blamed

  • ۰۹:۳۰

I was blamed for you

That I still love you

I will not give up on you

Don't even think about it for a day

  • ۱۲۰
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

به به 

سلام هیونگ چطوری 

سلاممم
خوبم تو چطوری
کم پیداییا
●~●saba :)

هومم قشنگ بید

:)
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

مرسی ، ب خاک رفته از درساعم ..

منم ع دیرو شرو کردم😭
ᶰᵃᵖᵒˡᵉᵒᶰ ❞

امتحانا بسیار زیبا هستن 🥲

بله بسیار😑🖕🏻
pari 💜 Army

اع پست جدید 😂😐😐😐 

واییی باورم نمیشه عاقل شدم 😂 ی زمانی اصن‌برا خودم ارزش قائل نبودم 😐👐 

دیوونع
pari 💜 Army

من دیوونم 😐✋؟!!!!

نه😂😂
pari 💜 Army

من خیلیم عاقلم 😂✋

اییی ناموسا با این درسا ب فاخ رفتم 😐

😂😂👏🏻
من نیز
pari 💜 Army

من حضوری بزور ‌میفهمم درسو الان ک مجازی شده کلا تعطیل 😐✋

من که فقط حاضری میزنم😁
pari 💜 Army

 ججججججررررر 😂 من معلمم وسط کلاس یهو میگه همه بگین حاضر 😑😐 

😂😂با من کاری ندارن پارتی دارم
تازه من مشقم نمیفرستم😐
pari 💜 Army

 ایییی خوشبحالت کصافت 😐👐 

من تا الان چن نمره فقد بخاطر غیبتای اول سالم از دست ادم 😑😒 

😂😂😂بمیرم
pari 💜 Army

خدانکنه 😂😂✋😐 

ججججرررر همچین گفتم غیبتای اول سال ک انگار الان اخر ساله 😐

😂😂حسش نی
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

چطوری

خوبم
تو خوبی؟
پیشم نمیایا🥺
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

مرسی 

:(

مرسی جوابم نیس دونسنگی..
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

خوبم :) 

:)دلم تنگ شده بود برات..
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:)

عجیب شدی..
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

هوم نه .. همون کصخل صابقم :) 

دونسنگ؟ میشناسمت.. میدونم یجوری شدی
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

جان 

خخ ن بیخی .. چخبر :/ 

:(باش
هیچی دارم زیر دوری له میشم😂
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

دوری پدصگ 

هوم😩 امرو انقد بمون فشار اومد
گاد عمومیه😂 ولش
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

دوری میگاد نچ نچ 

دوری میام خارتو میگام :| 

😂😂نمیتونی
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

هوم. . 

زودی بگذره هممون بزرگ شیم فقط..
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:)

میگم یه بلایی سر دونسنگم اومده تو بگو نه
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

نه :>

دونسنگ..:(
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

هوم¿

نمیخوای راستشو بگی؟
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌
چیز جالبی نی ..
بیخیالش :)
دلم تنگ شدع بود.. :)
جالبیش مهم نی..
منم..
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

کلن هیچی مهم نی خخ 

میدونی یکم عوض شدن لازمه .. شایدم عوضی شدن

خلم اهمیت نده .. چخبر

برا من مهمه..
خب اره من عارتو هرجوری باشه میپسندم
عه به دونسنگم توهین نکن😐 من گفتم حالا تو بگو
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

آرت ن عارت :| 

خبر ریدن .. 

😂😂خب آرت.. اخه ع بذارم مثه من و عسل میشی ها😂😂
عههه نگووو
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

عاخه 'عارت' خ مسخرع میشع :/ فک کن اَطیه بنویسی =| عهر..

ن راص راصی ریدم عافتابه هم در دسرس نی:/~

😂😂😂موافقم
خودم میارم برات
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:]

:))))))
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

زنت خرذوقع میگ تو ویدیوکال خ هات بودی خیخیخ

گادددد گففف😂😂😂😂 شبی ان بودم.. خودشو باس میدیدی😂😭
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌
خخخ
😂😂هعیی
roma ,

وایش

چ زیبا و شاعرانه

عاره

کجا بودی تو؟؟
roma ,

بعله بعله 

چ اعتمادی حالا 

داره میره عرشاااXD

 

والا من خونمون بودم 

البته میگم دیگ بعضی وختام میرم بیرون

مشغول درس و مشق منم

😂😂عرههه

مثه من:(
roma ,

خخخخخخخ

عره 

میدونی ج چیو گفتم خونمون 

عجبا 

گفدی کجا بودی گفتم خونمونXD

ویلش حالا خوف موفی؟

😂😂فمیدم ج کدوم بود
منم گفتم منم مشغول درسم

عره خوببب
roma ,

خخخخخخخ

 

ج خوب ک خوفی

هوم
تو خوبی؟
roma ,

آره آره

من ک همیشههه عالیییییییییییییییی

خوبع😍
🐣Parviz ~•°♡

سلام بوتیییی :|💙💙

سلام فدایت
🐣Parviz ~•°♡

ععررر بوتی اعتراف کنم اون روزی ک اومدی وبم اصنننننن باورم نمیشد‌یروز بم بگی سلام فدایت 😂 

ولی خدایی خیلی ازت ترسیدم 😐💔

یادش بخیر😂😂😂 احسنت ب خودم
🐣Parviz ~•°♡

-____- من ع ترس داشتم سکته میکردم 😂😐💔 

جررر😂 دیدی ترسناک نیسم
🐣Parviz ~•°♡

عاقا ناموسا‌ اون حرفایی ک ت زدی بایدم میترسیدم ازت  😂😂 کلا اولا مشکل خیلیی خیلییی خاصی داشتی بام 😐💔

بعله😂😂 ولی خوب بود..
دیگه نمیترسونمت😂😐
🐣Parviz ~•°♡

اره خوب بود 😐💔👍 

ججججرررر ب جان مادرم بترسونی جم میکنم ع این بیان میرم 😐😂😂💔 

 

حالا خداروشکر مشکلت حل شده بام فک کنم😐💔

 

راستی هکری :|؟ 

😂😂😂ن بخیال

عره😂😁

ن
🐣Parviz ~•°♡

خداروشکرر ک حل شده 😐💔💔💔 

 

اع خو خوبه من ع هکرا میترسم😐💔 

هومم😂😂

ترس نداره اونام ادمن😐 و نفوذگر داریم تا نفوذگر.. عخ من ع کلمه هکر بدم میاد😂😑
🐣Parviz ~•°♡

ادمن ولی من میترسم 😐💔💔💔💔💔

 

اول دکتر 😐💔

بعد ی بنده‌خدای دیه 😐💔

بعدم بقیه هکرا 😐💔 جرررر :| 

خا بترس اصن😂😂
🐣Parviz ~•°♡

میترسم 😐💔👍😑 

ناموسا ترس دارنا 😐💔 

اه اخ تف 😭😑 

 

شما خونتون کرونا داره ت چشات کرونا داره لای کتابات کرونا داره 😐

😂😂خا باش ترس دارن

من خودمم کرونا دارم😐
🐣Parviz ~•°♡

😑😭😭😭😭

 

 

 

جدددددییییی ؟ 😐😭💔

نه بابا الکی گفتم😂😂
🐣Parviz ~•°♡

من ک گرفتم خوب شدم😐✋

من از اون سگ جونام که تا الان سالم موندم😂
🐣Parviz ~•°♡

جججججججججججرررررررررررر😂😐 

بوتی یادمه همیشه میگفتی بت فحش بدم😐

😂😂
عاره فحش دوست دارم
🐣Parviz ~•°♡
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تازگیا. ب خودمم فحش میدم 

***

**** 

****

*****

*****

** *** ***

**** 

:| 

شما خیلی غلط میکنی😐
🐣Parviz ~•°♡

:| حقمه 

حقیقتههه :|

همش چرته😐
تو زیر عالم چ ادم خوابیدی ک این زرو میزنی؟؟؟
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جونی:|

*** **

* *** **** * *** *** **** ******

*** **** **** ** **** **** ***** ***** * **** *** **********

شوخی بوددددد😂😂😂😂
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

*********

*** **** **** ***** ** ***** * ***** **** ** ***** ****

من ک مشکلی با اومدن عاریو ندارم😂
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

*** ***** *******

***** **** *** ************** ** ***** *******

** ** ***** **** ** ** * ** *** ******

نه نمخخخخخ😑😑😑😑😑
your spatial angel ...Helena....

زن و شوهر چقد حرف خصوصی زدین ک الان همرو پاک کردی؟؟:|

فضولی ممنوع فدا😂
your spatial angel ...Helena....

بیا وبمو هک کن منم فضولی نمیکنم😁

من ع این کارا بلد نیسم:)
your spatial angel ...Helena....

بلد نیستی؟؟00

ن چرا باید بلد باشم؟ اصن بهم میاد؟
your spatial angel ...Helena....

هففف

بی خی نمیخوام هک بنمایی:|

میخواستی هم بلد نبودم😂😐
V ♰ C111

هی زندگی چطوری

سلام وندام:)))
خوب...... چطوری تو؟؟
roma ,

جانم؟

سلام العلیکم
Pari ... Army...jk
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** **** **** 

********* ***** 

**** ****** *** *** **** **** 

*** **** **** ** 

** ***** **** ****** ***** *** ** *** 

*** **** ****** ***** *** 

********** *** 

****** *** *** ** ***** **** *** ***** **** ** *** ** 

*** ** ***** *** ***** ***** *  

* **** *** * **** **** ** **** **** ** ***** **** **** ***** ** 

ببین منتظرم برگردی
و وقتی برگشتی منتظر جر خوردنت بمون😑
roma ,

علیکم السلااااااام

خوبی عطی عطی؟

عاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan