فمیدم+چیز

  • ۱۷:۵۹

I understood everyone's worth

 

 

+میدونم عکس ربطی نداره:/ ولی امرو تولد عشقم جینه و من جینو بدون ته نمیتونم تحمل کنم:)

  • ۹۷
V ♰ C111

ته جین ایز مای ناموس 

تهجین ناموس منههههه
V ♰ C111

اصن ب ت س مال خودت من ارمی نیستم هاه هاه 

چطوری؟

😂😂براوو
خوبم.. 
تو چطوری؟؟
وندا ع کجا پیدات کنم؟؟
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

تهه هققق

شت باز احساساتم رید :| 

😂فاک می
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

فاک یو چرا :|

احساساتت را دگرگون کردم
V ♰ C111

عز تو گوه دونی

نمد بیشتر تو تلم

:( تل ندارم.. وگرنه میرفتم پیش ویسم🥺
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

خدش کلن واژگونع 

انگا صدتا کیر توشع

خاککک..😂😂
V ♰ C111

سلام میرسونم پس

مرسی..
توم که پیشم نمیای..
سوالم ازت میپرسم جواب نمیدی:(
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

میخام احساساتمو طلاق بدم :| را حلی داری عایا..

😂😂حق طلاق با احساساته
●~●saba 사령관 사바

سکته....ومرگ

من نیز
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

شت 

مهریع هم میخا :\

😂😂عاره باس ع جونت مایه بزاری.. طلاقش نده بدبختو.. بجاش بزنش تا نصفش ع بین بره:/
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

جملع سنگین بود 

یکسال تنفس‌..

چطور ع کص دارش بزنم جندع رو 

😂😂کمرم شیکست
موافقممم
little kitten

داداش من تهجین شیپ میکنه😂😁💔

😂😂😂عاشق داداشتم ع الان
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

موهای پس کلمو زدم خارخاریه الن شت

:\

چرا؟؟ :/ دونسنگ کرم داری دور ع جون؟
little kitten

:|

غلط میکنی

 

ارت موهاش شبی مع شده😁😂

عه:/

اهه شما چتونه
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

قبلنم پسرونع بود الن دگ زیادی زدمش :| 

چرا خا؟؟؟ دونسنگگگگ
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

 جان

نکن ع این کارا زشت میشی😂
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

شدم رف :| 

هعیی دیه دوست ندارم:(
چرت گفتم:/// نمت ندوستمت
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

هعیی دیه دوست ندارم:(

چرت گفتم:/// نمت ندوستمت

دونسنگ:/😂
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

دونسنگ:/😂

یاااا دار میزنم خودمو ها
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:\

یسسسس😍😍😂
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

یسو شق .. :]

😂😂😐دونسنگ
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

کاش هیشکی دخالت نمیکر پتروس نمیشد توش انگش نمیکر :\ مش عبدلا دهقان نمیشد لاشخور نبود چپو راس توش نمیکر

ودف داداشی؟؟ عاهنگه؟؟😂😐
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

سیل بگیرع ای دمبع هارو همع امپولی دفدر نقاشیارو :| گوه بگیرع ای بی غیرتارو ک واسع ده تا حاضرن جفتک بزنن :| 

دونسنگگگ این چیه میخوامششششش😂😍😍
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

یسری ک وخ کردن لاشی شن انقد

 کی وخ کردن استاد نقاشی شن انقد :/  

حاجی ملت خبردارن ع تایم شاشیدنتم 

اما م روحمو مرام خاکی منشم :\

😂😂😂دونسنگ این چیه؟؟؟؟
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

یع تیکع دگشع :] خیلی مودع لامصب

عاهنگع سیل ع هیدن و شایع 

میرم دان میکنممم😂😍
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:]

مرسییی😍
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

کاری نکردم خو

نع عاهنگ مثه خون میمونع😂
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

خخ

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan