من قانونای خودمو دارم:)

  • ۱۰:۱۴

+همه میگن مهم اینه چطور بگذره..

ولی من میگم باید خودتو سرگرم بکنی که فقط بگذره:)

  • ۱۴۱
ژنرال چونگ یونگ

اوهوم

:)
pari ツ jm

عا :| 

هوم
میخ جدی باشم خندم میاد باز😂😂
Paria -chan

عاو/:

عره
pari ツ jm

تف :|~~~

😂😂😂
●~●saba :)

نظری ندارم چون در هر حال میگذره:///

عره به شرطی که تو گذشتنش فکرت سمت فکرای بیخود نره اخه
Paria -chan

خوبه:|

تنک
FI LTER

واو*-*

چشاشو😂
pari ツ jm

:|~~ 

یسوال چرا من انقد قبلاً خر بودم ک خودمو خط خطی میکردم:/؟

خریت های شما نشانه بزرگ شدنتان است:/
pari ツ jm

:|~~~~~~~~ 

خوشال باش داری بزرگ میشی
●~●saba :)

بالاخره هر کاری کنی بازم فکر بیخود میاد تو ذهنت دیه

من تونستم اونقدری حواسمو پرت کنم که فکر بیخود بیاد فقط بش بخندم
pari ツ jm

:| پشم

XD
FI LTER

چشام چشه؟؟*،*

هیچی قشنگ بشد
little kitten

جونی...

جونم
●~●saba :)

افرین:/

عین قورباغه دهن گشاد لبخند زدن
little kitten

بغلم کن

کشیدنت تو بغلم
چیزی شده؟
این بی صاب شارژ بشه میام..
little kitten

نه اوکیه(:

بیا بگو بدو:)
FI LTER

چشایه قشنگت قشنگ ببیدتشون*^*

گاددد تو این شرایط قرارم نده نمیدونم چی بگممم
●~●saba :)

:/غورباقه؟؟

عره ندیدی؟
pari ツ jm

شبا گوشیتو بزن ب شارژ :| 

نیگا من گوشیم الان ۹۰ درصد شارژ داره :| 

شبا نمیذارن:/ میگن نمد چی چی داره.. خانواده ما ع اوناس که شبا وای فایو هم خاموش میکنن
ولی با ابن حال من خواب راحتی ندارم
little kitten

هیچی..

عسل!منو گول میزنی؟؟
●~●saba :)

چرا دیدم:/

 

پریده بود رو کله ام:/

بعله
pari ツ jm

تف :|

:/
little kitten

نه!

میشناسمت..
FI LTER

اع خو بگو لطف داری پیشول حان قشنگی از خودته خخخخ

همون که میگی😍😂
pari ツ jm

:|~~~~ هوف چ آهنگ قشنگیه 

چی؟
نگو که تو هم اینی که میگوشمو میگوشی
pari ツ jm

ت چ میگوشی ؟:| 

این دیوونه حالش بده ضربه زدن همه بهش😂😐
pari ツ jm

خاطره مو ورق نزن خاطره هام درد توشونه 

😂🌈😂😐😐

عاو😐
pari ツ jm

ها؟😐

هیچ
pari ツ jm

I'll take your memories upon myself 

If you keep my thoughts and thieve my wisdom

I will find another shell

I don't ever want to be the selfish reason

You don't ever find yourself

 

هعیی این آهنگه رو خیلی دوست دارم /: 

 

منم از الان دوستش دارم
pari ツ jm

اع یهویی عاشق آهنگه شدی/: 

عره🤤
من همه اتفاقای زندگیم یهوییه
ممکنه خیلی یهو از چیزی که ازش خیلی خوشم میومده متنفر بشم😐
pari ツ jm

ابرفض :| 

لاناتی چرا آهنگه انقد قشنگههه

ریتمش همه چیش نزدیمیتخستیخسنخی😭😭😭🌈

😐هنو نگوشیدم
pari ツ jm

تف بهت :|

هووفف زمتبمینبم دلم میخواد برم داد بزنم 

جیغ بزنم 

گریه کنم 

گلایه کنم 

ولی‌ حوصله ندارم

/: 

😂😐
ودف
pari ツ jm

:/ هممم 

دلم میخواد همهههه آدمای روزمینو بکشم :/ 

خستم کردن :/

خستشون میکنم /: 

تف :|

گه خوردن
بزار سعی کنن خستت کنن.. تو خسته نشو
pari ツ jm

ی کلمه زر میزنم 

پووف‌پری چسناله نکن 

برن ت کونم باو :/ 

والا😐😐
pari ツ jm

چ کون گشادی :/ تازگیا همه رو دارم جا میدم توش :/ هرکس زر میزنه میگم برو ت کونم :/ 

ولی من ک میگم تنگهXD
pari ツ jm

مادر :|💔😂😂

اون بروکن هارتو میکنم تو.. لا اله... عاقا جمش کن😐
pari ツ jm

باشه :|💜🌈

حلع😑
pari ツ jm

عره :|~ 

تف :/ 

تفف/: 

تففف :| 

تفففف :\ 

یاااامن ع تف خوشم میومد کاری نکن بدم بیاد
pari ツ jm

:| یکار میکنم ع خودمم بدت بیاد /: تف

😐چته تو
pari ツ jm

نمد :/ 

دلتنگم؟/:

تف :/ 

ی حس مضخرفی دارم /:

میخوای بازی کنیم؟
pari ツ jm

آره :/ 

شاید از این حال دراومدم /: 

خیلی عنه حسش /: 

با گوشی؟
pari ツ jm

آره :| پ با بنمقدبمدقمق //: 

ولش :| یکاریش میکنم ی دلتنگیه دیه/: 

عه خو میخواسم بازی کنیم☹️
pari ツ jm

:| خو بازی کن 

خو با گوشی سختع😂
pari ツ jm

:/ 

هعیی /: 

تف :/

تف تر
pari ツ jm

من هنوز همونم.‌‌..

همونی که بخاطرت تو رو همه در اومد ( : ❥ 

تف :/ 

عاو بخاطر من؟؟😂😂 هعی
من هنوزم همونم نگو دوسم نداری.. نگو نمیشه.. با من بسازییییی😑
pari ツ jm

:|💔❣️ 

یارممممم یار قدیمیم 😐😒 کجایییی د کجایی لامذهب 😐🌞 

یار عوضیش بیا😑
pari ツ jm

دیه یارم نی پرید رف /: 

چ گوهی
pari ツ jm

من گوهم:/؟

نه اون یارت
pari ツ jm

مر۳۰ :|

:)
pari ツ jm

بوتییی :|

جانممم
roma ,

عطی عطییییییییییییییی

خوبی؟

عسلی چشه؟ :(

جانمممم
اوهوم
هیچی خوبه😂
pari ツ jm

من 

بدم

:/؟

نههه
pari ツ jm

:|~~ 

چ جلب/:

ودف
pari ツ jm

چیه:/؟

هیچ
pari ツ jm

بوووتتتیییییT___T

جانم!
چیشده خب؟
pari ツ jm

T______T

عوض شدم 

شدم اونی که هیچکس دوست نداره کسی ک این روزا فقد دلشکسته:( 

همش بقیه رو ناراحت میکنم 

عین سگ پاچه میگیرم

نیینسوینمیپی T^T 

فداسرت
roma ,

عهان شما باز کار داشتینXDDD

ای خدااااااااااا

ولی خوب نیسی انگار هوم؟ ^^

ن اوکیه
خر روح بیان *roma*

عاااااااااااااوو رفقاااااااااا بیاین باهم خوبش کنین دیه 

خخخخخخخخ

عطی عطی خوبی؟

ره تنک
خر روح بیان *roma*

نچ نچ 

نمیگی دیه 

خوب نیسی

رههه یور ولکممم

خوبم:)
خر روح بیان *roma*

ناح نیسدی ولی عب نداره 

میگمااا اسممو ببین ی ذره روحت شاد شه بعد بازم حف میزنیم حالا

دیدم ولی نفهمیدم ینی چی😐
دقت کردی روما با ستاره شبی عصب عابی شده؟😐😂
خر روح بیان *roma*

خو ینی خر روح بیان دیه :||||

کو؟0----0

منم اسب عابی میخوام :(((((

کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو کو 

نفهمیدم😐
ایناها ببین *roma* شبی اسب ابیه😂😐
خر روح بیان *roma*

وااااااااااا

روحو نمیشناسی مگ؟ :|||||

خو باهاش ج ح بازی کردمهه هیچی :||||||||

عههههه اجزاشو معرفی میکنی؟ 0-----0

مثلا کجاش جشاشه؟0-----0

نه والا😂
نمیدونم😂فقط تا دیدم یاد اسب ابی افتادم
خر روح بیان *roma*

عهههههههههه

منم اسب عابی میخوام عخه ::::((((

باوو چرا انداخدی سرم عخههه

در ضمن روحو نمیشناسی؟0-----0

یخورده دقت بکن خب😂
نه از کجا بشناسم
ro ma

عطی عطی خوبیییییییییییی؟

عافرین یکی یکی ج داده بودی0-----0

هزار بار پرسیدیا😐 خوبم:)
بعله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan