یادش هه

  • ۲۱:۱۳

یادیم بکنیم از عزیز بی معرفتی که سی اذر به دنیا اومد.. ولی مثل امشب طولانی نبود:)))

+دلم تنگ شده:)

 

++یلدا.. به هر حال روزی که مقدس میدونیدش براتون مبارک:)

+++امشب دیگ مامان گیر بده چرا سرت تو گوشیه میگم پس خودت چی:/

 

++++دلم تنگ شدع و منتظرتونم:)

  • ۹۴
●~●saba :)

مبااارک

تنک
Jung FaFa

یلدای تو هم چوکاهه کیوتی❤️🍉

سیسسس😍تشکررر
Jung FaFa

بووووعس 💋

بیا پست اخرمو ببین😐

بوعس تر
روم نشد رمز بگیرم😁
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

مبارک باشه آجی عطیییی

 

آجی عطی، آجی عسل هستش؟

مرسیییی

عامم فک نکنم
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

آجی عطی خوبی؟

اره
تو خوبی؟
Jung FaFa
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دیبونه تو که داداشمی 😂😂😂

**** ****

بعله😍
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

مطمئنی؟ حس میکنم گرفته ای

خوبم ممنون 

ای جی من همیشه اینجوری نبودم؟😂
:)))خداروشکر
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

نه اجی همیشه شاد تر بودی، شایدم من کصخل شدم😂😂😂

نمیدونم😁😂
roma ,

کی بود اون 30 آذریه؟ *---*

اووووووومم خیلیا رفتن ولی ب دل نگیر

منتظر باش زمان حلش میکنه....

یلدای توهم موبالکههههههههههههههههههههه

البته ی بار گفدم 0---0

بیان نبود
اوهوم
تشکررر😍
Gloxinia M.R

یلدات مبارک

🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇

🎉🎊🎉🎊🎉🎉🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

ایشالله یه عالمه یلدای دیگه رو تجربه کنی

 

مرسیییی😍😍😍
برا توم
roma ,

هان یه یه

فوت شدن؟

ک احتمال زیاد هم همونجوریه

خدا رحمتشون کنه

 

تشکرااااااااااااااتت متقابلللللل

نه بنده خدا😂

😁
آدمیزاد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** ** **** ****** *** ****** *** *** * *** ***** * *** *** **** ** * *** **** ** * ****** ***** * **** **** *****  **

******* **** *** ** * **** .

 

منتظرت بودم...
دلم زرات خیلی تنگ شدع...
تموم میشه.. بت قول میدم تموم میشه..
منتظرم برگردی..
دوست دارم
یلداتم مبارک:)))
Dark _Queen👑(판테온 A. )

چوکاهههههه عطسه جونم

مرسی:)))
برا توم
roma ,

زهررررر ماااااااااااررررررررررر

فک کردم نی الان پیشتون

نمیری ایشالا

خخخخخخخخخخ

باش خوبه هس حالا^^

😂😂😂نیس خااا
ولی فوت نشده
~°•☆ LOVE

یلدای توهم مبارک اومای خوبم*-*

لاو یو:)⁦♥️⁩

لاو یو لاو💓
Maedeh 💗😇

عطیییییییییی سیلام

سلاممم ماعدهههه
Maedeh 💗😇

چیخبراااااا

هیچ😯
roma ,

عه عهاااااااااااننن

خو ولش اونو 

ناراحتت میکنیم حالا نمیتونیم از پست بربیایم

😂😂😂یاااا من کاری به رفیقام ندارم ک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan