Hey u?+تقدیم به تنها کسی که همیشه پام موند:)

  • ۲۱:۵۶

 

?Hey u know about who you are talking

 

 

+دوست دارم.. میگفتی خوشت میاد ع عاهنگام..:)

دانلود

  • ۱۳۱
roma ,

عطی عطی 

خوبی؟

روما روما
عره خوب
تو خوبی؟؟
من اخرش نفهمیدم وب اصلیت کدومه😂😐
roma ,

کلش یه دونه وب دارم دیه 

عادرسشو میدی😢
roma ,
حله😂
هر وق میخواستم بیام وبت پیداش نمیکردم
roma ,

خخخخخخخ

عب نداره 

آره آره 

مرسی عطی عطی^^

😂😂
مرسی چرا دیگ؟؟
roma ,

ندانم همینجوری گفتم 

ولی خو خیلی تا حالا کمک کردی دیه

همیشه میگم من 

البته اگ دقت کرده باشی^^

:))کاری نکردم کع.. رفیقیم دیه
عاره میگی ولی خو من ع مرسی خوشم نمیاد😂😂😂
roma ,

عهه

واقعا؟

عاااااوو خو معذرت 

نمیدونستم راستش

عههه😂 ع معذرتم خوشم نمیاد😂😂
خودتو ناراحت نکن راحت باش باهام:(
حس میکنم معذبی همش
roma ,

پ من چی بگم آخهههه

هووومم چشم^^

نه بابا

هیش😂😂 عین ادم با هم حرف بزنیم نه تشکر نه معذرت خواهی چیز سختیه؟
بی بلا
roma ,

خخخخخخخخ

اوهوم ی ذره سخته

عادت ندارم وختی اشتبا کردم نگم ببخشید 

هوم مرسی^^

عه نه نشد 

هیچی 

😂😂😂عههه اشتبا نکردی که
Dark _Queen

عطسه چطوریییى؟

خدایی انقدر پروف و اسم عوض نکنین
الان من مخم هنگیده.. یو؟؟
Dark _Queen

خخخخ من حتى وبمم تغییر دادم پانیم

عهههه میگم چرا نیسی
چطوری؟؟
Dark _Queen

اره بابا رفتم ازونجا

 

خوبم تو چطورى؟

اگه حالت بهتره اینجوری که خوبع

هوم منم خوبم
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

منم دانش کردم خیخیخ

😂😂خودش هنو دانش نکردع
|:← 𝘓𝘶𝘬`𝙀

خوبی ؟

یه یه
|:← 𝘓𝘶𝘬`𝙀

خوبه :|

یس:))
تو خوبی؟
|:← 𝘓𝘶𝘬`𝙀

منم خوبم ..

ملومه:)
|:← 𝘓𝘶𝘬`𝙀

چرا ملومه ؟ :|

هیچ😂
Maedeh 💗😇

عطیییییی عطیییییی عطییییییی

ماعدهههههه😍😍
~°•☆ LOVE

عط عط عط 

عطییییمممم

لاب لاب لاب
لابمممممم♥️
~°•☆ LOVE

عرررر عررررررر

عرررررررررررررر

عرت نگرف نه😭
~°•☆ LOVE

راستش نه☺💔

♥️😞
pari 💜 Army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** خانوم وارد میشود ( خودمو میگم😐)

بوتی بوتی بوتی بوتی بوتی :|||| 

سلام‌بوتییی :| 

بوتی‌دلم تنگ بود :| 

بوتی خیلی‌عنی :| نه چیزه‌خیلی خوبی /: 

یبار دیگه بگی خفت میکنم😑
سلامممم
عره خوبم
تو چطوری
منممم
ینی اگه بری کشتمت
pari 💜 Army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** *** **** ** *** **** * ****** ** * ************* 😃 

تبنزننچزنیچلچنبپبموپبمبمی 

من عالیم 😐 

😐😐😐😐😶😶😶😶😶 

میگن وقتی به یکی خیلی اهمیت بدی اهمیتتو پیشش ازدست میدی حکایت منه 😐 پففففف 

من اضافم بوتی 😊

حواست باشه به رفیق من چه زری میزنیااااا پری رفیقمه حق نداری همچین حرفی بزنی فهمیدی؟؟؟
راست؟😶
گه نخور پری.. اضافی عمه منه
pari 💜 Army

اع رفیقتم؟ 😐😍

یعس

چرا هیچکش باور نمیکنه؟  

جاست چن نفر قبول دارن.... اه

عره حالام به رفیقم توهین نمیکنی
😶😶😑😑😑
pari 💜 Army

باش قبول نکنین 😐ولی هستم 

اگ نبودم هح 😃😐💔 

برو تا نزدمت😶😐😐😐
pari 💜 Army

دلت میاد😐😐😐

تا وقتی به رفیقم توهین کنی عاره
pari 💜 Army

 😐😐😐😐👍

بوتی چطور میشه از کسی ک خیلی دوسش داشتی متنفر بشی 😐؟?

این امکان وجود ندارد😐
دنبال راه نگرد نمیشه
pari 💜 Army

😐😐😐😐😐😐 واقعا ؟...

پفففف حتا اگ مجبور باشی ! 

عره
بله من مجبور بودم و نشد😑
pari 💜 Army

عررر 😐😐😐😐😐 

بوتی الان ک نشستم فک کردم دیدم درسته از اون روز اولی ک اومدم بیان خیلی قوی تر شدم 😐

هوم:)))
pari 💜 Army

😐👍 هوم 

من ی پرندم آرزووو دااارممم 😐

منم یه شتر مرغم و ارزو ندارم😁
pari 💜 Army

ججججررررر 😂😂😂

من ارزوم دیدن بتس ع نزدیکه 😍😐😐😐😐😐

😂😂والا من تنها ارزویی که ندارم همینه..
ترجیح میدم ع دور یه فن باشم:)
pari 💜 Army

آفنر ب ت 😐😐😐😐😐👐👐

بوتی دوازدهم بودی یا یازدهم؟😐😐

😂😁👏🏻
نمیگم یه رازه
pari 💜 Army

بیشوووررر 😐 

دیشب ی دعوای مشتی با مامانم داشتم😂😒 

😂😂😁
دعوا که خوبه.. ولی اگه یهو وسطش گریه نکنی😑
pari 💜 Army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نمیشد 😐

*** ** *** *** **** **** ******* ******* **** *** ** 

چطو دلش اومد اخه😢
pari 💜 Army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ***** **** *

 

****** ****** ** ***** **** **** ****** ***** * **** ****

ودف😐😐😐😐 خشونتتتتت
اه شتتتت
pari 💜 Army

عره ننم با ی ‌‌...... هیچ فرقی نداره 😑😑😑😐 

باش دهن به دهن نشو:(
pari 💜 Army

خودش اول شرو میکنه 😑😒 من مث بچه مظلوما‌ ت اتاقمم کاریم ب کسی نعارم 😂😐 

انگار قانون شده هر ماه ی دعوای درست حسابی داشته باشه با من 😑😒😒😒 

😐😐ودف
pari 💜 Army
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ***** ****** ***** ******* 

***** * **** **** *** **** **** ******* 

**** **** *** ***** **** ****** ******** ******* * 

** ** **** **** ***** * **** * 

**** *** *** **** ***** * 

** *** *** *** * ***** *** ******** *** **** ***** *

**** **** **** ***** ****** * 

*** **** **** ****** ***** **** **** **** * * *** ** 

******

😐😐😐نمیتونم درک کنم
pari 💜 Army

 👍👍👍👍👍😐 منم 

کلا نمد مشکلش چیه 😒 

دارم درس میخونما  میاد میگه ... 😑😑

ایشالا زودتر شوور کنی😐
pari 💜 Army

ایشالااا 😑

فقد شوورم ادم باشه از اون کتک نخورم 😐✋

ایشالا ع اون مهربونا😢
pari 💜 Army

عرررر مهربون 😐😂

ره😂😂
pari 💜 Army

ناموسا سرم خیلی‌ درد میکنه 😐✋

یخورده استراحت کن
pari 💜 Army

آخیشششش :| ننم هنو خوابه چ آرامشی دارم 😐✋ 

😂😂😂یخورده استراحت کن
pari 💜 Army

باشه 😐✋ عرررر میگما  سینگلی‌چ خوبه 😐👍 

😂😂خیلیم خوب نی
pari 💜 Army

 😐 ن بابا خوبههههه✋😐 حداقل برا من 👐😐 

چن وقت بگذره میفهمی😂
pari 💜 Army

 بمیرممممم دیه نمخ ع سینگلی‌درام 😐✋ 

مگههه خلمممم

بعدم دل‌من ارزشش بیشتر از این حرفاس ک بدم ب کسی ک قراره بشکنش :) 

موافقم.. ولی اگه ادم درستشو پیدا کنی حله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan