today

  • ۱۵:۳۰

and today

is the tomorrow I was worried about yesterday

  • ۸۴
𝐸𝑣𝑖𝑙 ‌ ‌ ‌ ‌

:)

:)
little kitten

One minute silent😂😂😂😂😓

ها؟😂
+×÷=%_€£¥₩ !@#$/^&*("

چه حقیقت پیچیده ای

هوم خیلی..
roma ,

اوا عطی خانم من برگشتم از تو خبری نشداااا

اومدمممم
چطوری تو؟؟
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

****

*** ** ******* **** *** ***** *******

عمومی نعععع😂😂
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********* *****

**** ***** ********** ***** ***

هعییی میدونم قراره ب چی برم
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***********

**** *** ***** *** *****

برزخی نگا کردن
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

:|

*** **** *****

********** *** ** ***** ******** *********** *** * *** * *** *********

*** ***** **** **** * ***** ******

* * *** **** *********

من ک ع خدامه یجوری وبتو فتح میکنم پشیمون شی
little kitten

😂😂😂بیه...عمرن بتونی...قدرت من بیشترع

نخیر😂😂😂
little kitten

😂😂😂دوبارررر

خواهیم دید😂😂
roma ,

هوووووم منم خوبم

برگشتی بالاخره

نمیومدی عسلیت دق میکردااا

نچ نچ

:(((
عره😂😂 
عههه خدانکنه
خوش گذشت نبودم؟
little kitten
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

********

** *********** *** ** *** **

هیس😂

عسل عادرس وب لوکو بده من
roma ,

عههه نه بابا

نه خوش که نه

ولی بدم نبود

تنها اتفاقی که افتاد این بود که من ممد نگار خانمو کش رفتم

عره
😂😂حیف نبودم ببینم.. هعی دلم برا نگار تنگیده بود
roma ,

هعیییییییی

عره

حیفت شد دیگ

زود برمیگشتی خو

نمیتونستم خا😂
جوابمو ندادیا
بپر خصوصی
هونیا موتور

:)

ها؟؟ کیستی؟؟
تری سدیم سیترات

اقا سایتت خیلی باحاله

اقا مسخره مردی😂😐
Maedeh 💗😇

عطییییی عطییییی عطییییی

ماعدهههه
خوبی؟؟؟
Maedeh 💗😇

خوبم ممناننننن تو چیطوری

خوببب
Maedeh 💗😇

چیرا بی حال بیدی خوبی واقعا؟

نه اصلا نمیخوای نگو نمیرم رو مخت

نمیدونم یخورده جو اینجا اذیتم میکنه
خوبم ولی
Maedeh 💗😇

وبایی که رو مختن رو آنفالو بنما وب همه نرو کسایی کع اذیتت میکنن بلاک

من اینکارو کردم😐

و از اینکارو کردم وکمتر میام بیان حالم بهتره خخخخ😂

😂😂کسی رو مخم نی
کلا یجوریه اینجا
Maedeh 💗😇

یجوری که بید ولی اگه درگیرش بشوی عنسرده شوی

جعررررر شعر گفتم😂

😂😂😂احسنتکم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan