گفت(1)

  • ۱۰:۳۷

گفت: چرا بهار رو آدما به شادی و پاییز رو به غم میشناسن؟

گفتم: چون بهار درختا برگ میدن ولی پاییز برگا میریزن

گفت: ربطش چیه؟

گفتم: بهار نشونه وصاله و پاییز نشونه فراق...

roma ,

واو

چه باحاااااااااااللل

چه قشنگ

خخخخ

خوبی عطی

چند تایی ع اینا نوشتم امرو یکی ع دفترامو داشتم نگا میکردم دیدم😂
عره خوبم
تو خوبی؟؟
FI LTER

*-* ناییس

تنکس پیشی😍
roma ,

هوم چه باحال

میگم عطی یه سوال

فیضولی نباشه هاااا

میگم با خودت داشتی حرف میزدی؟

ببخشید باز نمیخوای نگو 

همینجوری پرسیدم

 

هوووومم

منم خوبم^^

😂😂این فضولیه به نظرت؟؟ بزنمت؟؟
عاره ذهنیه😂😁

خداروشکر
your spatial angel ...Helena....

همیشه این گفتم و گفتنا قشنگن:/

اگه طولانی باشه و بی ربط من خسته میشم😐
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:)

:)
خوبی؟
roma ,

نه مدانی

اونی که تو جواب دادی فیضولی نبیدش

ولی اینی که من پرسیدم فیضولیه 

خو میدونی میگم دیگ 

تو کامنت داشتی با خودت حرف میزدی

میگم نمیخوای نگو هاااااا

اصن نگو نخواستم 

 

 

جان؟

میزنی بزن عب نیدارهXD

فقط بستگی داره چی بزنیXD

 

هوم 

خدا رو شکررر

😂😂😂😂😂هااااااا نه اون چالش ناشناسع.. جررررر😂

نمخ😂😶
roma ,

خخخخخخ

هان فمیدم 

میگم آخهههههههه

خخخخخخ

باز بیبخشید دیه 

 

خخخخ

خو نزن 

جنس خوبشو سراغ داشتمXD

ببخشیدا 

ناراحت نشی یه وخ

نبابا😂😂😂


نههه من جنبم بالاس عه:/
چرا همه میترسن ناراحت بشم:|
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

اره :)

:) خوبه
roma ,

عه بابا

 

منم خندم بالاس پهه :/

چون همه ناراحت میشن :|

نگران نیباش عادیه 

😂😂😂نگران نباش
Gloxinia M.R

واو چه متن قشنگی💮💮💮

مرسییییی😍
little kitten

😂😂😂😂ادبیاتی خودمه جونیم

یس😂😍
●~●saba 사령관 사바

اوه مای گاد چقدر قشنگ

تنک
𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒈𝒉𝒚𝒖𝒏

پاییز فصل مورد علاقمه

بعد زمستون .. فصلای خوبین با کلی مفهوم

من یادم نمیاد پرسال پاییز چطور بود... ولی امسالشو میبینم:)
ناشناس

:|

هم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan