یخورده هم من زر بزنم..

  • ۰۹:۲۵

نصیحت نیست:| اینو اول میخوام به خودم بگم..

من برا چی به گذشته فکر میکنم..

برا چی هنو موندم توش؟

عاقا یبار یکی اذیتم کرد.. که چی؟؟

اصن بهتر شعور خودشو نشون داد و اینکه من براش مهمم که سعی میکنه اذیتم کنه والا:/

اگه یه روزی یکی بهم چاقو زد..

من فرداش باید باز بیام به خودم چاقو بزنم بگم اره من یادم افتاد دوباره؟؟

باز دوباره یادم افتاد؟؟

این شرط عقله؟ :|

من یکی بم چاقو میزنه میرم بیمارستان میگم دکتر درش بیار جاشم نمونه اصن:/

اونا رفتن پی کارشون:/ من چرا شب بشینم به اونا فکر کنم ناراحت شم؟

برو بینم من دیگه هیچی برام نیست

اینکه کی بودم..

چی بودم

و چ اتفاقی افتاده:)

  • ۱۵۶
♡saba♡ ●~●

افرین 

 

 

:)
ناشناس

انبه ای:|¿

ها؟
ناشناس

هیچ اشتب گرفتمت🤣🤣

😐فکر کنم اناناسم من
ناشناس

نمد...

ی انبه بود منو خیار شور صدا میکردش:|

شماره بدم؟
Gloxinia M.R

لایک و صد درود برتو

حال رو دریابیم ....گذشته گذشت... ازش فقط یه تجربه مونده :}

 

😂😍
چرا وقتی برام کامنت میذاری ذوق میکنم:/
لوک :|

:|

:||
ناشناس

:|

یا خدا ...تو روز روشن میخوای مخ بزنی🤣🤣🤣😐

شماره مطب دکترو عزیز من:|
لوک :|

:||

:|||
your spatial angel ...Helena....

عجب/:

چ عاقل بودی ما خبر نداشتیم

هی توهین کنی توهین میکنم
ناشناس

وات؟

کی چی کجا😂😂؟

ن خدایی حالت خوب نی
your spatial angel ...Helena....

تو هین نکردم:/

میگم عاقلی

درضمن اون ناشناس بالایی ها من نیستما:/

ع نظر من بود
اوکیه
ناشناس

اقا://

مریضیم چیه لطفا بم بگین 😂😂

احتمالا یه بخشی از مغزت دچار پیچیدگی داغونی شده باعث میشه اطلاعات خوب تحلیل نشه😐
your spatial angel ...Helena....

اوکی اصن بی خی  هیچ نمیگم:/

ناراحت شدی؟
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

#ناشناس، میزان خل بودن کصت زیاده، باید اول صاف کاری بری بعد دکتر

متانت برادر من😂😐
ناشناس

عه😂😂😂

ممنان دکتر😂😂

دارو چی تجویز میکنین😂😂.؟

هممم دو ساعت زیر دوش اب سرد وایسی حله
ناشناس

ای جی باشه دیگه اجی بی اجی:)

ممنانم

باعی داداش

@ای جی بیا اجیت از اب در اومد
لوک :|

:|

:|
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

#ناشناس، سارایی؟🤣🤣

@ناشناس
ناشناس

عجب دارویی مرسی

خواهش
ناشناس

ای جی...نمد شاید...تو که رمز اکانتمو داری میتونی بری نگا کنی 🤣🤣

@ای جی
ناشناس

داداش باعی 😂😂

ممنون بهونه دادی دستم...

@ای جی داداشی بیا قهر کرد
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

#سارا، خو دیگه لو رفت کی ای

@ناشناس
لوک :|

:|

:|
ناشناس

خب باش مهم نی داداش باعی داداش

من سارا نمیشناسم😐
ناشناس

حالا بشناس..یکی از خواهرای ای جی😂😂💔

عاکی:|
ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

#سارا😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

😂😐
ناشناس

هوم...الان میرم اگه اومد از طرف من بش بگو باعی😐

ای جی
Gloxinia M.R
😹😻
جدی؟خخخخ ....اوچایا

عاره😂
†𝒌𝒊𝒏𝒈..⌥ ‌‌

:)) 

((:
Gloxinia M.R

نیستم والا میگفتم بیشتر میام😂😂😂😂

خوبی ؟ خوشی؟ زندگی بر مراد شما میچرخد یا بقال باشی محله؟

😂😂حس خوبی بت دارم کلا
خوبم.. رواله😁
تو چ؟؟
Gloxinia M.R

چه خوب😇

همیشه روال باشه برات :}

خوب و خوش و خرم😸

هوم..
خداروشکر😍
roma ,

هوم آفرین اینجوری بهتره^^

:))))
..Nika ..

چی شدع؟:/~

چی شدع؟
..Nika ..

چی شدع؟:|~

من ک نمیدونم😐 تو داری میپرسی
..Nika ..

دارم از تو میپرسم:\~

خب دلیل سوالتو شرح میدی؟
..Nika ..

لا اله الله-.-

ولش باو:/

لوس:|
..Nika ..

گاشا:/

😐
..Nika ..

:/

:|||
..Nika ..

پوکر میشی زشت میشی:/

اتفاقا خوشگل میشم😂😂 تو که ندیدی دلت بسوزع😂😐
..Nika ..

چق عجیب شدی://////

دلم برا چی باس بسوزع؟:||||~

😂😂😐من هنو همون عنم
برا نمد😐
..Nika ..

شاید:/

.-.

واییییی😂😂😂
..Nika ..

چیز خنده داری گفتم؟:/

ره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
..Nika ..

چی؟:/~~

هیچی اینکه عنم😂😂
..Nika ..

عجب:|~

 

 

 

ال دارم به آخرین حرف زدنمون فکر میکنم اصن یادم نمیاد آخرین بار چند ماه پیش بود.-.

عجب تر



خرداد بود شاید:/
میگفتم به خودم هرزه بعد تو میگفتی یبار دیگه به خودت بگی میزنمت انقدر میزنمت تا حرفتو پس بگیری😂😂😐🙃
..Nika ..

عجب تر تر:///

 

 

 

 

من گفتم؟:/

باور کن یادم نمیاد اصن:"|

حتما اشتباه کردم😂😂😂😐😐🤣

بعله مرداد ماه تماشا کردیم خیلی اشتبا گفته بودی😂😐
..Nika ..

عه ساری خا😐😐😐😂

فداسرت باو حقیقتو بگفتی دیگع😂😁
..Nika ..

:/~

:))))
~°•☆ LOVE

اومای کیوت🤧

چیزی شدع؟

😂😐
نع
..Nika ..

مطمئنی من این حرفو زدم؟:/

عااااا چرو هرچی فک میکنم یادم نمیاد.....:|~

اسکرین بگیرم😂
..Nika ..

عاره بگیر:/~

جدی میگما:/

اخخخخخخ فراموشی گرفتم🤦🏻‍♀️

خا وایسا
منم یادم نبود اتفاقی رفتم کامنتارو چک کنم دیدم
..Nika ..

عادت دریع برگردی به عقب؟:/

نه دنبال یچی بودم:)
..Nika ..

اوک^^

هم:\~

قشنگه نع😂
..Nika ..

اره:/

پریسا کی بود؟؟؟؟:|||||

پریسا ددیت؟ نمد:/
..Nika ..

عه راس میگیا اونم اسمش پریساعه😂😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

دو ماهی هس که ندیدمش دگ:"\~

هوشتو تحسین میکنم😂😐
..Nika ..

مرسی😂🤦🏻‍♀️

این بشر چق رو اعصابه:/

به نظرت اسماست؟:////

لابم که نیس نمد از کی اینو باید میپرسیدم:"/

کی؟؟:/
..Nika ..

ننه فرانکی:/

همینی که تو وبمه:/

ها؟؟
قضیه چیه؟
..Nika ..

من خودمم نمد-.-

😐😐ودف؟
..Nika ..

://////~

من نمیفمم مگه اون تو نیسی؟
..Nika ..

نکنه فک کردی باز کرمم گرفته؟:/

ال من وینام-.-

اونو نمد کیه:"/

هااا اکانتت کسی توشه؟؟
کاربریتو بدع
..Nika ..

عاره

چیکارش داریع؟:/

بده تا اوکیش کنم
..Nika ..

ممنون ولی ترجیح میدم اول بفهمم مشکلش چیه:)♡

باش:)
..Nika ..

^~^

:))
..Nika ..

:/

درع ازت سوء استفاده میکنه://////

ها؟؟؟
..Nika ..

بدبخ شدیم😂😂😂🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️

😐😐چ شده
..Nika ..

بیا پست اخرش:/

اومدم
..Nika ..

عطسه......

جونم
..Nika ..

میکشمت:/

ها؟
..Nika ..

تیکه تیکه ات میکنم:/

ودف
..Nika ..

یکیه که تورو میشناسه:/

ینیا عطسه......

😐😐
..Nika ..

کیه؟:/

😐
..Nika ..

هو با توعم:/

چیه؟؟؟
..Nika ..

عطسههههههههههههههههههههه

ها؟؟؟
..Nika ..

کیه؟:/

نمد:/
..Nika ..

جون خودت:/

بگو:"\~

چه راحت جونمو قسم میدی:/
نمد
..Nika ..

:"/

اوک

:)
..Nika ..

حدسی هم نداری؟:'/

من بودم شایدم😂
..Nika ..

_._

ها؟
..Nika ..

جدی میگی؟:/

شاید
..Nika ..

داری عصبیم میکنی-.-

الکی عصبی میشی.. من ارومم:)
..Nika ..

بعد مامانم به این نتیجه رسیدم که تو میتونی عصبیم کنی:/

بعدشم اسما.-.

بگو-.-

خداروشکر تنها کاریه که بلدم😂😐
your spatial angel ...Helena....

0-0

 

شما هنوز درگیرید؟

فضول شدیا😂😐
little kitten

من برم

فلا

کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
..Nika ..

-.-

بگو عطسه:/

با افتخار من بودم😐
~°•☆ LOVE

😨😨😨

چه خبرتونهههههه

چه خبرتونهههههههههه

:)
..Nika ..

چرا؟:/

عشقم کشید
..Nika ..

مسخره ی لوس-.-

چرا اینکارو کردی؟

عشقم کشید:)
..Nika ..

دگ سمت من نمیای اوکی؟

😂😂😂😂وایییییی ببین کی برام شاخ شدع
..Nika ..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

این چی میگع؟>:/

**********************************************************************************************************************************

خواستم لیاقتتو نشونت بدم😂
..Nika ..

هدفت از این کارا چیه نمیفهمم.......

ببین عزیز من همینکه الان بلاکت نمیکنم بهت لطف میکنم
..Nika ..

خیلی پستی......

دیر فهمیدی:) من از اون چیزی که تو فکرشو بکنی پست ترم
..Nika ..

چرا؟

مگه چیکارت کردم هان؟

هممممم
..Nika ..

با توعم

جوابم؟

من هر کاری دلم بخواد میکنم
..Nika ..

چرا؟

چرا دلت همچین چیزی رو میخواد؟

مگه من چیکارت کردم؟

دلیلی نمیبینم دلیل کارامو برا کسی توضیح بدم
..Nika ..

مجبوری اینکارو بکنی

ببین تو نمیتونی منو مجبور به کاری کنی
..Nika ..

چه کینه ای داری واقعا؟

باش من کینه ای
(وی در حالی که بلوف میزند میخندد😂😂😂😂)
..Nika ..

روانی ای روانی

پروردگارا بیا منو بکشششش😂😂😂😂😂😂😂😂
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

منم خسته شدم از برگشتن به گذشته

حتی اگه من برنگردم اون یه جوری میاد سراغم

میفمم چی میگی:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan