون بپرس
...AYAN... jk

بخند شاید از سوختگیت کم شه کک یاه یاه

ببین تو حتی نمیتونی یخورده رو من تاثیر بزاری.. ولی میتونم بخاطر تلف شدن وقتم یه گوهایی بخورم هوم؟
...AYAN... jk

اولا من اصلا وب تو نیومد کوچولو

بعد خودت امدی وبم واسه من شاخ بازی درمیادری درحالی که عددی نیستی اوکی بچه جون

 

اون بچه جون رو ع دهنت بنداز تا چالت نکردم لیتل بچ
و اینکه من نبودم اول توهین کردم
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

یه دقه فرصت بدید من ختم به خیرش میکنم

 

#آجی آیان، بیا خصوصی

خوشحال میشم اینکارو بکنی وگرنه نمیتونم ساکت بمونم
...AYAN... jk

اگه نزاشته پس این پست چی میگه بچه جون کک

اهوم کی چی یاه یاه

 

میخوام بهت بفهمونم با دم شیر بازی نکنی
ro ma

عهههههه :((

این ک آیانیمه.....

بوتی باش کاری نداشته باش دیگ خب؟؟... :(((

عهههههه آیان توم ولش کن دیگ :((

همدیگرو اذیت نکنین

من چیزی بهش نگفتم روما
اون داره گهمو میخورع
...AYAN... jk

نه بابا بیا چال کن بچه جون

من کی به تو توهین کردم

من اصلا نمیدونم اسمت چیه بعد بیام بهت توهین کنم کک

کور نبودم
ro ma

اوهوم^^

میدونم هیچکدوم قصدی نداشتین...

فقط سو تفاهم شده دیگ :(((

سو تفاهمو ک جدی نمیگیرن^^

جدی نگیرین...

خب الان همدیگرو بغل کنین الان^^

منم بدتر ع شما ک روانیمXDDD

ههیییییییییی...

حلش کنین باو... این چیزا چیزی نیستن ک بخوان اعصابتونو خورد کنن....

:)من مشکلی با کسی ندارم
...AYAN... jk

تو خودت داری گوه خودتو میخوری اوکی یاه یاه

قشنگ معلومه بچه ای
Chaklet ...mochi

آقایه لحظه اینجا جو بد جور خفس0-0!!!

 

چی شده00(؟؟

نمیدونم
ro ma

آیان جونم عزیز دلم ب پر و بالش نپیچ عزیز دلم عاخه^^

جان من عاشتی کنین الان.....

مگه دوست بودیم؟ من نمیشناسمش داره .. لا اله الا الله
Chaklet ...mochi

00(  سر چییییی؟؟؟

نظرت چیه یه سر بری وبی که ناشناس اومده بود به یکی گفته بود دروغگو:)
کلی فحشش دادی:)
ro ma

عاره دوس بودین^^

از طریق من دوس بودین خو.....

من خاله آیانیمم^^

توعم ک دوست گل منگلی منی....^^

هیچی دیگ....

پ عاشنایین....

بخل کنین همو خو *-----*

:)من خواهر نداشتمو هم بغل نمیکنم
...AYAN... jk

معلومه کی بچه اس کک یاه یاه

:)خب
ro ma

اعععععع :(((

بوتی عسلیرم بغل نمیکنی؟؟؟XDD

نکنین دیگ.... :((

ایش دلم گرفتاااا.....

آیانیم....

عاخه عزیز من چرا همچین میکنی عاخه......

بوتی توم ببخشش دیگ.... :((

ولش برام مهم نیست گه خوری ملت
Chaklet ...mochi

من فش دادم:(

 

هه ممنون

...

 

تو هم قاضی

نه نه..اینو نگفتم
بیا خصوصی
ro ma

عههه راسدی من چرا میگم بوتی؟؟....

خخخخخخخ

عطی عطیی ک تو ^^

بوتی یعنی کونی میدونستی؟😐
عاره
ro ma

عطی عطی :(((

نگو همچین.....

دختر خوبیه خو :((

نمیدونم چی شده الان...

ولی میدونم درست میشه^^

به اون نیومده تو کار ما دخالت کنه
توهین کنن انتقام میگیرم
هیچکس حق کوچیک کردنمو نداره
Chaklet ...mochi

...

خصوصی
ro ma

عهههه0----0

واقن؟؟...

نمیدونستم ک...خخخخخخخخ

ولی من ک بت میگم عطی عطی....

خوبه
ro ma

من ع طرف آیان ازت معذرت میخوام :(((

ب حساب همون رگه مشترکمون بذار دیگXDD

پ.ن: رگه دیوونگی....

نمیخوام:)
گفتم که از معذرت بدم میاد
فقط دیگه کسی سمتم نیاد
ro ma

عطییییییی :((

عطی عطی....

هققق

عطی منم نیام سمتت؟؟...

شما ها چرا اینجوری میکنین عاخه... :((

تو بیا
ro ma

خو من ک سمت همم :||

الان کلا وسطم...

نه اسم دیگمم میشه نخودی....

خخخخخخخخ

خوبی الان؟؟....^^

خوبع
خوبم
Chaklet ...mochi

من هیچی نگفتم0-0 ناشناس هم ندارم تو اون وب:/ چرا الکی حرف در میاری برام:(؟

عزیزم:)
ro ma

اوهوم^^

خوبه و خوبم...

جواب هایی کوتاه زیبا و مختصر.....

 

میگم در ضمن موچی جان ناراحت نشو....

حتما بازم سوتفاهمه...^^ حل میشه ایشالا

هعی امروز روز خوبی باید میشد
ro ma

روز خوبیم هس عطی عطی^^

نگران نباش... حل میشن همشون^^

با محصولات شرکت نمیدونم ی شاد باشید و شاد زندگی کنید....

ته این روانیامااااا.....خخخخخخخخ

معلومه:)
Chaklet ...mochi

..لطفا الکی بهم حرف نزن باشه؟

 

یه بار تو یه وب ناشناس دادم ...بی جنبه بازیا برام ثابت شده...ترسی هم ندارم که بخوام شناس بدم...ناشناس  هم هر گز نمی دم که حرف دربیارن ملت پشتم:)

عزیزم من ناشناس بودم😂🤦
من گفتم تو به یه ناشناس یسری حرف زدی🤦
ro ma

این "معلومه" ینی معلومه ته روانیام؟؟

بسیااااااااااررر از سوی شرکت نمیدونم چی ازتون تشکر میشه ک ما رو تایید کردینXDD

ب شما جایزه ای متفاوت تعلق خواهد گرفت....

ب شرطی ک شماره تیمارستان را بیابیدXDD

هعییییییی

هوووووففف

عجبا...

خالی شدیم ی ذره...

انرژیا خالی شن.....

هوووووووووووففف

عافرین دوباره...

هووووووووووووووففففف

ودف خوبی؟؟
شرمنده روما دیگه نمیتونم گوشی دست بگیرم:) فردا حرف میزنیم
Chaklet ...mochi

:"|

 

آهان

 

:/

 

=-= پشمکام

بالاخره فهمیدی خداروشکر:)
Chaklet ...mochi

=0/ اصلا یادم نی:/ خیلییی تاره تو ذهنم^^

:))
ro ma

عره باو من خوبمههه....^^

چرا؟؟ مگ بد ب نظر میام؟؟ :((

عب نداره باو^^

باش باش....

فردا میام حتمااااا^^

نه:)
V ♰ C111

عطم

وندام:)
میبینی وقتی نیسیتی چی میشه؟
elena Vd

هییی ی سوال ازت دارم

کدوم بی عقلی  بهت گفته حق فحش و یا بقول خودت توهینو داری؟

اهل نصیحت نیستم ولی یکم شخصیت داشتن بد نیی!😏

منتظر بودم یکی بیاد این حرفو بزنه:) ولی من جواب توهین دادم
کسی نمیتونه برام حق تعین کنه من هر گهی بخوام میخورم
어 눔 의 여 응 ㅏ

ناموسا 

 بحث بینه بوتییی دوستم و پسرمم آیانه !

😱😱😱😱

توجه نکن
V ♰ C111

عطم...عسل تل نداره؟

فک کنم داره درست نمیدونم🙁
فقط من این وسط نباید داشته باشم😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan