دهم دی..

  • ۱۷:۰۷

دیگه این روز به کلیه هامم نی ولی پارسال تو همچین روزی میخواستم جمع کنم برم...

خداروشکر خیلیا جلومو گرفتن:)

میدونین زندگیمون کم کم انقدر با روزای قشنگ دیگه پر میشه که دیگه کی اهمیت میده دو سال پیش تو همچین روزی چه اتفاقی افتاده..

الانم خوشحالم که امروز سالگرد شناخت رفیقای دوستداشتنیمه

میبینین؟ همین الان اون خاطره بد با خاطره خوب پر شد..

 

من از هیچی خسته نیستم غیر زرای مفت بعضیا.. دیگم ازم نپرسین😐

حس میکنم امروز یه روز دیگه ای هم هه😑یادم نی

  • ۱۵۱
HαяƖєу Qυιηη

مخلصتم رفیق 😎👌🍷

نوکریم😸✌🏻
마에데 💖

لای لای نی نای نای

ها؟

ملت امرو تولدتون نی؟؟😑
●~●saba :)

چ ژذاب گونه

 

من امروز روز گشنگیمه

هر چی میخورم سیر نمیشم:/

دلم خواست😐 منم میخوام عین گاو بلمبونم
마에데 💖

تولد تهیونگه

دیروز بود یادم بود اونو🙁
ولی امروز مطمئنم یه خبری هست
●~●saba :)

خو بلمبان:)

 

 

من انقدر خوردم که ولی بازم گشنمههههههههههه

نمیتونم معدم زود پر میشه
و نمیدونم به چه دلیل فاکی تپلم

چرا من از این هنرا ندارم
마에데 💖

نمد چیخبره مربوط به منکه نبید

هر خبری هس خودش بیاد بهم بگه چ خبره😐
마에데 💖

جعرررررررررررر

استوری واتساپ بزارم؟ای خدااا چ خبرع
FI LTER

هوم =)

بد باهات حرف زدم تو این روز ببشید:)
●~●saba :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** ** ** ***** *** *** ** ****** ******* ** *** ***** *****

********* ** ******

** ****** ** ** ****** **** **** *** ****  ***

 

 

***** *** ****

**** ***** ** ***** **** *** ** * ** ***** ** ** * ** *** ***** ***** *** ******

با عرض پوزش:)
마에데 💖

خخخ بذار 

چیخبر

هیچی امتحان پشت امتحان
FI LTER

با من؟

هوم
FI LTER

کی؟ منکه چیزی ندیدم؟

پارسال.‌. وب ارامش
FI LTER

خخخ یادم نیسسسسسسسسسسس اصلا

چیز بدی گفتی؟

*-* 

نمیدونم😂
your devil angel...Helena★ ...

عجب:/

مشکلی هه؟
FI LTER

هوم خلاصه نمیخواد معذرت بخوای گوگولی*-*

باش:)
FI LTER

یه وری بخواب جا شه 

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاا

 

 

خخخخ ببخشید میدونم بی مزم خخخخخ

😂😂اینو نشنیده بودم
FI LTER

اع چه خوب خخخ

😂😁
Gloxinia M.R

عجب روزی :}

 اگه خاطره بدا رو ول کنیم شاید بعضیا یادشو نره ولی چیزای بهتری جاشو برامون میگیره🎆

 

 

اره موافقم:)
Jungkook021

تو بوتلیس گوه خوری؟؟؟ 

 

 

گفتی اگه کسی عرضه داره بیاد زر بزنه ولی من اومدم جرت بدم😐🖕💔

 

 

تایید نکردن نظرم ترسو بودنتو نشون میده😂💔🖕

منتظرت بودم بیب
اولن ادبو رعایت کن تارا
و زر بعد هیچکس نمیتونه منو جر بده
من ترسو بودم نمیومدم ادرس وبمو بدم کاش یخورده فکر میکردی
Jungkook021

کی گفته اسم من تاراس؟؟؟ 

تو ددی هسی؟؟ خودم فهمیدم

اون حرفا چی بود به پریسای من گفتی 😐💔💔💔💔💔😑😑😑😑😑

 

اره اونم عمم بود گفت با افتخار ناشناسم🤨🤨😕😒😒😒😂💔

من خیلی وقته میشناسمت
ددی؟؟ ذوو نه ددی خ خوبه.. من عطسم
لیاقتش بود عزیزم

اره اونم من بودم
Jungkook021

کی گفته من بیبی توعم😐💔

من نگفتم بیبیمی😂😂😂 تیکه کلامه شرمنده
Jungkook021

چرا من نمیشناسمت 

بگو کی هستی😑😑😑😐💔

 

 

عااا منم سرفه ام😐💔

 

نبود تو چی میدونی از اتفاقاتی که افتاده😑😑😐😐💔💔

 

 

دلیل تو بگووو نذار کار به هک و اینا برسع

چونکه ولش:)

من عطسم حرف دهنتو بفهما

میدونم

عزیز من خودم میتونم نفوذ کنم فداتشم:)
اطلاعاتشم موجوده منو تهدید نکن
Jungkook021

گوه تو هر چی تیکه کلامه😑😐💔

:)
Jungkook021

بگو کی هستی سعی نکن روی مخم بری

 

 

 

چی گفتم مگه منم خودمو معرفی کردم😐💔

 

 

میدونی پس چرا اینجوری میکنی؟؟ نکنه تو با اون ددی تون هستی اره😏💔انتظار داشتم

 

 

نفوذ کن منم هکت میکنم کاری میکنم وبت و گوشیت به فاک بره😐💔

عطسم عزیز من نمیشناسی منو من از دور میشناسمت

نه من طرف کسی نیستم فقط حقیقتو گفتم پریسا گندش کرد.. بهتره به ددی هم الکی تهمت نزنی نمیخوام بخاطر من براش دردسر بشه خودش گرفتاری داره

😂😂عزیز نفوذ همون هکه فداتشم
من خودم اینکارم منو تهدید نکن باشه؟
Jungkook021

حقیقت؟؟؟؟ تهمت بود 

بهتره بری از پری معذرت بخای

 

 

نباشه😐😐💔💔💔

تارا گوش کن تهمت نبود.. من فقط چیزیو گفتم که ازش مطمئنم
Jungkook021

راستشو بگو کی هستی توی این وب ها فقط ددی تون اسم منو میدونه

 

 

 

مطمعن؟؟؟ از چی مطمعنی؟؟؟ هااااا؟؟؟ 

 

 

 

دارم سعی میکنم خوب باهات رفتار کنم پس بهتره گوش بدی برو و از پریسا معذرت بخاه 

ببخشید تو گورم اشتب شد

من دارم خوب حرف میزنم:)
من فقط راست گفتم
Jungkook021

اسم منو از کجا میدونی؟؟؟ 

من 100 درصد مطمعنم به کسی نگفتم تو از کجا خبر داری هاااااا؟؟؟؟ 😐💔

 

 

نخیر اون حرفایی که تو زدی به هیچ عنوان راست نبود😐💔

یجایی شنیدم اه


راست بود میتونم ثابتش کنم
Jungkook021

از کی شنیدی؟؟؟؟ 😐💔

 

 

 

 

 

ثابت کن 😐💔اگه دروغ بگی باید بری از پریسا معذرت‌خواهی کنی 😐💔اوکی؟؟؟ 

از ننم گیر نده


اوکی:/ الان سرم داره میترکه فردا بیا
شب بخیر
Jungkook021

گیر ندم؟؟؟ بگو اسممو از کجا میدونی

 

 

 

 

من فردا نمیام وبت امشبم فقط اومدم فحشت بدم منتها اعصاب نداشتم ندادم😐💔

به سلامت😐💔

از هر جا


فحشو همه میدن بهم تو هم بده:)
Jungkook021

ببین عطسه خانوم مخای ثابت کنی کن ولی اگه من باورم نشه باید هر چی گفتم انجام بدی و....... قراره شخصیت خودتو نشون بدی اگه گوش ندی همه میفهمن چه ادمی هستی

ببین هیچکس نمیتونه برام تعین تکلیف کنه
Jungkook021

اوکی پس نزار برم چیزایی که ازت میدونمو بگم مطمعنن دوس نداری سرفه جون😏🖕💔

 

 

 

میکنم باید گوش بدی 🖕💔😏

بگو عزیزم بگو من ترسی از چیزی ندارم کسیم چیز خاصی ازم نمیدونه
Jungkook021
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اره اگه **** ****** و فاکتور بگیریم چیزه خاصی نمدونم اوووه البته چیزای دیگه هس منتها حال ندارم به تووو بگم میرم به بقیه مگم😊💔🖕

ببین هرزه اون کصکشیه که زیر همست پس حرف دهنتو بفهم تا برات بد نشده
Jungkook021

اووووه سان کردی؟؟ تو که نمی ترسیدی😂😂😂😂😜😜😜💔🖕

 

 

 

 

فعلا تو زیر بقیه ای یا گوه مخوری یا هم دیکشونو😜😂🖕💔

 

 

مثلا بد بشه چون مشه

زود باش هر چه مخای بکنی کن بیب کوچیکتر از این حرفایی که ازت بترسم 😂💔🖕

حواست به گوهایی که میخوری باشه 
دلدرد نگیری:)
Jungkook021

من که تو رو نمیخورم😏💔🖕😂

 

عااا خودت گوهی که فهمیدی گوه میخورم من خودم نفهمیدم🖕😂💔

صحیح حوصله بحث ندارم
Jungkook021

عااا اره بهتره بترسی و بگی حوصله ندارم😂💔

تو چیزی نداری که من بخوام ازت بترس
فقط میخوام روتو نشونم بدی:) بعد خودت برو از اول حرفایی که زدی رو بخون
حرف بعدم اینکه اونی که باید بترسه من نیستم..
Jungkook021

اره هنو واسه ترسیدن زوده نظرت چیه بازی رو شروع کنیم 🤔

 

روی من همینه تغییر هم ممکنه خودتو خسته نکن بیچ😂💔🖕

 

اوووووه نکنه من باید بترسم ازت😂💔🖕

در ضمن به اطلاعتون برسونم اسم واقعی م تارا نیس بیچ کسی که بت گفته اشتب به اطلاعت رسونده😂💔🖕

دنبال شری؟
کاری نکن به گات بدم
Jungkook021

نوچ اومدم بیبی بی ادبی مث تو رو ادب کنم🖕😐💔😂

 

 

تو😒😒😒😒

عاااا منظورت اینه خودت به گا بری😂💔🖕عالیه 😂💔

این حرفاتو میذارم پای ندونستنت
Jungkook021

همه چیو میدونم لازم نیست تو ملاحظه کنی 😌💔🖕

 

 

 

 

قرار بود ثابت کنی زود باش😐🖕🖕💔

اون انگشتتو بکن تو خودت خسته شد دو روزه بالاس
دلیل نمیبینم بهت ثابت کنم خودت باس دقت کنی:)
Jungkook021

نوچ قرار بره توی تو بیچ🖕😐💔

 

 

اووووه دیدی هیچ مدرکی نداری اثبات کنی 😂😂😂💔من دقت کردم و فهمیدم پریسام بی گناهه و احمقایی مث تو دارن به خاطرش میسوزن تا ته😂😂🖕💔

 

 

 

بهتره بری عذر خاهی کنی وگرنه اوضاع بدتر میشه بیچ😂🖕💔

الان گریه کنم؟
ببین من کازی ندارم فقط بش گفتم خیلیا بخاطر دروغ دارن از بیان میرن:)
و بهتره دروغ نگه
من کار بدی نکردم
Jungkook021

اوووم الان نه بزار بعدا که بدتر شد برات اشک کم نیاری😜💔🖕

 

 

 

پریسا دروغ نگفته😂💔🖕شماها دارین گوه میخورین🤔💔🖕

 

 

اره کار بد نکردی کار خیلی بدی کردی تهمت زدی 

عااا راسی از عسل جون چه خبر🤔😜💔🖕😂

حسام بیاد ریدم بهت:)
عسل خانوم خیلی وقته تموم شده فداتشم
خبرات قدیمیه
Jungkook021

بیاد بیچ😐🖕💔🤣

 

 

اوووه البته از تو بعید نیست همزمان با دو نفری و خوب ما مث تو نیسیم که یادمون بمونه 😂🖕💔

 

نکنه الان با نیکایی😂🖕💔فاک یو بیچ اینقد لاشی بودن توی یه ادم معجزس😂🖕💔

اینایی که به عرضت رسوندن خیلی قدیمیه جدید رو کن
تو هیچی از من نمیدونی.. هیچکس نمیدونه:)
من ادمی نیستم که بشه شناختم اینو یادت باشه
Jungkook021

اینو بدون اگه قدیمی ها رو پیدا کردم جدیدها هم میشه 😂💔🖕

 

 

اره هرزه ای مث تو ناشناخته باقی میمونه😂💔🖕

خبر جدیدی نیست
انقدر ادم مهمی هستم که همه جا حرفمه:)

عاو نه بابا
Jungkook021

باشه تو اینجور فکر کن

 

 

نه بابا 😂😂😂😂💔💔💔🖕کی؟؟؟ تو؟؟؟ ادم قحطه مگه؟؟؟ 😂😂😂😂💔💔🖕🖕🖕

 

 

 

 

یحس بیچ خودت گفتی😎😂💔🖕

فعلا که قحطه که همه جا حرف منه

باشه میخوای اینجوری فکر کن

ولی خودت کاملا شناخته شده ای.. هر کی بیاد بخونه‌میفهمه که..:)
Jungkook021

نوچ بحثای بهتر از تو هس ☹️🖕💔😂

 

 

من هر جور بخام فکر میکنم 😌🖕💔

 

 

بخونن من از شناخته شدن نمیترسم 😂💔🖕🖕

حوصله دهن به دهن گذاشتن با تو یکی رو ندارم پس سعی نکن به گه خوردن بندازیم چون اونی که به گوه خوردن میوفته تویی نه من
فقط اینو بدون من همیشه انقدر اروم نیستم دلت که نمیخواد به چوخ بری فدا
Jungkook021

اره چون جلوم کم میاری میگه حوصله ندارم😒😒

 

تا جایی که یادمه تو داشتی گوه خوری میکردی 😂💔🖕

 

 

اره ظاهرن ارومی ولی از درون داری میسوزی😂💔🖕

 

امتحان کن ببین کی به چوخ مره😂💔🖕

قرار شد بامن صحبت کنی هانی..

و یادت باشه..احترامت دس خدته
HαяƖєу Qυιηη

عطی چرا باهاش میحرفی اخع اینهمع؟ ://

البتع گاهی لازمه جواب گوه خوران اضافی رو داد خو :/

ولی واقعا نمد چرا اینقدر خودشونو بالا میگیرن 0-0

خوردن گوه زندگی دیگران اونم توی مجازی افتخار دارع؟ 0-0

چع جالبع نمیدونستم 0-0

🤣🤣🤣🤣🤣

ایشون احتمالا نمیدونن با کی دارن زر میزنن😁
اونی..💓
HαяƖєу Qυιηη

احتمالا نع واقعا نمیدونع با کی دارع میحرفع 0-0 🤣🤣👌

✌🏻😂
Jungkook021

تو؟؟؟ تو دیگه کی هستی؟؟؟ 🖕💔😐

 

 

 

میدونم 😐💔💔🖕

 

 

باید به عرضتون برسونم هالزی خانوم که سرفه ی شما اومده گوه خوری ما اومدم کمکش کنم😂🖕🖕💔

 

 

با یه احمق میحرفم که نمیتونه جواب بده بهم😂💔💔😐🖕

ت ک سرفه ی ما رو میشناختی...عحیبه منو و هالزی رو نشناسی بیبی

ت آسمونا سیر میکنی گویا...فلا ک سرفه ما سیر شد کشید کنار...شما گشنه تری هانی

فک کنم گفتم احترامت دس خدته..
و اینکه سرفه ما وخ نداره واس شما هانی...اگ میدونسم گوه هاش انق طرفدار داره..منشی میگرفتم ک وخت قبلی بده بت برا گوه خوری😂💔
Jungkook021

سرفتون زر زد شناختم وگرنه بیکار نیسم برم دنبال شناختن شماها

 

 

خوبه قبول داری گوه میخورده😂💔😜

 

 

نه ممنون خودت بخور من بیکار نیسم گفتم که حرف مفت زد😂💔

فلا ک انق بیکاری..الان ی هفتس سرت ت بلاگ ماس هانی😊

ولی اینم گفتم ت گشنه تری😂😏💔

امیدوارم دیه نبینمت ...خدت ک میگی علاقه نداری ب گوه خوری😏😏
زمان میبره تا بفمم راس گفتی یا نع
Jungkook021

من هنو چن روزه اینجام 😂💔

عااا شاید راس گفته 😂💔

 

ببین من با تو مشکلی ندارم بهش بگو بخاطر تهمتش بره عذرخواهی کنه

بکنه بعدش من میرم دیگه هم نمیبینی منو😶💔😂

عطی بی دلیل کاری نمیکنه...ت مخت کن اینو |:
Jungkook021

ولی این دفعه کرد😐💔🖕

مسلمن دلیل داش...
زمان میبره تا بفهمی ولی میفمی
Jungkook021

تو اول یه کلاس برو یاد بگیر درست تایپ کنی بعد بیا زر بزن😂💔

 

 

 

بگو کم اوردم
در ضمن کامنتای بعدیت هرزنامن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan