گه در شرفتان عزیزان

  • ۰۹:۵۸

منظورم همتون نی

پست قبل برداشته شد چون کون توضیح دادن به یسری ادمارو ندارم‌.. خدایی یه کاری نکنید دهنم وا بشه

زر بعد اینکه من هر جوری باشم.. هر اتفاقی برام افتاده باشه... یبار دیگه یکیتون منو بیچاره یا هر کوفتی ببینه سرشو میکنم تو.. لا الله الا الله.. فقط اینو بدونین همیشه ساکت نمیمونم... واقعا اینجا با نبود بعضیا رو مخمهههه عصبیمممم بیشتر از این خط خطیم نکنید

 

حرف اخرم منتظر اون ملتی که بیان بهم بگن فکر کردی کی هستی هستم

چالش ناشناس بالای وب هست.. ناشناسم بازه

  • ۱۱۷
Gloxinia M.R

سلام.👋👋

خوبی؟

الان چند مدته با عنوان مطلبا از خنده ریسه میرم😹😹😹

 

سلاممم
خوبم
تو خوبی؟
😂😂✋🏻خو چ کنم؟
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

باعد اینارو کرد .. 

بعله:)
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

آجی آرامشتو حذف کن، همه جا آدم لاشی پیدا میشه

خستم کردن:)
^^ Rozhi

خون خودتو کثیف نکن ^^

جواب احمقان خاموشیست -.-

نباید اینطوری بگی فدا شاید اشنا در اومد
^^ Rozhi

اشنا غیراشنا برام فرقی ندرع ^^

مخاطب خودمم باشم همینو میگم :)

عاو چ خوب
^^ Rozhi

هوم

 

پیر شدی اوما بزرگ ^^

حیرص نیخور 

خیلی وخته پیر شدم:)
^^ Rozhi

ایححححح

چق بده خودمون حال دوروبریامون رو بد میکنیم ....

عره
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

آجی عطی،  روژی راست میگه، انقدر حرص نخور🙂

چش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan