توجه کنید

  • ۱۳:۳۱

سه مورد..

1. کارایی که میکنم به کسی مربوط نی.. نیاین بگین چرا اینکارو کردی.. چرا اونکارو کردی یا چمد عذاب وجدان نمیگیری؟؟:/ ها یا مثلا حق نداشتی.... دلیلی نداره کارایی که از نظر خودم خوب و درست و مناسبه ولی از نظر شما بده رو به کسی توضیح بدم.. زندگی منه.. کاراییه که من انجام میدم و نمیخوام کسی توش دخالت کنه (افراد خاص بحثشون جداس)

2. تهمت میزنید.. زر میزنید جلوم.. پشتم.. به درک.. به کلیم:/ مهم نیست برام:) مثل همیشه به کسی توضیح نمیدم خودمو

3. سمت دوستام رفتین گورتونو بکنین..

+مخالفتی دارید هری و دوست داشتم اینو پست کنم.. 

  • ۸۶
roma ,

خخخخخخخخ

چشم 

باش

الان من سمت کیا نباید برم؟

با تو نبودم.. سمت هرکی میخوای برو:)
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

عتراض دارم :/

ب کلیه چپت یا راستت؟

گزینه جیم هردو
your spatial angel ...Helena....

یه اعلامیه از دوستات اون بالا درست کن ما کلا ترک وبشون میکنیم خوبه؟@-@

نععع:| عههه ولش😂
roma ,

هان 

پ من همه جارو تصاحب کردوم دیگXD

میگم دیگ چی خبر مبراااا

بعله😂
هیش میگذرع
roma ,

چی میگذره 0---0

زندگی😂
~( dismoond)~

هوم. 

 

دوستات ؟

ولش:)
roma ,

هان قشنگه

خخخخ

هوم😂😂
~( dismoond)~

ینی من میتونم برم سمتشون ؟

منظورم یچی دیگه بود😂
roma ,

بوتلیس چیه؟

بوتلیس منم
معنیشو میخوای؟
بوت ینی چکمه
لیس ینی بند
میشه بنده چکمه.. یا بند پوتین
بعد بوتلیس اسم یه مارم هه
~( dismoond)~

بعله بعله 

😁
~( dismoond)~

خخ

:)
roma ,

اووووووووووووو

الد بوتلیس میشه 

بند چکمه قدیمی؟

ووف

اونوخ اونم میشه 

مار بوتلیس قدیمی

عژبباا

😂😂😂😂منظورم پیره
roma ,

هوم آره نه فهمیدیم 

میدونستم اصطلاحش یادم نویومد 

 

قشنگه 

ژالبه

😂😂خودم عاشقشمم
Chaklet ...mochi

های^-^

@-@ به من چه چون نمی دونم جریان چیه...

## دوستات کین بریم سمتشون سوسیس می شیم؟؟

سلام
:))خوشم میاد ع این اخلاقت
😂😂منظور ع سمت.. اذیت کردنشون بود:)
Chaklet ...mochi

^)^

نوج:>... برا جلو گیری از سوسیس نشدنم می خواستم بدونم0-0@-@

مگه میخوای اذیتشون کنی؟؟😂😂😐
Chaklet ...mochi

نه من میخوام برم باقالیمو جدا کنم سوا کنم:"|

فقط به کسایی که میخوان اذیت کنن میگم😂
Chaklet ...mochi

*^*

😁
Chaklet ...mochi

خوف بوگو شاید کرم های وجودم را کون سوزی کردن فعال شن:)

😂😂نمیگم شاید اونا دوست نداشته باشن دوستم باشن😂😂
Chaklet ...mochi

از کجا نی دونی؟؟0-0

اوه

راستی امست چیه؟؟^^ معرفی نمی کنی؟؟

😂نمیدونم خا
نمیشناسی؟😂 خاب من بوتیم.. بم عطسه هم میگن.. اسم واقعیم عطیه ست
بعد سنو هم نمت بگم😂
جنوبیم
Chaklet ...mochi

اومووووووووووو-8-

 

اوخییی*-* 24 ساعته عطسه موکونی؟؟ @0@ نفشه های شوم اومد تو ذهنم ..یوهاهاها....

 

او0(0وووو.~~~~~

😂😂😂نخیررر
چه نقشه هایی؟؟😂
یخورده میشناسمت ولی معرفی پلیز
Chaklet ...mochi

یک روشی بسیار مفید و خدا پسندانه*^*..ککخخخخخ@0@یوهاهاها...اونایی کع اذیتت موکونن در جا با اسلحه او به نام تف هنگامی کع عطست گرفت بپاش بر کل وجود صورتشان زیبنده با آب تفی بنما^0^

 

:/ بله این یک نقشه ساده ولی بس مفید بید:) فعلا اولیش رو رو تشک پیاده تون تا بعد بقیه:)><کککخخخ

 

اااع0-0 از کوجااا؟؟موشناسیم-0-؟؟؟؟

ااهم..*^* چاکلت موچی بیدم *)*

😂😂😂😂اعععع زشتع


دیدمت دیه😂
Chaklet ...mochi

ااع0-0 زشته؟؟ پس کیشته بده بورن:"|

 

-.- ....هومممم

😂😂بشه


یبار ادمینتم شدم
Chaklet ...mochi

0-0 کییی ادمینم شدی کع خبر ندارم؟؟؟:/ یادم نی...سر قالب0-0!!!؟

😂ن ماعده ادمینم بکرد
Chaklet ...mochi

چطور ممکنع0-0....پرامم پس دوست مای مایی؟؟

😂😂یه ساعت فقط ادمین شدم
Chaklet ...mochi

:0/ پلام کلا تو بیان میریزه طبیعیه؟؟

عاره منم اینجا بدنم لیزر شد اصن😂
Chaklet ...mochi

بیان خسته کننده نشده؟؟برات؟

چرا.. ولی خو یه دلیل برا اومدن دارم دیگه:)
کسایی که برام خیلی مهمن:)
Chaklet ...mochi

هومم:) اره

 

چند سالته؟؟^^

😂😂تو بگو تا بگم
Chaklet ...mochi

20-2=؟

ع من بزرگتری؟؟ عاو😂😍
من یه سال کوچیکترم
Chaklet ...mochi

:/ بزرگتر کلا یختی تو بیان:/

عاره ولی خو کوچیکترم زیاده
Chaklet ...mochi

اوهوم:)

خوشچیز شدم:)
Chaklet ...mochi

^)^؟؟چی شدی؟؟

خوشچیز دیگه.. نمیدونم وقته یا بخت برا همین میگم خوشچیز:/
Chaklet ...mochi

اووه ^^ حالا چرا؟؟

چی چرا؟😐
Chaklet ...mochi

چرا خوشچیز شدی؟؟:)

وقتی با یکی عاشنا میشن خوشچیز میشن:)))
Chaklet ...mochi

اوووو*)* چه جالب":0)

هوم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan