هممممممممم

  • ۱۰:۱۱

و من منتظر برگشت همتون بعد کرونا.. با یه حال و هوای جدید میمونم..

  • ۱۱۳
Paria -chan

او چه حرفی زدی:|✌

:)))))))))
Paria -chan

هوم/:

اشنا شیم؟

هوم
بوتیم از جنوب
بفرمایید
Paria -chan

پریا ۱۴ مشهد:)

خوشبختم

منم:)
Jung FaFa

برگشت کیا؟!

سلام مای سیس:)
چطوری؟
خیلیا..
Maedeh 💗😇

عطی

جانم ماعده:)
خوبی؟
Maedeh 💗😇

عطییییییی عطیییییییی عطییییی

عالیم مرسی تو چیطووووریییییی

خوب:))
Jung FaFa

سلوووووم گوگولی 

چطورم...تو چطوری؟؟؟

اهان...

 

 

منم چطورمXD
roma ,

هعیییییییییی

ینی الان کرونا چیکا کرده با ما؟ :(

معلوم نی؟
●~●saba :)

عاو

هوم:)
roma ,

نچ چمون شده مگ 0---0

من هیچیم نی

تو رو نمیدونم ولی بیان غیر قابل تحملع🙂
roma ,

منو نمیدونی 0---0

ینی منم ممکنه غیرقابل تحمل باشم؟

عههههههههه

ن باوووXD

شایدم از بس قیشنگم دیگ نمیتونین تحمل کنین 

خخخخخخخخ

ن شوخی کردم 

 

ولی خب چی بگم 

اونایی ک میرن ارزش موندنو نداشتن 

اوناییم ک هی دارن میگن بدبختیم قدر خوش بختی حالاشونو نمیدونن

بذارین خودشون آخر سر میفهمن^^

نع منظورم این نبود🤦

ارزش داشتن..... خیلی زیاد
ولی دروغگو زیاد شده
هوم
roma ,

خخخخخخخ

فمیدم باو 

شوخیدمممم

 

عاعااااااا

نچ 

اگ داشتن نمیرفتن چن تای دیگرم ناراحت کردن

یه یهههه

چرا دروغ میگن؟ 0---0

چون قشنگی راس گفتنو نمیدونن^^

اونشم میفهمن

عاکی:)

نگو ناراحت میشم.. ارزششون خیلی زیاد بود

موافقم:))
roma ,

کدوما بودن ک تو هی میگی ارزش داشتن

من همچین فکری نمیکنمم

نمیگم..:)
ولی من میکنم
Jung FaFa

همیشه چطور باش @__@

چشم
roma ,

ن بگو جان مننننن

قسم نده
Chaklet ...mochi

آره^-^

:)
roma ,

بگووووووو دیههههههه :(

نXD
roma ,

عطی عطییییی

کی رفته عخههههههه

لوکو میگی؟ 0---0

نمیگم:)
نع:)
roma ,

عاااااااااااااااامم

عسل ک نرفده

عااااااوو خو کی میمونه پ 

لئو؟

نه رفیقای دوستداشتنیم:)
roma ,

نمیگی کیا؟ :(

نچ😁
roma ,

قعرم :(

هقققققق

عهههه نکن دیگه
roma ,

ن قعر نیم

خوبی عطی عطی؟

خوبع
ره خوبم..:)
فقط شب یلدا.. جای خیلیا خالیع
roma ,

خودا رو شکررررررررررر

عهه الان میخواسدم بگم یلدات مبارک 0--0

اوهوم^^

بوتی چرا حس میکنم خوب نیسی؟

عه یلدای توم مبارک
ترسناک شدم حتما از نظر توم؟
نه بابا خوبم:)
roma ,

اوهووووووووومم مرسییییییییییییییییییییی^^

هان؟

چی؟

نه باو چراااااا ترسناک؟ 0----0

همون عطیه ای ک

البته با اندکی تلخیصXDD

ولی همونه رفتارات

عااااااااا عوهوم خودا رو شکرررررررررر

هیچ😂
حلع😍
Angel Of dead :]

خیلیا بر نمیگردن (: 

ولی من منتظر میمونم:)
Angel Of dead :]

خیلیا میشکنن :) 

میرن بی سرو صدا (: 

ولی همه زخما خوب میشه:)
Angel Of dead :]
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

قضاوت شدم

 

خورد شدم 

 

(: 

 

شکستم (: 

 

از خودم گذشتم (: 

 

مهربون بودم 

 

(: 

 

همه کار برا رفیق کردم 

 

 

 

** *** *** **** ** 

ارزومه یبارم ک شده قضاوتم نکنن (: 

گفتم به خودت نگو اینجوری
مهم نیست بقیه چه فکری میکنن
قبلا بهت گفتم.. از اینا خوشحال باش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan