دردات..:)

  • ۰۹:۳۲

.Maybe I'm just one person

,but with all my being

.I will stay with you

with all my being

I will buy your pain with my soul

,until you laugh

only for me

.and that's the meaning of life

 

 

  • ۷۴
ناشناس

مگ درد داری؟؟؟0 o

 

چرا همیشه اهنگ ایرانی میزاری؟:(

:/

مگه گفتم من درد دارم اخه😂.. ولی هر ادمی درد داره.. من خونم رنگین تره؟؟؟


چون.. نمد حوصله ترجمه ندارم:/ ایرانی میذاری همه متوجه میشن منظور کوفتیت چیه دیگع
Maedeh 💗😇

یه سوال

ماعده..
بپرس جانم
Chaklet ...mochi

هوپیییییییOvvvO...هق

عرررر نامهوپپپپ🥺
ناشناس

عههه خو چرا ب ماعده میگی جانم ب من نمگی:((((

ها:/// ودف؟؟ چ شد؟
مگه تو گفتی یه سوال
ناشناس

اوکی...

 

ی سوال:/

جانم بپرس😂
Maedeh 💗😇

بلی

آممم این عگسه مال کی هست؟عرررررر نامهوپ چرا گریه مینمان😭😭

یادم نی اصن😂 اگه بقیه هم تو کادر بودن یادم میموند.. اخه اولا به تنها کسایی که توجه نمیکردم جیهوپ و نامجون بودن:/
ناشناس

خوب....ذوق مرگ شدم سوالم یادم رفت :(

😂😂ودف؟
ایسگا گرفتی؟
~°•☆ LOVE

اوما...

 

 

اهنگایی ک گوش میدی رو دوس دارم:/

عرمو در میارن/:

البته وقتایی ک عرم میاد...وگرنه الان نمیعرم..😂😑

جونممم


😂😂😂پس بدان وقتی عرت گرف بگوش
Maedeh 💗😇

جعررررر من از همون اول به همه توجه داشتم بینشون فرق نذاشتم جعررررر😂

😂😂برا من جین از اول یچی دیگه بود.. بعد تیپ تهیونگ و جیمین و کوکم دوست بداشتم.. به یونگیم دقت میکردم بازم شبی پیشیه یا نع😂
your spatial angel ...Helena....

چقد رنگ موهاشون قشنگه:/

 

ماعده#

فک کنم مال زمانیه ک برای البوم wingsبرنده شدن

موافقم.. موهای نامجون فقط..


ماعده جان
!$ ?#

سلااامممم ^^

سلامممم
چطوری تارا؟
your spatial angel ...Helena....

تارا#

 

دقیقا چرا همه جا هستی ب جز پیش مامانت؟:/

دوست بداره:/
Maedeh 💗😇

#هلنا

عاوو عرررررر مرسی😭😭

#عطیییی عطییی عطییی

خخخ من از همون اول به همه توجه داشتم ولی تهیونگ گل سرسبدمه جعرررر😂

😂😂😂تهیونگ که..
~°•☆ LOVE

@_@

 

 

 

من بسختی عر میزنم😫

وقتی عرم میاد...اگه یه نفر پیشم باشه بیشتر عرم میاد😐😂البته این چیزیه که از وقتی ک مدرسه میزفتم یادمه/:..دبستان..

یه کشف جدید.../:بزار میام خصوصی میگم

😂😂😂از این به بعد میفرستمت پیش اجیت عرت بگیره
your spatial angel ...Helena....

ماعده#

تهیونگ موهاش قرمز بود:/

من میگم این برا همون موقس:/ همشون عابغوره گرفتن:(((
ناشناس

نههههه ایسگا نکدممممم

:/ پس دقیقا چ کردی؟
ناشناس

نمیدونم:(

اصن من میلم

باباباباباییییییییی

:/ مفرح شدیم
باز بیا جانم
Maedeh 💗😇

عه تهیونگی عرررررر عررر مو قرمزی😭

عطی میدونی همیشه دلم میخواست یه دوستی داشته باشم اسمش پریا یاعطیه باشه که اینجوری صداش کنم

عطییییی عطییی عطییییییی

یا

پرییییییی پریییی پریییی

😂😂😂😂

😂😂😂عرررر چرا اسم تو اینجوری نییی
من اگه اسمش اینجوری نباشه هم اینجوریش میکنم.. یه دوس دارم اسمش فاضلس.. اولین نفری که بش گف فاضی من بودم.. بعد عین خر خندید😶
!$ ?#

خوبم 

این برای زمانی بود که برای اولین بار تو یکی از مراسما برده بودن

مثل دسانگ مهم بوده

پرفروش ترین آلبوم رو بردن

که بلاد سوئیت اند تیرز رو اینجا اجرا کرده بودن 

یا mma بود یا mama

خوبه..
عاره عاره یادمه همشون انقدر گریه کردن:(((
Maedeh 💗😇

جعررررر نمد😂

فاضی جعرررررررررر عالیه😂

😂😂😂عارههه
خا وقتی به عاطفه میگن عاطی... به فاضله هم میشه گف فاضی دیگه
Maedeh 💗😇

بعد مائده میشه مائی😐😐

جعررررر

صحیح😂😂😂😂
Saba ^^

عررررر اشکهایم در امدند😭😭😭😭

من نیز
Saba ^^

اخی ایشکال ندارد

🥺
⛓...Old Bootlace

صاحب این وب تا اطلاع ثانوی عاف است

هففففف
little kitten

:)))

:)
rosi .btc

خخخخ

سالام عاف

خوبی عاف

منم هستم قاف😐😂😂

 

هیچی اومدم بگم عطیه ژونی نمیخوام نگران بذارمت 

فقط یه مدتی نیستم 

ینی کلا نیستم 

هیچیمم نیس 

نه خودمو میکشم نه خدا منو میکشه ( نگران نباشین اعتمادیسم گرفتم خوب میشه ایشالا😂😂)

 

حالا هیشی دیگ 

سگ و گربه درونمو میفرستم حواسشون بهتون هستااا

ایشالا اگه خدا که نه همه بخوان بعد دو سه هفته برمیگردم 

اومدم بگم که خدایی نکرده نگین رزیم سسناله کرد رف😐😐😂 (در انتظار این باشید که من روزی بگویم *سناله😂😂😂)

 

هاه هاه هاه

 

برمیگردمااااا

نرین تا اونموقع 

نرین نه هاااا

نروید منظورمهه😂😂😂

 

وای باز اون یازده تا رگه دیوونگی زده سرم

 

خلاصه فیعلاا بایییی

"منتظرم نباشین برگشتنی میکشمتون"😂😂😂

سلامممممم😍😍😍
عههه توم مثه من میری😢😢😢😢
دلم تنگ میشعععع
😂😂😂😐هعیییی
زود بیاااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan